ترفند حذف واترمارک از PDF

ترفند حذف واترمارک از PDF با یک روش ساده

واترمارک پیامی است که روی یک تصویر یا فایل متنی معمولاً به صورت لوگو، مهر یا امضا با شفافیت بالا قرار می گیرد. واترمارک ها اغلب توسط افراد یا مؤسساتی استفاده می شود که به حفظ منافع آثار دیجیتالی خود و جلوگیری از استفاده غیرقانونی از محتوای منحصر به فرد بدون اجازه سازنده آن اهمیت می دهند.

واترمارک ها نیز روشی بسیار موثر برای تبلیغ برندها یا وب سایت ها هستند. افزودن لوگوی مربوطه به هر تصویر یا فایل متنی به ارتقای کسب و کار و جلوگیری از سوء استفاده از محتوا کمک می کند. زیرا وقتی کاربران با یک سند یا تصویر با واترمارک مواجه می شوند، دقیقا می دانند که فایل از کجا آمده است.

اما ممکن است نیاز به حذف واترمارک به دلایلی مانند عدم طبقه بندی، تغییر لوگو و برند، عدم مکان مناسب، شکسته شدن خوانایی فایل و موارد دیگر باشد.

ترفند حذف واترمارک از PDF با گوگل DOCS

Google Docs یکی دیگر از ابزارهای معروف پردازش کلمه است که می توانید از آن برای ایجاد و ویرایش اسناد استفاده کنید که از ویرایش فایل های PDF نیز پشتیبانی می کند. برای حذف واترمارک با استفاده از Google Docs مراحل زیر را دنبال کنید:

 

فایل PDF موردنظرتان را در گوگل درایو آپلود کرده و آن را باز کنید.

ترفند حذف واترمارک از PDF

بالای فایل بازشده روی Open with Google Docs بزنید.

ترفند حذف واترمارک از PDF 2

PDF به صورت متن در Google Docs باز می شود و واترمارک تعبیه شده احتمالاً به طور خودکار حذف می شود. اگر واترمارک به طور خودکار حذف نشد، روی آن کلیک کنید، آن را انتخاب کنید و دکمه Delete را فشار دهید.
برای ذخیره، روی File کلیک کنید، Download را انتخاب کنید و سپس روی سند PDF کلیک کنید.

ادامه مطلب  تاریخچه ای در مورد خودروی لیفان

ترفند حذف واترمارک از PDF 3

حتما ببینید

blank

نحوه تغییر فونت پیش فرض ویندوز ۱۰

کاربران ویندوز گزینه‌های متعددی در زمینه شخصی‌سازی محیط سیستم عامل در اختیار دارند. یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.