معرفی کسب و کار

بهترین ایده های کسب و کار با سرمایه کم برای کسب درآمد بالا!

داشتن ایده مناسب می تواند راهی مناسب برای کسب درآمد باشد. با داشتن ایده ای جذاب، پول و درآمد به سمت شما روانه خواهد شد و می توانید به درآمدی مناسب دست پیدا کنید. در ادامه این مطلب از کیوی سایت به بررسی بهترین ایده های کسب و کار همراهتان هستیم.

blank

1. خرده فروشی لوازم الکتریکی

از آن جایی که لوازم الکتریکی جزو وسایلی است که تقاضای زیادی دارد و در ساخت خانه و تاسیسات استفاده می شود، می توانید یک فروشگاه لوازم الکتریکی تاسیس کنید. برای تاسیس چنین فروشگاهی، به فضای نسبتا بزرگ، چند قفسه و یک انبار نیاز خواهید داشت.

2. خرده فروشی مبلمان

در صورتی که محل زندگی تان نسبتا پر جمعیت باشد، می توانید با تاسیس فروشگاه مبلمان، سود خوبی بدست آورید. این شغل برای شهر ها و روستاهای کوچک، بازدهی خوبی ندارد.

3. لوازم تحریر

لوازم تحریر در تمام شهر ها و روستاها فروش خوبی دارد. تمام قشر های جامعه با هر سنی، به لوازم تحریر نیاز دارند. با یک دکوراسیون خوب و فروش کالاهای با کیفیت، می توانید در کوتاه مدت، به سود خوبی برسید.

blank

4. خوار و بار فروشی

خوار و بار فروشی هم جزو مشاغلی است که فروش تضمین شده و بالایی دارد. انتخاب محل مناسب برای خوار و بار فروشی و خرید لوازم جانبی مانند قفسه و یخچال، از الویت های شما هستند.

5. فروشگاه باکس هدیه

باکس هدیه برای افرادی که به استقبال نوزاد تازه متولد شده یا شخصی در فرودگاه یا ترمینال می روند، عالی است. این افراد در انتخاب هدیه عجله دارند و همزمان می توانند چندین هدیه را انتخاب کرده و در یک باکس زیبا به دیگران هدیه دهند. اگر در انتخاب محل فروشگاه و وسایلی به فروش می رسانید دقت کنید، احتمالا سود نسبتا زیادی نسیبتان خواهد شد.

ادامه مطلب  بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در زعفرانیه

blank

6. فروشگاه وسایل برقی

همزن، ماشین لباس شویی، یخچال، اتو و … لوازمی هستند که فروش نسبتا خوبی دارند. قبل از هر چیزی، فروشگاه شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد و لوازمی که خرید و فروش می کنید هم از کیفیت و مقاومت خوبی برخوردار باشند.

7. کامیون غذا

اگر عاشق غذا پختن و سفر کردن به شهر ها و محله های مختلف هستید، می توانید با تهیه یک کامیون و تبدیل آن به آشپزخانه/فروشگاه، در سطح شهر توقف کنید و دست پختتان را به فروش برسانید.

8. فروشگاه لوازم آرایشی

برای تاسیس فروشگاه لوازم آرایشی، به یک فضای باز و زیبا و همین طور یک انبار نیاز دارید. فروش محصولات با کیفیت، بیشتر شدن تعداد خریداران ثابت تان را تضمین می کند.

blank

9. روزنامه فروشی

می توانید با تاسیس غرفه خبری در مکان های پر رفت و آمد شهر، در آمد خوبی داشته باشید.

10. خیاطی

خیاطی هم جزو مشاغلی است که فروش شما در این شغل، به مهارت و توانایی شما بستگی دارد. هر چه در این کار مهارت بیشتری داشته باشید، مشتریان بیشتری هم خواهید داشت.

11. فروشگاه حیوانات خانگی

این شغل مختص کسانی است که قلب بزرگی دارند و نسبت به حیوانات مهربان اند. برای تاسیس فروشگاه حیوانات خانگی، بهتر است یک محیط و محله نسبتا آرام را انتخاب کنید و درباره غذا و وسایل هر حیوان هم اطلاعات کافی داشته باشید.

blank

12. فروشگاه هدیه شخصی

برای تاسیس فروشگاه هدیه شخصی، صبر و خلاقیت زیادی لازم است. شما علاوه بر اینکه باید طیف وسیعی از لوازم کادویی را داشته باشید، باید نحوه صحبت با مشتری و کمک کردن به او را هم بلد باشید. علاوه بر این، ممکن است وظیفه ارسال هدیه به شخص خاص هم بر عهده شما باشد.

ادامه مطلب  مزایای کیوسک سفارش گیر چیست؟

13. عتیقه فروشی

اگر می خواهید در این شغل موفق باشید، باید بدانید که بیش از 90% فروش شما به فضای فروشگاهتان بستگی دارد. هر چه فضای فروشگاهتان زیبا تر باشد و حالت نوستالژیک تری داشته باشد، مشتریان بیشتری به سمت شما جذب می شوند.

14. عطر فروشی

برای تاسیس عطر فروشی، به فروشگاه خیلی بزرگی نیاز ندارید، اما مکان قرارگیری فروشگاهتان مهم است. هر چه فروشگاهتان به مراکز خرید اصلی شهر نزدیک تر باشد، فروش بیشتری خواهید داشت.

blank

15. نان فروشی

برای باز کردن فروشگاه نان فروشی، حتما نیازی به این نیست که خودتان پخت نان را انجام دهید. می توانید با همکاری با یک یا چند نانوایی، محصولات آن ها را به فروش برسانید و درآمد خوبی داشته باشید.

16. فروشگاه موبایل

موبایل فروشی جزو مشاغلی است که در سال های اخیر، درآمد و سود نسبتا خوبی داشته است. از آنجایی که روز به روز برند ها و مدل های جدیدتری ارائه می شود، باید در کارتان به روز باشید و اطلاعات کاملی از انواع محصولات داشته باشید.

17. فروشگاه لوازم کودک

در فروشگاه های لوازم کودک، لوازمی مانند کالسکه، دوچرخه و سه چرخه، لباس نوزاد و کودک، شیشه شیر و … به فروش می رسد. هر چه محصولاتتان تنوع و زیبایی بیشتری داشته باشند، مشتریان بیشتری خواهید داشت.

blank

18. قهوه فروشی

این شغل هم درآمد خوبی دارد و تقریبا در تمام ساعات شبانه روز، مشتریان خودتان را دارید. می توانید در کنار قهوه، محصولات و نوشیدنی های دیگر را سرو کنید و در ساعات پایانی شب نیز، قهوه و نوشیدنی های بدون کافئین را به مشتریانتان پیشنهاد دهید. مهم ترین عواملی که فروش شما را تضمین می کند، کیفیت نوشیدنی ها و نحوه رفتارتان با مشتریان است.

ادامه مطلب  بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در یافت آباد

19. قصابی

اگر در این کار سررشته دارید، تنها چیزی که لازم است داشته باشید، یک مغازه تمیز و چندین یخچال است. از آنجایی که گوشت با سرعت زیادی فاسد می شود، کیفیت محصولات و تاریخ انقضای آن ها مهم است.

20. نهالستان

 

این شغل مناسب افرادی است که در مناطق حاصلخیز زندگی می کنند. تکثیر و نگهداری از نهال ها، کار خیلی سختی نیست و می توانید در مدت زمان کمی، این کار را یاد بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا