افزایش بازدید از استوری اینستاگرام یکی از دغدغه های مهم افرادی است که می خواهند از اینستاگرام به کسب درآمد برسند. چگونه می توان بازدید استوری ها را در اینستاگرام افزایش داد؟ راه های دیدن محبوب ترین استوری در اینستاگرام چیست؟
استوری اینستاگرام قابلیتی است که تاثیر زیادی در پیشرفت پیج شما دارد و یکی از قدرتمندترین ابزارهای فروش در جهان است که می تواند باعث افزایش فروش و افزایش درآمد در صفحه اینستاگرام شما شود.
کمبود بازدید استوری های اینستاگرام یکی از دغدغه هایی است که صاحبان پیج با آن مواجه هستند. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که استوری های شما از نظر تعداد فالوورها چندان خوب به نظر نمی رسند.
حتی ممکن است فراز و نشیب هایی را در بازدید استوری تجربه کنید. اینجاست که به راحتی می توانید با کمک راه حل های کاربردی که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت، بازدید استوری خود را چندین برابر کنید.
یکی از ویژگی های شگفت انگیز و محبوب اینستاگرام که امروزه بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند ، استوری اینستاگرام است. تمام صفحاتی که از اینستاگرام به عنوان ابزاری مطمئن برای بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده می کنند ،
به خوبی از اهمیت داستان سرایی آگاه هستند و به دنبال راهی برای افزایش داستان گویی خود هستند. این ویژگی به سرعت در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان بسیار محبوب شد. اما چرا این ویژگی اینقدر محبوب است؟
پاسخ این سوال ساده است. اینستاگرام استوری مخصوصاً برای لحظاتی ایجاد می شود که می خواهید تجربیات روزمره و اتفاقات جاری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. آنچه می خواهید با دوستان یا مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
در واقع ، استوری های اینستاگرام داستان های کوتاه جذابی هستند که کاربران می توانند به آنها گوش دهند. اگر هنوز با این ویژگی اینستاگرام آشنا نیستید و می خواهید نحوه کار آن را به صورت حرفه ای بیاموزید ، به مقاله زیر مراجعه کنید.
مشاهده تاریخچه آسان و بدون دردسر است. تحقیقات نشان می دهد که استوری ها بسیار بیشتر از پست های اینستاگرامی مشاهده می شوند. همین امر باعث شده است تا بسیاری از افراد در استوری هایی که در اینستاگرام می گذارند سرمایه گذاری کنند.
به همین دلیل افزایش تعداد استوری های مشاهده شده در اینستاگرام بسیار مهم است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مقاله را بنویسیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم سابقه مرور خود را در اینستاگرام افزایش دهید.
اما قبل از اینکه راه های افزایش بازدید از تاریخ را ارائه دهیم ، ابتدا می خواهیم تعریف دقیقی از خود تاریخچه اینستاگرام ارائه دهیم.
استوری اینستاگرام چیست؟
STORIES به معنای داستانی است که می توانید با استفاده از آن رویدادهای روزمره خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. در حقیقت ، این فیلم تقریباً جایگزین ویدیوهایی شد که بارگذاری آنها برای کاربران مدت زمان زیادی طول کشید.
داستان یک هدف دارد: ایجاد ارتباط مستمر و م effectiveثر با مخاطب! تأثیری که انتشار آن نمی تواند تا این حد داشته باشد. ارتباطات زنده که بخشی از راوی است ، تأثیر مثبت شدیدی روی مخاطب دارد و او را ترغیب می کند تا به صفحه شما پاسخ دهد.
مهمترین ویژگی تاریخچه اینستاگرام 24 ساعته بودن آن است. این به این معنی است که در یک روز استوری شما به طور کامل از صفحه اینستاگرام شما پاک می شود و هیچ کس به آن دسترسی ندارد. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، در طول 24 ساعت تاریخ ، می توانید به طور مداوم عکس و فیلم اضافه کنید.
اهمیت داستان گفتن در اینستاگرام
در حال حاضر ، روزانه نزدیک به 200 میلیون نفر از ویژگی شبکه های اجتماعی اینستاگرام دیدن می کنند. قسمت Instagram History در واقع برای نمایش مداوم عکس ها و فیلم ها به کاربران استفاده می شود.
در سال 2016 ، با انتشار Instagram History ، این ویژگی بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. و در آغاز ، روزانه بیش از 100 میلیون نفر از داستان های این شبکه اجتماعی بازدید می کردند.
آمارها نشان می دهد که حدود 30٪ مردم با دیدن یک محصول یا مارک در داستان بیشتر جذب آن می شوند. علاوه بر این ، یک سوم داستان هایی که در آنها سرعت ترافیک بیشتر از افراد دیگر است ، توسط مشاغل منتشر می شود و این بهترین راه برای کسب درآمد از اینستاگرام است!
علاوه بر این ، اینستاگرام بسیاری از ابزارهای خلاقانه را برای بخش داستان معرفی کرده است. می توانید از آنها برای جاسازی شکلک با قالب های مختلف ویدیویی استفاده کنید.
داستان قابلیت انتشار به اشکال مختلف مانند داستان زنده و به کمک فیلترهای جذاب را دارد. امروزه داستان سرایی به ابزاری حرفه ای برای تبلیغات یا ارائه محصولات تجاری در اینستاگرام تبدیل شده است. به همین دلیل ، افزایش تعداد بازدید از استوری ها در اینستاگرام بسیار مهم است.
روش های طلایی برای افزایش بازدیدهای تاریخی در اینستاگرام
Instagram Story یک ویژگی فوق العاده قدرتمند برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی و نام تجاری شخصی است. با توجه به محبوبیت روزافزون داستان سرایی در اینستاگرام ، این برنامه هر روز امکانات و ویژگی های جدیدتری را برای خود ارائه می دهد که قادر است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در ادامه این مقاله شما را با راه حل های عملی برای افزایش ترافیک تاریخ آشنا خواهیم کرد.
1- استفاده از هشتگ در Story
بسیاری از کاربران اینستاگرام هشتگ های خاصی را دنبال می کنند. هنگام جستجوی هشتگ در اینستاگرام ، استوری های فعال به شما نشان داده می شود که از آن هشتگ استفاده کرده اند. در بالای صفحه ، همچنین می توانید بر روی تصویری که اینستاگرام به عنوان هشتگ انتخاب کرده است کلیک کنید تا داستان هایی را که از آن هشتگ استفاده کرده اند مشاهده کنید.
هشتگ Trend در شبکه های اجتماعی موضوعی داغ در جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم. همان سوالی که به سرعت در جامعه در حال گسترش است. استفاده از هشتگ مکان در Stories و استفاده از روندهای هشتگ برای روز می تواند به افزایش دید داستان های شما و افزایش ظاهر آنها و حتی جذب فالور کمک کند. اما هنگام استفاده از هشتگ بسیار مراقب باشید:
- در هشتگ زیاده روی نکنید
- هرگز از هشتگ های غیر مرتبط استفاده نکنید
- هنگام انتخاب هشتگ به اندازه کافی سرزده باشید
- در هشتگهای پر سر و صدا ، حتماً از زیر خط (_) بین کلمات استفاده کنید
- اگر صفحه تجارت و فروشگاه دارید ، حتماً از نام شهر خود در هشتگ ها استفاده کنید
- هشتگ های رقبای شما نیز می تواند گزینه خوبی باشد.
2- مطالب را در زمان مناسب ارسال کنید
وقتی احساس می کنید درصد بیشتری از مخاطبان شما آنلاین هستند ، بهترین زمان ارسال مطالب به اینستاگرام است. زیرا بلافاصله پس از انتشار داستان قابل مشاهده است و بازخوردهای مثبتی خواهید دید. بنابراین برای مخاطبان خود بیشتر تحقیق کنید.
باید بدانید مخاطبان شما در چه ساعتی از روز فعال هستند تا بتوانید زمان قصه گویی خود را مدیریت کنید. مطمئناً کاربرانی وجود دارند که در هر ساعت از روز با تلفن و اینستاگرام کار می کنند ، اما مطمئناً ارسال پست در اوقات فراغت افراد ، مثلاً بین ساعت 13 تا 15 ظهر و 20 تا 22 شب ، احتمال افزایش بازدید از استوری ها و مخاطبان جدید خود را جذب کنید.
همانطور که قبلاً اشاره کردم ، ویژگی جالب استوری های اینستاگرام این است که می توانید فیلم های زنده خود را در آنها قرار دهید. این بدان معنی است که بینندگان می توانند داستان شما را به صورت زنده تماشا کنند.
فکر می کنم واضح است که live راهی عالی برای ارتباط با پیروان صفحه شماست. همچنین ، در پایان نمایش ، اینستاگرام به شما امکان می دهد جریان زنده خود را به عنوان یک فایل ویدیویی در گالری دوربین ذخیره کنید ، اما نظرات و بازخورد با آن ذخیره نمی شود.
3- استفاده از مطالب تولید شده توسط مخاطبان
به جای ارسال مطالب تکراری ، می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر مربوط به این سرویس ها استفاده کنید تا داستان های شما جذاب تر شوند. نمونه های زیادی از محتوای تولید شده توسط کاربر را می توان در داستان مارک های شناخته شده یافت. ارسال داستان در اینستاگرام و به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یک روش عالی برای پر کردن صفحه خود با محتوای زیبا است. و برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند خواهد بود.
وقتی کاربران شما با استفاده از محصولات شما محتوا تولید می کنند و آن را در صفحه شما منتشر می کنند ، احساس خوبی به آنها می دهید و این اقدام باعث آگاهی افراد از برند شما می شود. مخاطبان علاقه زیادی به توجه دارند. شما با این کار به آنها توجه ویژه ای دارید و باعث می شود برند شما در ذهن آنها باقی بماند.
به عنوان مثال ، اگر صاحب مارک غذایی هستید ، هنگامی که مخاطبان از محصولات شما استفاده می کنند و برای شما عکس می فرستند از آنها استفاده کنید. محتوای مربوطه را که برای تبلیغات تجاری شما بسیار ارزشمند است ایجاد و منتشر کنید. زیرا هر داستانی که به نام برند شما و مخاطبان شما ایجاد می شود مانند طلایی است که توسط مصرف کننده تولید می شود.
4- برچسب ها و انیمیشن ها را به عکس ها و فیلم های داستان اضافه کنید
Instagram Story ابزار قدرتمند دیگری به نام برچسب دارد که به شما امکان می دهد شکلک ها و آیکون های مختلف را به عکس ها یا فیلم های خود وصل کنید. این برچسب ها واقعاً سرگرم کننده هستند و می توانند نقش بسزایی در جذابیت تصویر شما داشته باشند. نحوه جذب مخاطب به داستان شما.
با استفاده از انیمیشن ها و برچسب های مرتبط با موضوع خود ، در واقع مخاطب را ترغیب می کنید که داستان های بعدی شما را دنبال کند و آن را به افراد دیگر ارائه دهد. به این ترتیب قطعاً سطح تعامل با مخاطبان شما افزایش می یابد.
برنامه ها و ابزارهای بی شماری مانند Mojo و Over وجود دارد. آنها می توانند بدون نیاز به یک طراح گرافیک به شما کمک کنند. یا برای یادگیری نحوه ویرایش فیلم وقت بگذارید تا بتوانید انیمیشن های سرگرم کننده ای برای کاربران خود فراهم کنید.
5- منشن
یکی از گزینه های Story توانایی ذکر یا آدرس دهی به کاربران است. استفاده از این گزینه ، هنگامی که با خلاقیت همراه باشد ، می تواند میزان بازدید داستان شما را افزایش دهد. به عنوان مثال ، تصور کنید که یک صفحه فروش تی شرت در اینستاگرام دارید.
شخصی با تعداد زیادی فالوور یکی از تی شرت های شما را خریداری کرده و پستی را پست کرده است که در آن تی شرت خریداری شده از شما را می پوشد. وقتی آن را ذکر می کنید ، وی به احتمال زیاد از داستان شما بازدید خواهد کرد.
این کافی است که Instagram Story بتواند فالوورهایی را که به صفحه آن پیوند دارند به شما پیشنهاد دهد.
کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که با مارک های دیگر در اینستاگرام همکاری کنید و سعی کنید آنها را در استوری های اینستاگرام خود بگنجانید و آنها نیز همین کار را برای شما انجام خواهند داد. این تعامل دو طرفه می تواند نقش بسیار مهمی در اعتماد و نام تجاری شما داشته باشد.
6- از مکان استفاده کنید
روش ساده اما کاربردی دیگر برای افزایش ترافیک تاریخی رایگان ، استفاده از همان مکان است. بسیاری از افراد برای جستجوی مشاغل محلی از اینستاگرام استفاده می کنند. این امر خصوصاً در مورد رستوران ها صادق است.
ممکن است افراد در بیرون از خانه به دنبال مکانی برای صرف غذا باشند. آنها یک جستجوی اینستاگرام را باز می کنند و برای مثال جستجو در رستوران تهران و اینستاگرام لیستی از رستوران های تهران را نشان می دهد.
اگرچه هیچ آمار دقیقی برای نشان دادن تعداد جستجوها در اینستاگرام وجود ندارد ، بسیاری از مشاغل از این طریق پیدا می شوند. بسیاری از کاربران اینستاگرام همچنین دوست دارند پست های مبتنی بر موقعیت جغرافیایی را مشاهده کرده و داستان های مربوط به آن مکان خاص را مشاهده کنند. بنابراین حتماً به نوعی از برچسب مکان استفاده کنید.
7- دایرکت پاسخ دهید
جادویی ترین دستور تعامل است. تعامل در لغت به معنای تجارت است. خودت بگو چه کسی را ترجیح می دهی؟ شخصی که مدام از شما مراقبت می کند یا شخصی که از شما و نیازهای شما مراقبت می کند؟ در اینستاگرام نیز همین قضیه وجود دارد.
شما یک صفحه دارید و اکنون می خواهید دنبال کنندگان بیشتری به صفحه شما جذب شوند. برای موفقیت در مشاغل شریک به بیش از شانس نیاز دارید. این بدان معنی است که شما باید چیز خوبی به مردم بدهید تا آنها در عوض بتوانند شما را دنبال کنند. این چیز خوب توجه نامیده می شود.
هنگامی که پیام های مستقیم خود را متعهد می شوید و به آنها پاسخ می دهید ، نه تنها به دنبال کنندگان خود پیام می دهید ، بلکه از آنجا که یک شخص واقعی در پشت این حساب وجود دارد و به بازخورد آنها گوش می دهید ، باعث ایجاد اعتماد می شود. تعامل اصطلاحی با استوری اینستاگرام آنها.
متأسفانه ، بسیاری از صفحات اینستاگرام به پیام های مستقیمی که از استوری هایشان دریافت می کنند ، پاسخ نمی دهند. این امر باعث می شود که به مرور مخاطبان خود را از دست بدهند. در این صورت ، سعی کنید خیلی کوتاه یا احتمالاً با ارسال برچسب به استوری های اینستاگرام خود پاسخ دهید.
هزاران راه برای تعامل با شما و مشتریانتان وجود دارد. قبل از هر کاری ، ابتدا در مورد کسب و کار خود تحقیق کنید تا ببینید چگونه می توانید با مشتریان تعامل داشته باشید. همچنین می توانید صفحه رقبای خود را بررسی کرده و نحوه رفتار آنها با مشتریان خود را ببینید. برای افزایش بازدید از سابقه خود از استراتژی های صفحه رقابتی استفاده کنید.
آیا خرید بازدیدهای استوری اینستاگرام خوب است؟
اینستاگرام با در نظر گرفتن فاکتورهای الگوریتم خود ، داستان های پر بازدید را به کاربران اینستاگرام ارائه می دهد. یکی از دلایل این امر پیوندهای مشترک بین شما و پیروان صفحاتی است که اینستا داستان خود را به شما ارائه می دهد.
اما یک دلیل مهمتر وجود دارد. از آنجا که با موقعیت مکانی ایران در اینستاگرام فعال هستید ، استوری هایی که به شما پیشنهاد می شود بازدید کنید نیز بیشتر صفحات ایرانی هستند.
همچنین Insta اخیراً Stories in Explore را نشان داده است. این اهمیت استفاده از آن را دوچندان کرده است ، زیرا می تواند به ظرفیت عظیم یک تجارت فعال در اینستاگرام خدمت کند.
در بیشتر موارد ، میانبرهایی برای فعالیت های مختلف وجود دارد که یکی از آنها خرید بازدید در تاریخ اینستاگرام است. با استفاده از این روش می توانید تعداد مراجعه به دلخواه خود را افزایش دهید.
البته در بیشتر موارد این بازدیدها جعلی است و توسط روبات ها انجام می شود. زیرا اینستاگرام پیگیری پیشرفته ای را در مورد این موضوع انجام داده و در صورت اطلاع از این امر با آن مقابله خواهد کرد.
به طور کلی استفاده از برنامه های رایگان ترافیک استوری اینستاگرام به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا افزایش تعداد برداشت های کاذب به درد صفحه شما نمی خورد.
به طور معمول ، صفحاتی که با تبلیغات در داستان سعی در جذب مشتری بیشتر دارند از این روش استفاده می کنند. در نتیجه ، سعی کنید سابقه مشاهده خود را با روش های طبیعی افزایش دهید.
نتیجه
تاریخچه اینستاگرام ویژگی بسیار جذابی است. Story به شما این امکان را می دهد که با پیروان خود رابطه نزدیک تری داشته باشید و درباره افکار و فعالیت های خود به آنها بیشتر بگویید. در این مقاله ، ما به این سوال پاسخ دادیم که چگونه می توان ترافیک تاریخچه را افزایش داد.
فقط بخاطر داشته باشید که اگرچه استفاده از ویژگی ها و ترفندهایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم می تواند در جذاب و جذاب شدن داستان شما موثر باشد ، اما در نهایت خلاقیت شما تعیین می کند که موفقیت آن چقدر باشد.
——————-.
۲۰ ترفند افزایش بازدید در اینستاگرام
چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم؟
برای بالا بردن بازدید و ویو پیج خود، نکات متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت و به صورت مجزا هر مورد را برای شما توضیح خواهیم داد:
۱. از دادههای اینستاگرام استفاده کنید
بعد از اینکه پیج کاری خود را راهاندازی کردید، هر پست یا استوری که بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری به شما میدهد که با استفاده از آنها میتوانید راحتتر رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود میگذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید.
در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. اما اطلاعاتی مثل reach و impression ممکن است در وهلهی اول برای شما ملموس نباشد و دقیقا متوجه نشوید که چه چیزی را نشان میدهد، به همین دلیل توضیح مختصری در مورد هرکدام از این موارد میدهیم تا بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید.
Reach: طبق تعریف خود اینستاگرام، این معیار به صورت حدودی تعداد کاربرانی که از پست شما بازدید کردند را نشان میدهد.
Impression: این معیار تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان میدهد.
اما با ذکر یک مثال بهتر متوجه این معیارها خواهید شد:
از این اعداد میتوانید در تشخیص رفتار مخاطبان و اینکه چه محتوایی را بیشتر میپسندند استفاده کنید.
۲. فالوور فیک (تقلبی) نخرید.
خیلی از افراد گمان میکنند که با خرید فالوور فیک میتوانند زودتر به اهداف پیشروی خود برسند، اما این کاملا اشتباه است. با خرید فالوور فیک نه تنها پیشرفت نمیکنید بلکه باعث میشود تا متضرر هم بشوید.
به این دلیل که با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا میکند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازهی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که پس چگونه فالوور پیج خود را بالا ببریم؟ جواب شما در ادامهی این مقاله است پس تا انتها با ما همراه باشید.
۳. به صورت مداوم محتوا تولید کنید
یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.
۴. از هشتگهای مرتبط استفاده کنید
استفاده از هشتگهای مرتبط با محتوایی که تولید میکنید، میتواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. در استفاده از هشتگ نیز دقت کنید زیرا اگر هشتگ نامرتبط با موضوع پیج خود بگذارید و مخاطب وارد پیج شما شود و محتوای مورد نظر خودش را پیدا نکند،
از پیج شما خارج خواهد شد و احتمال کمی دارد که شما را فالو کند و اینکه اگر در تمام پستها از هشتگهای کاملا مشابه استفاده کنید نیز، باعث میشود تا هشتگها آن طور که باید تاثیرگذار نباشند. استفادهی به اندازه و درست از هشتگ ایرانی و … میتواند باعث ورود مخاطبان جدید و ورود محتوای شما به اکسپلور شود.
۵. از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و کامنت بگذارند
بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان میتواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.
۶. بهترین زمان برای پست را پیدا کنید.
یکی دیگر از بخشهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست. در بخش insight در صفحهی خود میتوانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر افراد پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید که تعداد افراد بیشتری پست شما را مشاهده کنند. همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که میتوانید با استفاده از آنها محتوایی تولید کنید که برای بیشتر مخاطبان شما مناسب و مورد پسند باشد.
۷. استوریها را دست کم نگیرید
بعد از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، این قابلیت مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت و در حال حاضر به اندازهی پستها برای پیج مهم و ضروری هستند.
شاید قبلا وقتی مخاطب جدیدی وارد پیج شما میشد، به اولین چیزی که دقت میکرد، بیو پیج شما و نحوه چینش پستها بود، اما اکنون مخاطبان زمانی که وارد پیج میشوند، به هایلایت استوری بیشتر از هرچیزی دقت میکنند و معمولا بعد از دیدن دسته بندی هایلایت شما به سراغ پستها میروند. پس در انتخاب دسته بندی هایلایتها و اضافه کردن تمام استوریهای خود به هایلایت، مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
یکی دیگر از مواردی که در استوری گذاشتن باید دقت کنید این موضوع است که اگر قصد دارید تا چند استوری پشت سرهم بگذارید، سعی کنید تا به نوعی آنها را برای مخاطب جذاب و سرگرمکننده کنید، وگرنه پس از بازدید از استوری اول از استوری شما خارج میشوند.
در استوری راحتتر میتوانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیتهای استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید. فقط دقت کنید که بیش از حد اینکار را انجام ندهید، وگرنه نه تنها باعث افزایش بازدید استوری شما نمیشود، بلکه بازدید استوری را کاهش میدهد.
۸. کپشن طولانی ننویسید
طبق گفته کارشناسان و متخصصین این حوزه، اگر کپشن طولانی باشد، اکثر مخاطبان آن را نمیخوانند و به همین دلیل اگر حرف مفیدی هم در آن بین گفته شود مورد بیتوجهی قرار میگیرد، به جای استفاده از کپشن طولانی، از عکس نوشته به صورت اسلایدی استفاده کنید.
۹. محتوای ویدیویی
تحقیقات نشان داده است که مخاطبان حال حاضر اینستاگرام، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی میپسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پستهای خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.
محتوای ویدیویی میتواند در جذب مخاطبان تاثیر چشمگیری داشته باشد. اگر قصد استفاده از محتوای ویدیویی آماده را داشتید نیز سعی کنید حتما در آن تغییراتی ایجاد کنید و به صورت کامل آن را کپی نکنید.
۱۰. با پیجهای مرتبط تعامل داشته باشید
یکی دیگر از فاکتورهایی که میتواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد، تعامل با پیجهای مرتبط با حوزه کاری خودتان است. پیجهای مرتبط را فالو کنید، پستهای آنها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند و این امر باعث میشود تا مخاطبانی که پیج مورد نظر را دنبال میکنند، شما را ببینند و با شما آشنا شوند.
بعد از اینکه برای مدتی محتوا تولید و مخاطبان خود را پیدا کردید، وقت آن است که در پیجهای مرتبط با حوزه کاری خود تبلیغ کنید، تبلیغ کردن باعث میشود تا مخاطبان پیج مرتبط با شما به سراغ شما بیایند و اگر محتوای خوب و مفیدی تولید کرده باشید، شما را فالو کنند و باعث افزایش بازدید پیج شما شوند.
۱۲. تقویم محتوایی درست کنید
درست کردن یک تقویم محتوایی میتواند مسیر شما را هموارتر کند و دید بازتری به شما خواهد داد. با وجود تقویم محتوایی میتوانید به خوبی اهداف خود را تعیین کنید و مشخص کنید که در کجای مسیر به چه چیزی احتیاج دارید و چه چیزی باید تولید کنید.
۱۳. خلاقیت داشته باشید
منظور از داشتن خلاقیت این است که تمام پستهای خود را در یک موضوع یا با یک شکل خاص منتشر نکنید. داشتن خلاقیت باعث میشود تا ویو استوری و بازدید پستهای شما روند صعودی داشته باشد و در نهایت منجر به افزایش بازدید صفحهی شما میشود.
سعی کنید در مورد جنبههای مختلف کار خود صحبت کنید و فقط از یک منظر به کسب و کار خود نگاه نکنید. همچنین در طراحی پستها و نوع محتوایی که به کار میبرید هم تنوع داشته باشید تا پیج شما برای مخاطب تکراری نشود و همیشه محتوای پیج شما را دنبال کند.
پس حتی اگر قرار است محصولی را بفروشید باید محتوایی خلق کنید که برای مخاطبان مفید باشد. مثلا میتوانید در مورد همان محصولی که قرار است در پیج بفروشید، آموزشهای متفاوت قرار بدهید تا مخاطب شما را پیگیری کند و باعث افزایش بازدید پیج اینستاگرام و درنهایت فروش بیشتر شما شود.
۱۴. بیو و توضیحات پروفایل خود را تکمیل کنید
یکی دیگر از ترفندهایی که باعث افزایش بازدید پیج شما میشود، نوشتن بیو مناسب و توضیحات پروفایل کامل است. سعی کنید در بیو پیج خود کسب و کار خود را به صورت مختصر توضیح دهید و هدف خود از راهاندازی این پیج را به مخاطبی که تازه قرار است از پیج شما بازدید کند را نشان دهید.
برای کاملتر شدن این بخش نیز میتوانید آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را نیز قرار دهید تا بتوانند بیشتر و بهتر شما را بشناسند.
نام کامل برند
تصویر بهینهشده پروفایل
آدرس وبسایت
زمینه فعالیت
۱۵. کمپین و مسابقه برگزار کنید
برگزاری کمپین و مسابقه میتواند به ایجاد انگیزه در بین مخاطبان پیج شما منجر شود و به نوعی باعث شود که تعامل بیشتری با پیج شما داشته باشند. برگزاری کمپین و مسابقه برای شما نیز میتواند مفید باشد و به افزایش بازدید از پیج شما نیز منتهی خواهد شد، البته اگر درست برگزار شود.
در برگزاری کمپین و مسابقه باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که اگر اشتباه برگزار شود میتواند هزینه زیادی برای شما به جا بگذارد و نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نکنید. برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.
۱۶. تبلیغ اینستاگرام خود را بکنید
در بین دوستان و آشنایان خود، در سایت و دیگر شبکههای اجتماعی خودتان و یا حتی اگر مغازه یا مکان فیزیکی برای کار خود دارید، پیج خود را در آنجا تبلیغ کنید و از دیگران بخواهید که شما را دنبال کنند.
۱۷. لایو برگزار کنید
در مورد موضوعی که در پیج خود دارید، سعی کنید با متخصصان آن موضوع لایو برگزار کنید. لایو باعث میشود تا تعامل شما با مخاطبان بیشتر شود و حس اعتماد پذیری آنها را افزایش میدهد.
۱۸. موقعیت مکانی خود را قرار دهید
در پستهایی که منتشر میکنید، موقعیت مکانی خود را قرار دهید. قرار دادن موقعیت مکانی باعث میشود که افرادی که از موقعیت مکانی جستجو میکنند یا در نزدیکی موقعیت مکانی شما باشند بتوانند پست شما را ببینند و باعث افزایش بازدید از پست شما میشوند.
۱۹. برای چینش پستهای خود طراحی داشته باشید
برای پستهای خود طراحی خاص خود را انجام دهید. طراحی چینش پستها ظاهر پیج شما را زیبا میکند و این زیبایی میتواند منجر به افزایش بازدید از پیج شما شود. البته این مورد، نکته ضروری نیست و اولویت در محتوایی است که تولید میکنید، اما به دلیل اینکه با دنیایی از کسب و کارها و محتواها سروکار دارند و این طراحی میتواند به نوعی مزیت رقابتی شما باشد.
۲۰. محتوای خاص خود را تولید کنید.
تا جایی که امکان دارد از محتواهای کپی استفاده نکنید و خلق محتوا کنید. اما اگر محتوایی را از منابع دیگر قصد دارید استفاده کنید، آن را کمی متفاوت کنید و آدرس منبع را نیز درج کنید. برای مثال میتوانید لوگو و آدرس پیج و کاور خاص خود را بزنید
ترفندهای افزایش بازدید استوری
حالا که به اهمیت افزایش بازدید استوری اینستاگرام پی بردید، شما را با روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام و ترفندهای افزایش بازدید استوری آشنا میکنیم.
تبلیغات
اولین قدم برای دریافت سین استوری بیشتر و بیشتر دیده شدن استفاده از تبلیغات است. امروزه تبلیغات توسط اینفلوئنسر ها و بلاگر ها بسیار رونق گرفته است. خوب اگر شما بخواهید باز پیج های پرطرفدار درخواست تبلیغات کنید، باید هزینه ای متوسط تا بسیار بالا پرداخت کنید.
نکته دیگری که در تبلیغات پیج های دیگر وجود دارد این است که بهتر است تبلیغ شما به صورت گسترده در چندین پیج به نمایش گذاشته شود تا توجه تعداد بیشتری از افراد را به خود جذب کند. و این کار ملزم به صرف هزینه نسبتا بالایی است. اما ما برای شما راه های ارزان تری را در نظر گرفته ایم که در ادامه به شما معرفی میکنیم.
هشتگ
هشتگ ها در دنیای مجازی بسیار پرکاربرد شده اند و نقش بسیار مهمی نیز دارند. شما میتوانید با استفاده از هشتگ پست و استوری خود را به نمایش تعداد بیشتری از افراد در بیاورید. اما استفاده از کدام هشتگ میتواند موجب افزایش بازدید یا همان سین استوری اینستاگرام شود؟
استفاده از ربات ها
استفاده از ربات ها و اپلیکیشن های افزایش دهنده فالوور و بازدید استوری یک ترفند افزایش بازدید استوری های شما است. ما به شما پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه از این راه استفاده نکنید! اما چرا؟
به حتم تنها بالا رفتن بازدید استوری آن هم به صورت فیک نه تنها برای شما بلکه برای هیچ پیجی مناسب و قابل استفاده نیست. مثل این میماند که خودتان به دفعات زیاد استوری خود را دیده باشید. منظورم این است که این روش افزایش بازدید استوری برای شما فالوور واقعی و مشتری نمی آورد. هر چند که برای دیده شدن توسط همین اپلیکیشن ها نیز باید هزینه ای پرداخت کنید. به عبارتی شما هزینه پرداخت میکنید که خود را گول بزنید!
شما باید از ترفندهایی برای افزایش بازدید استوری استفاده کنید که برای شما فالوور واقعی و مشتری بیاورد. بنابراین خود را با بازدیدهای فیک گول نزنید.
بهترین روش افزایش بازدید استوری اینستاگرام
همانطور که گفتیم تبلیغات در پیج های پرطرفدار دیگر ، استفاده از هشتگ ها، قرار دادن استوری خوب و خاص، لینک دهی به اپلیکیشن های مشابه و مرتبط و استفاده از تمامی امکانات دیگر اینستاگرام از جمله راه های افزایش بازدید استوری است.
اگر شما بخواهید از تمامی این امکانات استفاده کنید با روزانه هزینه بسیار بالایی حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان را به این کار اختصاص دهید. اما آیا این مقدار هزینه برای شما مقرون به صرفه است؟
ما برای شما راه کاری با قیمتی مناسب و بازدهی بیشتر در نظر گرفته ایم و آن هم استفاده از بسته تبلیغات در اینستاگرام ایران تبلیغ است.
ایران تبلیغ سه بسته مختلف برای شما در نظر گرفته است که با هم هر یک را بررسی میکنیم.
- بسته ویژه تبلیغات در اینستاگرام
- بسته نقره ای تبلیغات در اینستاگرام
- بسته طلایی تبلیغات در اینستاگرام
تفاوت بسته های تبلیغات در اینستاگرام
در بسته های فوق علاوه بر رعایت تمام اصولی که در بالا گفته شد، یک متخصص تبلیغات اینستاگرام با آگاهی و شناخت کامل الگوریتم های اینستاگرام، تبلیغات پیج شما را به دست میگیرد.
همچنین علاوه بر موارد فوق شما میتوانید اطمینان حاصل کنید که با استفاده از هشتگ های مناسب با بالاترین درصد اثر گذاری، بازاریابی فردی، رشد ساجست و تبلیغات در پیج های اینستاگرامی دیگر که از ویژگی های بسته ها است، بیشتر از قبل دیده و معرفی میشوید.
تفاوت این بسته ها با هم تعداد تبلیغات در پیج های دیگر است. در بسته ویژه تبلیغ روزانه بر روی یک پیج اینستاگرامی انجام میشود. در بسته نقره ای روزانه بر روی سه پیج و در بسته طلایی روزانه بر روی ۱۰ پیج تبلیغات شما دیده میشود.
همان طور که میدانید و در بالا نیز به آن اشاره کردیم، بهترین راه تبلیغ در پیج های دیگر، تبلیغ همزمان و در چندین پیج است. بنابراین بسته طلایی بیشترین اثر بخشی را خواهد داشت. هر چند که ما براساس تجربه و حرفه تخصصیمان بسته طلایی را معرفی میکنیم اما شما میتوانید هر کدام از بسته های فوق را که مد نظرتان است؛ انتخاب کنید.
خوب اگر شما بخواهید خودتان چنین تبلبغات گسترده ای به مانند بسته طلایی ایران تبلیغ را انجام دهید چقدر باد هزینه کنید؟ براساس محاسبات صورت گرفته باید روزانه نزدیک به ۱ میلیون تومان هزینه کنید.
اما با تهیه این بسته با مبلغی بسیار کمتر میتوانید به مدت زمان طولانی چنین تبلیغاتی را داشته باشید. که از مزایای آن که فروش و سود بیشتر است استفاده کند. شما میتوانید سفارش خود را برای تهیه بسته تبلیغات در اینستاگرام در همین صفحه ثبت کنید.
یکی از ویژگی های شگفت انگیز و محبوب اینستاگرام که امروزه بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند ، تاریخچه اینستاگرام است. تمام صفحاتی که از اینستاگرام به عنوان ابزاری مطمئن برای بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده می کنند ،
به خوبی از اهمیت داستان سرایی آگاه هستند و به دنبال راهی برای افزایش داستان گویی خود هستند. این ویژگی به سرعت در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان بسیار محبوب شد. اما چرا این ویژگی اینقدر محبوب است؟
پاسخ این سوال ساده است. اینستاگرام استوری مخصوصاً برای لحظاتی ایجاد می شود که می خواهید تجربیات روزمره و اتفاقات جاری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. آنچه می خواهید با دوستان یا مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
در واقع ، استوری های اینستاگرام داستان های کوتاه جذابی هستند که کاربران می توانند به آنها گوش دهند. اگر هنوز با این ویژگی اینستاگرام آشنا نیستید و می خواهید نحوه کار آن را به صورت حرفه ای بیاموزید ، به مقاله زیر مراجعه کنید.
مشاهده تاریخچه آسان و بدون دردسر است. تحقیقات نشان می دهد که استوری ها بسیار بیشتر از پست های اینستاگرامی مشاهده می شوند. همین امر باعث شده است تا بسیاری از افراد در استوری هایی که در اینستاگرام می گذارند سرمایه گذاری کنند.
به همین دلیل افزایش تعداد استوری های مشاهده شده در اینستاگرام بسیار مهم است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مقاله را بنویسیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم سابقه مرور خود را در اینستاگرام افزایش دهید.
اما قبل از اینکه راه های افزایش بازدید از تاریخ را ارائه دهیم ، ابتدا می خواهیم تعریف دقیقی از خود تاریخچه اینستاگرام ارائه دهیم.
استوری اینستاگرام چیست؟
STORIES به معنای داستانی است که می توانید با استفاده از آن رویدادهای روزمره خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. در حقیقت ، این فیلم تقریباً جایگزین ویدیوهایی شد که بارگذاری آنها برای کاربران مدت زمان زیادی طول کشید.
داستان یک هدف دارد: ایجاد ارتباط مستمر و م effectiveثر با مخاطب! تأثیری که انتشار آن نمی تواند تا این حد داشته باشد. ارتباطات زنده که بخشی از راوی است ، تأثیر مثبت شدیدی روی مخاطب دارد و او را ترغیب می کند تا به صفحه شما پاسخ دهد.
مهمترین ویژگی تاریخچه اینستاگرام 24 ساعته بودن آن است. این به این معنی است که در یک روز استوری شما به طور کامل از صفحه اینستاگرام شما پاک می شود و هیچ کس به آن دسترسی ندارد. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، در طول 24 ساعت تاریخ ، می توانید به طور مداوم عکس و فیلم اضافه کنید.
اهمیت داستان گفتن در اینستاگرام
در حال حاضر ، روزانه نزدیک به 200 میلیون نفر از ویژگی شبکه های اجتماعی اینستاگرام دیدن می کنند. قسمت Instagram History در واقع برای نمایش مداوم عکس ها و فیلم ها به کاربران استفاده می شود.
در سال 2016 ، با انتشار Instagram History ، این ویژگی بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. و در آغاز ، روزانه بیش از 100 میلیون نفر از داستان های این شبکه اجتماعی بازدید می کردند.
آمارها نشان می دهد که حدود 30٪ مردم با دیدن یک محصول یا مارک در داستان بیشتر جذب آن می شوند. علاوه بر این ، یک سوم داستان هایی که در آنها سرعت ترافیک بیشتر از افراد دیگر است ، توسط مشاغل منتشر می شود و این بهترین راه برای کسب درآمد از اینستاگرام است!
علاوه بر این ، اینستاگرام بسیاری از ابزارهای خلاقانه را برای بخش داستان معرفی کرده است. می توانید از آنها برای جاسازی شکلک با قالب های مختلف ویدیویی استفاده کنید.
داستان قابلیت انتشار به اشکال مختلف مانند داستان زنده و به کمک فیلترهای جذاب را دارد. امروزه داستان سرایی به ابزاری حرفه ای برای تبلیغات یا ارائه محصولات تجاری در اینستاگرام تبدیل شده است. به همین دلیل ، افزایش تعداد بازدید از استوری ها در اینستاگرام بسیار مهم است.
روش های طلایی برای افزایش بازدیدهای تاریخی در اینستاگرام
Instagram Story یک ویژگی فوق العاده قدرتمند برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی و نام تجاری شخصی است. با توجه به محبوبیت روزافزون داستان سرایی در اینستاگرام ، این برنامه هر روز امکانات و ویژگی های جدیدتری را برای خود ارائه می دهد که قادر است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در ادامه این مقاله شما را با راه حل های عملی برای افزایش ترافیک تاریخ آشنا خواهیم کرد.
1- استفاده از هشتگ در Story
بسیاری از کاربران اینستاگرام هشتگ های خاصی را دنبال می کنند. هنگام جستجوی هشتگ در اینستاگرام ، استوری های فعال به شما نشان داده می شود که از آن هشتگ استفاده کرده اند. در بالای صفحه ، همچنین می توانید بر روی تصویری که اینستاگرام به عنوان هشتگ انتخاب کرده است کلیک کنید تا داستان هایی را که از آن هشتگ استفاده کرده اند مشاهده کنید.
هشتگ Trend در شبکه های اجتماعی موضوعی داغ در جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم. همان سوالی که به سرعت در جامعه در حال گسترش است. استفاده از هشتگ مکان در Stories و استفاده از روندهای هشتگ برای روز می تواند به افزایش دید داستان های شما و افزایش ظاهر آنها و حتی جذب فالور کمک کند. اما هنگام استفاده از هشتگ بسیار مراقب باشید:
- در هشتگ زیاده روی نکنید
- هرگز از هشتگ های غیر مرتبط استفاده نکنید
- هنگام انتخاب هشتگ به اندازه کافی سرزده باشید
- در هشتگهای پر سر و صدا ، حتماً از زیر خط (_) بین کلمات استفاده کنید
- اگر صفحه تجارت و فروشگاه دارید ، حتماً از نام شهر خود در هشتگ ها استفاده کنید
- هشتگ های رقبای شما نیز می تواند گزینه خوبی باشد.
2- مطالب را در زمان مناسب ارسال کنید
وقتی احساس می کنید درصد بیشتری از مخاطبان شما آنلاین هستند ، بهترین زمان ارسال مطالب به اینستاگرام است. زیرا بلافاصله پس از انتشار داستان قابل مشاهده است و بازخوردهای مثبتی خواهید دید. بنابراین برای مخاطبان خود بیشتر تحقیق کنید.
باید بدانید مخاطبان شما در چه ساعتی از روز فعال هستند تا بتوانید زمان قصه گویی خود را مدیریت کنید. مطمئناً کاربرانی وجود دارند که در هر ساعت از روز با تلفن و اینستاگرام کار می کنند ، اما مطمئناً ارسال پست در اوقات فراغت افراد ، مثلاً بین ساعت 13 تا 15 ظهر و 20 تا 22 شب ، احتمال افزایش بازدید از استوری ها و مخاطبان جدید خود را جذب کنید.
همانطور که قبلاً اشاره کردم ، ویژگی جالب استوری های اینستاگرام این است که می توانید فیلم های زنده خود را در آنها قرار دهید. این بدان معنی است که بینندگان می توانند داستان شما را به صورت زنده تماشا کنند.
فکر می کنم واضح است که live راهی عالی برای ارتباط با پیروان صفحه شماست. همچنین ، در پایان نمایش ، اینستاگرام به شما امکان می دهد جریان زنده خود را به عنوان یک فایل ویدیویی در گالری دوربین ذخیره کنید ، اما نظرات و بازخورد با آن ذخیره نمی شود.
3- استفاده از مطالب تولید شده توسط مخاطبان
به جای ارسال مطالب تکراری ، می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر مربوط به این سرویس ها استفاده کنید تا داستان های شما جذاب تر شوند. نمونه های زیادی از محتوای تولید شده توسط کاربر را می توان در داستان مارک های شناخته شده یافت. ارسال داستان در اینستاگرام و به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یک روش عالی برای پر کردن صفحه خود با محتوای زیبا است. و برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند خواهد بود.
وقتی کاربران شما با استفاده از محصولات شما محتوا تولید می کنند و آن را در صفحه شما منتشر می کنند ، احساس خوبی به آنها می دهید و این اقدام باعث آگاهی افراد از برند شما می شود. مخاطبان علاقه زیادی به توجه دارند. شما با این کار به آنها توجه ویژه ای دارید و باعث می شود برند شما در ذهن آنها باقی بماند.
به عنوان مثال ، اگر صاحب مارک غذایی هستید ، هنگامی که مخاطبان از محصولات شما استفاده می کنند و برای شما عکس می فرستند از آنها استفاده کنید. محتوای مربوطه را که برای تبلیغات تجاری شما بسیار ارزشمند است ایجاد و منتشر کنید. زیرا هر داستانی که به نام برند شما و مخاطبان شما ایجاد می شود مانند طلایی است که توسط مصرف کننده تولید می شود.
4- برچسب ها و انیمیشن ها را به عکس ها و فیلم های داستان اضافه کنید
Instagram Story ابزار قدرتمند دیگری به نام برچسب دارد که به شما امکان می دهد شکلک ها و آیکون های مختلف را به عکس ها یا فیلم های خود وصل کنید. این برچسب ها واقعاً سرگرم کننده هستند و می توانند نقش بسزایی در جذابیت تصویر شما داشته باشند. نحوه جذب مخاطب به داستان شما.
با استفاده از انیمیشن ها و برچسب های مرتبط با موضوع خود ، در واقع مخاطب را ترغیب می کنید که داستان های بعدی شما را دنبال کند و آن را به افراد دیگر ارائه دهد. به این ترتیب قطعاً سطح تعامل با مخاطبان شما افزایش می یابد.
برنامه ها و ابزارهای بی شماری مانند Mojo و Over وجود دارد. آنها می توانند بدون نیاز به یک طراح گرافیک به شما کمک کنند. یا برای یادگیری نحوه ویرایش فیلم وقت بگذارید تا بتوانید انیمیشن های سرگرم کننده ای برای کاربران خود فراهم کنید.
5- منشن
یکی از گزینه های Story توانایی ذکر یا آدرس دهی به کاربران است. استفاده از این گزینه ، هنگامی که با خلاقیت همراه باشد ، می تواند میزان بازدید داستان شما را افزایش دهد. به عنوان مثال ، تصور کنید که یک صفحه فروش تی شرت در اینستاگرام دارید.
شخصی با تعداد زیادی فالوور یکی از تی شرت های شما را خریداری کرده و پستی را پست کرده است که در آن تی شرت خریداری شده از شما را می پوشد. وقتی آن را ذکر می کنید ، وی به احتمال زیاد از داستان شما بازدید خواهد کرد.
این کافی است که Instagram Story بتواند فالوورهایی را که به صفحه آن پیوند دارند به شما پیشنهاد دهد.
کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که با مارک های دیگر در اینستاگرام همکاری کنید و سعی کنید آنها را در استوری های اینستاگرام خود بگنجانید و آنها نیز همین کار را برای شما انجام خواهند داد. این تعامل دو طرفه می تواند نقش بسیار مهمی در اعتماد و نام تجاری شما داشته باشد.
6- از مکان استفاده کنید
روش ساده اما کاربردی دیگر برای افزایش ترافیک تاریخی رایگان ، استفاده از همان مکان است. بسیاری از افراد برای جستجوی مشاغل محلی از اینستاگرام استفاده می کنند. این امر خصوصاً در مورد رستوران ها صادق است.
ممکن است افراد در بیرون از خانه به دنبال مکانی برای صرف غذا باشند. آنها یک جستجوی اینستاگرام را باز می کنند و برای مثال جستجو در رستوران تهران و اینستاگرام لیستی از رستوران های تهران را نشان می دهد.
اگرچه هیچ آمار دقیقی برای نشان دادن تعداد جستجوها در اینستاگرام وجود ندارد ، بسیاری از مشاغل از این طریق پیدا می شوند. بسیاری از کاربران اینستاگرام همچنین دوست دارند پست های مبتنی بر موقعیت جغرافیایی را مشاهده کرده و داستان های مربوط به آن مکان خاص را مشاهده کنند. بنابراین حتماً به نوعی از برچسب مکان استفاده کنید.
7- دایرکت پاسخ دهید
جادویی ترین دستور تعامل است. تعامل در لغت به معنای تجارت است. خودت بگو چه کسی را ترجیح می دهی؟ شخصی که مدام از شما مراقبت می کند یا شخصی که از شما و نیازهای شما مراقبت می کند؟ در اینستاگرام نیز همین قضیه وجود دارد.
شما یک صفحه دارید و اکنون می خواهید دنبال کنندگان بیشتری به صفحه شما جذب شوند. برای موفقیت در مشاغل شریک به بیش از شانس نیاز دارید. این بدان معنی است که شما باید چیز خوبی به مردم بدهید تا آنها در عوض بتوانند شما را دنبال کنند. این چیز خوب توجه نامیده می شود.
هنگامی که پیام های مستقیم خود را متعهد می شوید و به آنها پاسخ می دهید ، نه تنها به دنبال کنندگان خود پیام می دهید ، بلکه از آنجا که یک شخص واقعی در پشت این حساب وجود دارد و به بازخورد آنها گوش می دهید ، باعث ایجاد اعتماد می شود. تعامل اصطلاحی با استوری اینستاگرام آنها.
متأسفانه ، بسیاری از صفحات اینستاگرام به پیام های مستقیمی که از استوری هایشان دریافت می کنند ، پاسخ نمی دهند. این امر باعث می شود که به مرور مخاطبان خود را از دست بدهند. در این صورت ، سعی کنید خیلی کوتاه یا احتمالاً با ارسال برچسب به استوری های اینستاگرام خود پاسخ دهید.
هزاران راه برای تعامل با شما و مشتریانتان وجود دارد. قبل از هر کاری ، ابتدا در مورد کسب و کار خود تحقیق کنید تا ببینید چگونه می توانید با مشتریان تعامل داشته باشید. همچنین می توانید صفحه رقبای خود را بررسی کرده و نحوه رفتار آنها با مشتریان خود را ببینید. برای افزایش بازدید از سابقه خود از استراتژی های صفحه رقابتی استفاده کنید.
آیا خرید بازدیدهای تاریخچه اینستاگرام خوب است؟
اینستاگرام با در نظر گرفتن فاکتورهای الگوریتم خود ، داستان های پر بازدید را به کاربران اینستاگرام ارائه می دهد. یکی از دلایل این امر پیوندهای مشترک بین شما و پیروان صفحاتی است که اینستا داستان خود را به شما ارائه می دهد.
اما یک دلیل مهمتر وجود دارد. از آنجا که با موقعیت مکانی ایران در اینستاگرام فعال هستید ، استوری هایی که به شما پیشنهاد می شود بازدید کنید نیز بیشتر صفحات ایرانی هستند.
همچنین Insta اخیراً Stories in Explore را نشان داده است. این اهمیت استفاده از آن را دوچندان کرده است ، زیرا می تواند به ظرفیت عظیم یک تجارت فعال در اینستاگرام خدمت کند.
در بیشتر موارد ، میانبرهایی برای فعالیت های مختلف وجود دارد که یکی از آنها خرید بازدید در تاریخ اینستاگرام است. با استفاده از این روش می توانید تعداد مراجعه به دلخواه خود را افزایش دهید.
البته در بیشتر موارد این بازدیدها جعلی است و توسط روبات ها انجام می شود. زیرا اینستاگرام پیگیری پیشرفته ای را در مورد این موضوع انجام داده و در صورت اطلاع از این امر با آن مقابله خواهد کرد.
به طور کلی استفاده از برنامه های رایگان ترافیک استوری اینستاگرام به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا افزایش تعداد برداشت های کاذب به درد صفحه شما نمی خورد.
به طور معمول ، صفحاتی که با تبلیغات در داستان سعی در جذب مشتری بیشتر دارند از این روش استفاده می کنند. در نتیجه ، سعی کنید سابقه مشاهده خود را با روش های طبیعی افزایش دهید.
نتیجه
تاریخچه اینستاگرام ویژگی بسیار جذابی است. Story به شما این امکان را می دهد که با پیروان خود رابطه نزدیک تری داشته باشید و درباره افکار و فعالیت های خود به آنها بیشتر بگویید. در این مقاله ، ما به این سوال پاسخ دادیم که چگونه می توان ترافیک تاریخچه را افزایش داد.
فقط بخاطر داشته باشید که اگرچه استفاده از ویژگی ها و ترفندهایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم می تواند در جذاب و جذاب شدن داستان شما موثر باشد ، اما در نهایت خلاقیت شما تعیین می کند که موفقیت آن چقدر باشد.
——————-.