بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام ارزان چیست؟

بهترین سایت خرید فالوور

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

بهترین سایت های خرید فالوور

معتبر ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سایت های معتبر خرید فالوور

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارزان

بیشترین فالوور اینستا ایران ۱۴۰۰

فالوور اینستاگرام ارزان

خرید فالوور اینستاگرام ارزان

خرید لایک بای فالوور

  • فالوور ارزان اینستاگرام
  • بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام رایگان
  • ناب فالووور
  • بای فالور
  • خرید فالوور اینستاگرام از سایت بای فالوور
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • معتبر ترین سایت خرید فالوور
  • فالوور اینستاگرام دیجی ممبر
  • سایت معتبر خرید فالوور اینستاگرام
  • خرید ارزان ترین فالوور فیک دیجی ممبر
  • بای فالوور
  • بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام
  • سایت دیجی فالوور
  • سایت های افزایش فالوور
  • خرید فالوور واقعی سایت بای فالوور
  • خرید بازدید لینک
  • خرید لایک آنی بای فالوور
  • ارزان ترین سایت خرید فالوور فیک
  • ارزان ترین سایت خرید فالوور
  • خرید فالوور ارزان از بای فالوور
  • خرید فالوور ارزان از سایت بای فالوور
  • خرید فالوور واقعی از سایت معتبر

سایت خرید فالوور اینستاگرام

شبکه های اجتماعی متعددی در ایران فعال هستند که از محبوب ترین و پر قدرت ترین آن ها می توان به اینستاگرام اشاره نمود. اینستاگرام انتشار بسیار عالی در ایران داشته و اکثر مردم کشور یک نسخه از آن را بر روی گوشی های هوشمند خود دارند، از این رو می تواند بستر بسیار مناسبی برای کسب درآمد و ایجاد مشاغل جدید باشد.

برای داشتن درآمد در اینستاگرام دیده شدن و مطرح شدن پیج بسیار مهم است و همین مسئله موجب شده که کاربران این شبکه اجتماعی مرتبا به فکر جذب فالوور بیشتر، دریافت لایک و کامنت و بالا بردن میزان بازدید پیج خود باشند.

امروزه هر وب سایت و پیجی که بخواهد پیشرفت داشته باشد قطعا یکی از اقداماتی که باید انجام دهد خرید فالوور است. شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام ضمن اینکه یک ابزار سرگرمی محبوب هستند با توجه به تعداد بالای کاربرانی که دارند دارای فضای بسیار مناسبی برای کسب درآمد و تبلیغ و بازاریابی محصولات می باشند.

اهمیت خرید فالوور برای اینستاگرام

برای موفقیت در اینستاگرام و داشتن درآمد خرید فالوور بسیار مهم است و باید توجه ویژه ای به آن نمود. برای خرید فالوور واقعی و لایک باید حتما یک سایت معتبر خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب کرد که دارای پکیج های افزایش فالوور متنوعی باشد.

سایت خرید فالوور اینستاگرام
سایت خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام از سایت های معتبر

بهترین روش خرید فالوور آن است که به سایت های معتبر جهت خرید آن ها مراجعه نمایید. معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام هستند که نمونه کارهایی را در صفحه خود به اشتراک می گذارند و به عبارتی اصل شفاف سازی را اجرا می کنند. علاوه بر این تعداد ریزش از تعداد کل فالوورهای خریداری شده را حدودی مشخص می کنند و مدت زمان مورد نیاز برای نتیجه گیری و افزایش فالوور را تعیین می کنند. همچنین دارای امکانی تحت عنوان قابلیت بازگشت وجه در صورت نارضایتی هستند. توجه داشته باشید که بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام هرگز اطلاعات اکانت شما را برای ارائه خدمات نمی خواهند. بنابراین اگر به این نکات توجه نمایید و هوشمندانه عمل کنید قطعا می توانید فالوورهای واقعی خریداری کنید.

پیشنهاد ویژه

خرید فالوور اینستاگرام
خرید فالوور اینستاگرام

بای فالوور یکی از حرفه‌ای‌ ترین تیم‌های مربوط به اینستاگرام مارکتینگ در سطح ایران هستند که تلاش خود را می‌ کنند تا کسب‌ و‌ کارهای کوچک و نوپا را رشد داده و به موفقیت برسانند.

در این سایت بای فالوور نیز می‌ توانید فالوور ایرانی، فالوور خارجی، فالوور ارزان، لایک ایرانی و خارجی، ویوی igtv ، ویوی معمولی، ربات اینستاگرام ، پیج کامل و کامنت ایرانی و خارجی خریداری کنید.

با خرید از سایت بای فالوور می‌ توانید مطمئن باشید که باکیفیت‌ ترین محصولات را به پیج خود اضافه کرده‌ اید. متخصصان بای فالوور در بخشی که به نام بلاگ تعبیه کرده‌اند، آخرین راه‌ کارها و ترفندهای مربوط به اینستاگرام را با کاربران خود به اشتراک می‌ گذارند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که منجر به محبوبیت زیادی بای فالوور شده این است که ضمانت بازگشت وجه به صورت ۱۰۰ درصدی را برای مشتریان خود در نظر گرفته.

در نتیجه اگر شخصی اقدام به خرید محصول از بای فالوور کند و از کیفیت آن راضی نباشد، می‌تواند کل مبلغی که برای خرید پرداخت کرده‌است را به طور کامل پس بگیرید.

سایت Bestfarsi در ادامه این مقاله به معرفی معتبرترین و بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام ایران در سال ۹۹ پرداخته است. تا پایان ما را همراه ما باشید.

ادامه مطلب  علت سیاه شدن استوری اینستاگرام [+ راهکار حل مشکل!]
بهترین روش خرید فالوور
بهترین روش خرید فالوور

های فالوور بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است که فعالت های خود در حوزه اینستاگرام را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. های فالوور نوعی ربات اینستاگرام است که به صورت اختصاصی برای افزایش هدفمند فالوورها طراحی شده است. آزمون و خطاهای بسیاری بر روی این ربات انجام شده و می توان گفت با استفاده از آن می توان به اهدافی مانند افزایش فالوور دست یافت. این سایت هم اکنون دارای بیش از ۴۲۰۰ مشتری فعال بوده و بیش از ۳۸ هزار پیج را مدیریت می کند.

خدمات سایت های فالوور

های فالوور خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که از جمله آن می توان به خرید فالوور اینستاگرام، خرید و فروش پیج اینستاگرام، افزایش لایک اینستاگرام، پست اتوماتیک در اینستاگرام، دایرکت اتوماتیک اینستاگرام اشاره نمود. ساختار این سایت به گونه ای است که تمامی این فرآینده ها از طریق کاربر اجرا می گردد و اطلاعات جابجا شده کاملا امن و محفوظ هستند.

فالوور هدفمند، نشانه گرفتن هدف

با افزایش تعداد فالوورهای پیج با استفاده از های فالوور دیگر نگرانی بابت موثر نبودن فالوورها نخواهید داشت و مطمئن هستید که تمامی فالوورها هدفمند و واقعی هستند و موجب رشد و پیشرفت کسب و کار شما خواهند شد.

با توجه به اینکه های فالوور، فالوورها را از پیج هایی که خودتان تعیین نموده اید و قطعا مرتبط با کسب و کارتان است جذب می کند قطعا این فالوورها جذب محتوا پیج شما خواهند شد و با میل خود پیج تان را فالوو می کنند.

ماندگاری فالوور با خدمات جانبی

های فالوور در کنار اینکه تعداد فالوورهای پیج شما را افزایش می دهد خدمات جانبی دیگری نیز ارائه می کنند و سعی دارد که از طریق آن ها فالوورها را به پیج تان وفادار نماید. از جمله این خدمات می توان لایک پست کاربران و ارسال اتوماتیک دایرکت اشاره نمود. لازم است بدانید این خدمات جانبی به صورت رایگان توسط های فالوور ارائه می گردد.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، اینستاگرام، شاپرک، دیجی فالوور، اینستاساز
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۴۸٫۹
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۲٫۳۳
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۳:۲۴
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور، سایز استوری اینستاگرام، ربات اینستاگرام، سایز استوری

این سایت با کلمه کلیدی “سایت فالوور اینستاگرام” دومین سایت جستجو گوگل می باشد.

معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

بای لایک معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران است که فعالیت های خود را نخستی بار در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. این سایت نخستین سایتی است خدمات افزایش فالوور و لایک را در بستر وب فراهم کرد. سایت Buylike بر خلاف بسیاری از سایت ها فالوورها، لایک ها و کامنت های کاملا واقعی ارائه می دهد که همگی فعال و ایرانی هستند، در نتیجه می توانید با خیال راحت از فالوورهای آن خریداری نمایید.

خدمات سایت بای لایک

از خدماتی که سایت Buylike در اختیار مشتریان قرار می دهد می توان به مواردخرید فالوور و لایک،خرید بازدید و کامنت، API، خرید لایک igtv،خرید بازدید igtv و  خرید کامنت igtv اشاره نمود.

سایت خرید فالوور اینستاگرام
سایت خرید فالوور اینستاگرام
  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: اینستاساز، شاپرک، گوگل، پای، ایران فالوور
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۱۸٫۹
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۳٫۶۹
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۴:۱۵
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور، خرید لایک اینستاگرام، خرید لایک، بای لایک

این سایت با کلمه کلیدی “سایت فالوور اینستاگرام” دوازدهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

خیلی از کاربران تیم فالو جت را به عنوان بهترین ربات اینستاگرام می شناسند و می توان گفت این سایت از برترین و معتبر ترین سایت های ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با شبکه های اجتماعی مختلف است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. این وب سایت خدمات منحصر به فردی در زمینه اینستاگرام ارائه می دهد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

خدمات اینستاگرامی فالوجت

  • خرید فالوور ( ایرانی و بین الملل)

انواع بسته های خرید فالوور، پروفایل های واقعی، بی نیاز به فالو کردن، بی نیاز به استفاده از پسورد، داشتن ریزش خیلی پایین، شروع آنی سفارشات، با امکان ضمانت بازگشت وجه. فالو جت خرید فالوور هم به صورت ایرانی و هم به صورت بین الملل را ارائه می دهد و شما با توجه به محتوای پیج خود می توانید نسبت به خرید اقدام کنید.

  • خرید لایک ( ایرانی و بین الملل)
ادامه مطلب  راهنمای خرید فالوئر اینستاگرام باکیفیت و تضمینی

ارائه بسته های متنوع، پروفایل های واقعی و فعال، با امکان ضمانت بازگشت وجه، شروع آنی سفارش، بدون ریزش، بی نیاز به لایک کردن سایر کاربران

  • بازدید اینستاگرام ( پست، استوری، IGTV، لایو)

دارای بسته های متنوع، پروفایل های واقعی و فعال، با ضمانت بازگشت وجه، شروع آنی سفارش، بدون ریزش،  به بازدید متقابل از دیگران نیازی ندارد

  • فالوور فیک اینستاگرام

افزایش سریع و آسان تعداد فالوورها، بدون محدودیت، قیمت پایین، مانند سلبریتی ها به نظر می رسید.

این وب سایت دارای چندین سال سابقه در ارائه خدمات ربات اینستاگرام می باشد و به پیش از ۷۰۰۰ پیج فعال خدمات متنوعی را ارائه نموده است که نشان دهنده قدرت و تخصص آن می باشد. وجود چنین سابقه و قدرتی موجب شد که تیم فالو جت یک سرور تمام عیار به منظور افزایش فوری فالوور اینستاگرام راه اندازی نماید و در اختیار مشتریان وفادار خود قرار دهد. این فالوورها اگر چه ایرانی نیستند اما کاملا مثل پروفایل های فعالی هستند در نتیجه موجب رشد سریع فالوورهای پیج اینستاگرام خواهند شد.

از مهم ترین مزیت های سرور قدرتمند فالو جت می توان به ارائه فالوور با پایین ترین قیمت ممکن در مقایسه با سایر سایت های مرجع خرید فالوور اینستاگرام اشاره نمود.

فالو جت خدمات دیگیری همچون افزایش بازدید تلگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازدید آپارات و توییتر و همچنین یوتیوب و تیک تاک را شامل می شود.

معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ترکیه
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، اینستاگرام، فالوور ای ام پی، دیجی گرام، اینستاساز
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۶۷٫۲
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۱٫۸
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۲:۲۰
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: خرید فالوور فیک، ربات اینستاگرام، آموزش اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام، کسب درآمد از اینستاگرام

منبع:

ویرگول

————————.

اینستاگرام به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی مطرح و محبوب در سرتاسر جهان، یک منبع عالی برای درآمدزایی محسوب می‌شود و با به کار بستن روش‌های سنجیده و درست می‌توان به درآمدهای قابل توجهی در آن دست پیدا کرد. پیج‌های زیادی در زمینه‌های مختلف مثل خبری، سرگرمی، پزشکی و … در اینستاگرام وجود دارند که بسیاری از آن‌ها در ابتدای راه‌اندازی‌شان با خرید فالوور اینستاگرام از سایت‌های معتبر مثل دیجی ممبر به فالوور زیاد رسیده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی بهترین مراجع خرید فالوور اینستاگرام که کاربران آن‌ها را برگزیده‌اند، بپردازیم. با دیجی ممبر همراه باشید.

اشاره‌ای مختصر بر اهمیت اینستاگرام و درآمدزایی در آن

این روزها اینستاگرام به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی بسیاری از مردم جهان تبدیل شده است. شاید در ابتدای راه‌اندازی این شبکه، صرفاً کاربری سرگرمی آن مورد توجه قرار داشت اما به تدریج کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام راه‌اندازی شد و این شبکه به محلی برای درآمدزایی خلاقانه تبدیل گردید.

در کشور ما هم افراد زیادی با بهره‌گیری از روش‌های درست مثل خریداری فالوور اینستاگرام و همچنین خلاقیت و  نوآوری به موفقیت و درآمدهای زیادی رسیده‌اند.

به عنوان مثال در این بین افراد مشهوری هستند که با ساخت کلیپ‌های طنز و جذاب، توجه مخاطبین خود را جلب می‌کنند و این باعث افزایش فالوور اینستاگرام در پیج آنان می‌شود.

به همین جهت برندها و شرکت‌های معتبری در ایران بخشی از تبلیغات خود را به این گونه افراد می‌سپارند و این موضوع درآمد آنان را به روزی چند میلیون تومان رسانده است. با توجه به مثال مذکور، اهمیت درآمدزایی در اینستاگرام و استفاده از روش‌های درست برای تحقق این هدف بر کسی پوشیده نیست.

 اگر شما هم قصد راه‌اندازی یک پیج برای معرفی و فروش محصولاتتان و یا یک پیج با محتوای سرگرمی، خبری و … را دارید، می‌توانید به چنین درآمدهایی و حتی بیشتر از آن دست پیدا کنید.

خرید فالوور اینستاگرام یک راه مناسب برای تسریع سرعت حرکت شما به سمت موفقیت است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مراجع ارائه‌دهنده‌ی فالوور اینستاگرام می‌پردازیم.

معرفی بهترین مراکز خرید فالوور اینستاگرام و خدمات آن‌ها

با توجه اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام برای کاربران این شبکه، افراد بسیاری اقدام به فروش فالوور اینستاگرام می‌کنند. متأسفانه در این بین عده‌ای کلاه‌بردار هم از علاقه و نیاز مردم سواستفاده کرده و فالوور جعلی را به مشتریان خود می‌فروشند.

ادامه مطلب  نحوه دریافت فالوور فیک رایگان چگونه است؟ (آموزش عملی)

شما باید حتما برای خرید فالوور اینستاگرام به معتبرترین وب‌سایت‌ها مراجعه نمایید. وب‌سایت‌هایی مثل دیجی ممبر ، دیجی فالوور، سایت فالوور ارزان و فالوور بند بهترین مراجع فروش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شوند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید از خدماتشان بهره‌مند گردید.

blank

فالوورهای واقعی در اینستاگرام همان فالوورهای عادی هستند که در طول روز و هفته مدت مشخصی را در اینستاگرام می‌گذرانند و پست‌های مختلف را مشاهده کرده و لایک می‌کنند.

اگر شما ۱۰ هزار فالوور واقعی دریافت کنید، فرصت بسیار مناسبی برای جلب توجه آن‌ها خواهید داشت و باید نهایت بهره را از آن ببرید. در نقطه‌ی مقابل فالوورهای فیک قرار دارند.

مقصود از فالوورهای فیک، فالوورهای با کمترین میزان فعالیت است. به نظر شما خرید این فالوورها می‌تواند تأثیر مثبت قابل توجهی بر موفقیت یک پیج در اینستاگرام بگذارد؟ در ادامه به تشریح پاسخ این سوال می‌پردازیم.

آیا خرید فالوور اینستاگرام به صورت فیک تأثیرات مثبت هم به دنبال دارد؟

به منظور پاسخ به این سوال باید بگوییم که فالوورهای فیک هیچ‌گونه فعالیت خاصی در پیج شما نخواهند داشت و تنها فایده‌ی خرید آن‌ها، بالا نشان دادن تعداد فالوورها و اعتمادسازی برای دیگر کاربران است.

البته این مزیت هم در حال حاضر چندان قابل اتکا نیست زیرا اخیراً اینستاگرام قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای از بین بردن اکانت‌های فیک در نظر گرفته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها محدود کردن کاربران با فعالیت کم است.

احتمالاً اگر مدت زیادی در اینستاگرام پست‌های مختلف دوستان و فالووینگ‌های خود را لایک نکرده‌اید، متوجه شده‌اید که اینستاگرام شما را برای مدتی بلاک لایک می‌کند.

در این صورت پس از اقدام به لایک کردن هر پست با یک پیغام مواجعه می‌شوید که باید گزینه‌ی tell us را فشار دهید تا اینستاگرام بعد از مدتی اکانت شما را به حالت عادی برگرداند. اگر این کار را انجام ندهید، اکانتتان  پس از گذشت یک بازه‌ی زمانی مشخص حذف خواهد شد.

بنابراین اکانت‌ها و فالوورهای فیک تأثیر مثبت قابل توجهی بر درآمدزایی پیج شما ندارند و می‌توانید فالوورهای واقعی را از وب‌سایت‌های معتبر و مشهور فروش فالوور مثل دیجی ممبر، دیجی فالوور، فالوور ارزان و فالوور بند خریداری کنید. به نظر شما آیا صرفاً خرید فالوور برای افزایش فالوور اینستاگرام کافی است؟

در ادامه به تشریح پاسخ این سوال می‌پردازیم.

راه‌های حفظ و افزایش فالوور اینستاگرام بعد از خرید فالوور

پس از اینکه خرید فالوور اینستاگرام را از وب‌سایت‌های معتبری مثل دیجی ممبر و دیجی فالوور انجام دادید، باید تلاش خود را در جهت حفظ و افزایش فالوورهای پیجتان به کار ببنید. در این مسیر رعایت برخی نکات بسیار ضرورت دارد که بدین شرح می‌باشند:

۱- با تکیه بر خلاقیت و نوآوری خودتان باید مطالب، تصاویر و کلیپ‌های جدید در پیجتان قرار دهید که توجه فالوورها را جلب کند. اگر پیج را برای معرفی و فروش محصولاتتان راه‌اندازی کرده‌اید، سعی کنید در معرفی محصولات هم از روش‌های خلاقانه بهره بگیرید. توجه داشته باشید که اگر مخاطبین شما افراد بزرگسال است، نباید پست‌هایتان را در ساعات اداری قرار دهید، زیرا بسیاری از مشتری‌ها و مخاطبینتان پست را نخواهند دید.

۲- در ابتدای کار، تبلیغات زیاد نگیرید زیرا در وهله‌ی اول باید بتوانید خود را بر سر زبان‌ها بیاندازید. گرفتن تبلیغات بیش از حد، جلوه‌ی مناسبی را برای مخاطب‌ها و فالوورها ایجاد نمی‌کند و ریزش فالوورها را در پی خواهد داشت. بنابراین بلافاصله بعد از خرید فالوور اینستاگرام از وب‌سایت‌های معتبر نظیر دیجی فالوور، فالوور بند، فالوور ارزان نباید سریعاً به سراغ تبلیغات بروید.

۳- همواره تعامل مناسبی با فالوورهای خود داشته باشید. اگر آن‌ها برای شما کامنتی می‌گذارند و یا در دایرکت برایتان پیامی می‌فرستند، حتما به آن‌ها پاسخ دهید. با انجام این کار بسیاری از فالوورها و مخاطبین، پیج شما را به دوستانشان معرفی خواهند کرد.

blank

سخن آخر

در این مطلب تلاش بر این بود تا بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات مربوط به خرید فالوور اینستاگرام از نگاه کاربران مثل سایت‌های دیجی ممبر، دیجی فالوور، فالوور ارزان و فالوور بند معرفی شود و همچنین راه‌های حفظ و نگهداری فالوورها به اختصار تشریح یابد. امیدوارم با استفاده از مطالب فوق بتوانید بهترین انتخاب را در خصوص مرجع خرید فالوور داشته باشید و به درآمدهای بالا در کسب و کارتان دست یابید.

منبع:

مشرق نیوز

حتما ببینید

چگونه ادمین پیج دیگری شویم ؟

چگونه در اینستاگرام ادمین شویم؟

یکی از فعالیت هایی که امروزه به شغلی پرطرفدار تبدیل شده و افراد زیادی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.