ترفندهای کاربردی

آموزش کپی کردن متن از عکس در گوشی های آیفون

کپی کردن متن از تصویر در آیوفن می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و کار شما را راحت کند. دوربین گوشی‌های هوشمند کارهایی فراتر از گرفتن عکس و فیلم می‌توانند انجام دهند. شما می‌توانید با استفاده دوربین کوشی iPhone خود از روی یک متن در دنیای واقعی عکس گرفته و آن را به دنیای مجازی منتقل کنید و مانند هر متن معمولی از آن استفاده کنید. در این‌جا به نحوه کپی کردن متن از روی عکس در آیفون خواهیم پرداخت.

نحوه کپی کردن متن از عکس در آیفون

آیفون در iOS 15 دو ویژگی جدید را در اپ Photos معرفی کرد. ویژگی Visual Lookup که می‌تواند اشیاء را تشخیص دهد، و ویژگی Live Text که می‌تواند متن موجود در تصویر را شناسایی کند. سپس آن متن را کپی، ترجمه و یا برای جستجودر وب می‌توان استفاده کرد. توجه داشته باشید که این ویژگی درiPhone XR ، iPhone XS و مدل‌های بالاتر وجود دارد.

برای شروع، باید از یک شی دارای نوشته عکس بگیرید. اگر از قبل این کار را کرده باشید نیازی به گرفتن عکس جدید نیست. سپس، برنامه Photos را در iPhone خود باز کنید.

 

blank

در اپ Photos‌ روی عکس دارای نوشته خود ضربه بزنید تا باز شود.

blank

اگر اپلیکیشن Photos متن را تشخیص دهد، یک نماد اسکن کوچک در گوشه پایین سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد. برای کپی کردن متن روی آن ضربه بزنید.

blank

متن شناسایی شده به صورت برجسته نمایش داده خواهد شد. اکنون می‌توانید مانند یک متن معمولی در هر جایی با آن رفتار کنید. می‌توانید روی آن ضربه بزنید و نگه دارید تا ابزار انتخاب متن ظاهر شود.

ادامه مطلب  با قابلیت جدید اینستاگرام از شر مزاحمان خلاص شوید!

blank

با این کار دسته‌ها ظاهر می‌شوند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید قسمت مورد نظر خود از متن را انتخاب کنید. سپس، یک نوار ابزار شناور با تعدادی گزینه از جمله Copy ظاهر می‌شود.

blank

وقتی متن را کپی کردید، می‌توانید از آن مانند هر متن معمولی دیگری در هر جایی استفاده کنید. این یک ویژگی بسیار خوبی است که باعث صرفه جویی در وقت برای انتقال نوشته‌ها از دنیای واقعی به دنیای مجازی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا