خطای اتصال به کتابخانه المنتور پرو

افزونه المنتور پرو بدون شک یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که هر فردی با هر سطح مهارتی می تواند قسمت های مختلف سایت را شخصی سازی کند.

از طرف دیکر؛ المنتور دارای بخشی به نام کتابخانه است که شامل انواع قالب ها می باشد و می توانید از آنها برای طراحی آسان صفحات وب سایت خود استفاده کنید.

اما گاهی اوقات؛ وقتی روی کتابخانه Elementor کلیک می کنید، با خطایی مواجه می شوید که می گوید به این بخش دسترسی ندارید. برای این منظور در این مقاله آموزش رفع عدم اتصال به کتابخانه المنتور را در اختیار شما قرار می دهیم.

المنتور پرو یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس است که می تواند بسیاری از نیازهای شما را به تنهایی برطرف کند. یکی از ویژگی های قابل توجه المنتور در دسترس بودن کتابخانه ای از قالب ها و بلوک های از پیش طراحی شده است.

برای خرید افزونه المنتور پرو می توانید وارد سایت المنتور تمز شوید و آخرین نسخه این افزونه را خریداری و نصب کنید. همچنین برای اضافه کردن امکانات بیشتر به سایت خود می توایند از افزونه های جانبی المنتور استفاده کنید.

شما به راحتی می توانید هر یک از قالب ها را در کتابخانه صفحه سایت خود قرار دهید. از سوی دیگر، ممکن است هنگام اتصال به کتابخانه Elementor با مشکلات اتصال مواجه شوید.

رفع خطای اتصال به کتابخانه المنتور پرو

کتابخانه قالب Elementor به شما امکان دسترسی به صدها طرح‌بندی صفحه و بلوک‌های طراحی را می‌دهد. علاوه بر این، شما می توانید آزادانه هر یک از آنها را سفارشی کنید.

ادامه مطلب  طراحی سایت مبلمان 🧐 طراحی وب سایت مبلمان

برای اتصال به کتابخانه المنتور، ابتدا وارد یکی از صفحات یا پست های خود شوید. سپس روی نماد افزودن الگو از کتابخانه کلیک کنید تا یک الگو به صفحه، بلوک یا الگوی ذخیره شده خود از صفحه ویرایش اضافه کنید.

نحوه اتصال به کتابخانه المنتور

اولین باری که یک الگو را وارد می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که حساب رایگان Elementor خود را برای دسترسی به کتابخانه الگو پیوند دهید. اگر حساب کاربری ندارید، می توانید در طی این فرآیند حساب کاربری ایجاد کنید.

سپس به صفحه ای هدایت می شوید که در آن می توانید الگوها، قالب ها و بلوک ها را ببینید. همچنین، برای پیش نمایش یک مدل، به سادگی نشانگر ماوس را روی آن حرکت دهید و سپس روی نماد ذره بین کلیک کنید. سپس بر روی گزینه “Insert” کلیک کنید.

اتصال به کتابخانه المنتور

سپس به مدل های مورد علاقه خود قلب بدهید و آنها را در لیست علاقه مندی های من ذخیره کنید. همچنین برای آپلود فایل json یا zip. روی فلش در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

مشکل در اتصال به کتابخانه المنتور

مشکل باز نشدن کتابخانه Elementor وردپرس به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد، طبق بررسی های انجام شده، یکی از رایج ترین و عمده ترین مشکلات هنگام اتصال به کتابخانه Elementor تداخل افزونه است.

ممکن است پلاگینی در سایت خود نصب کرده باشید که با المنتور سازگار نیست، در این صورت نمی توانید به کتابخانه Elementor متصل شوید. برای اینکه بفهمید یک افزونه باعث این خطا می شود یا خیر، بهترین راه این است که همه افزونه های سایت خود را به طور موقت غیرفعال کنید.

ادامه مطلب  طراحی سایت در تهران ، شرکت طراحی سایت

و مجدد تک به تک فعال کنید و افزونه ای که باعث تداخل می شود را پیدا و غیر فعال کنید.

عدم اتصال به کتابخانه المنتور

هنگام اتصال به کتابخانه وردپرس ممکن است خطاهای مختلفی رخ دهد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

Error while loading the kit preview: این خطا ممکن است به دلیل از بین رفتن اطلاعات کیت یا خطای سرور باشد. برای رفع آن، فقط چند دقیقه صبر کنید و دوباره امتحان کنید

Error while loading the kit library: برای رفع این خطا، روی ? کلیک. همچنین بهتر است چند دقیقه صبر کنید و دوباره وارد صفحه Error در هنگام اعمال کیت شوید: این ممکن است به دلیل خطای اعتبارسنجی سرور یا مجوز باشد. لطفا چند دقیقه ی دیگر دوباره سعی کنید. همچنین می توانید مجوز Elementor خود را غیرفعال و دوباره فعال کنید. اگر خطا ادامه داشت، با پشتیبانی افزونه تماس بگیرید

Error Forbidden: اگر هنگام دانلود کیت با این پیام مواجه شدید، ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه Elementor Pro استفاده می کنید. همچنین می توانید مجوز خود را غیرفعال و دوباره فعال کنید تا یک اتصال جدید با کتابخانه کیت برقرار کنید.

An Error Has Occurred: اگر پیام خطای سرور داخلی را مشاهده کردید، مربوط به مشکلات سرور شما است. معمولاً این خطا زمانی رخ می دهد که مرورگر شما نرم افزار امنیتی را فعال کرده باشد و آن نرم افزار فایل اصلی وردپرس با نام “admin-ajax.php” را مسدود کند. در صورت مشاهده این خطا، باید با شرکت هاستینگ خود تماس بگیرید.

راه های رفع مشکل وصل نشدن به کتابخانه در المنتور پرو

اگر هنوز نمی توانید به کتابخانه المنتور خود متصل شوید، باید بررسی کنید که فایل ZIPArchive روی سرور شما نصب شده باشد. برای بررسی این مشکل، وارد داشبورد وردپرس خود شوید و روی گزینه “System Information” از قسمت “Elementor” کلیک کنید.

ادامه مطلب  طراحی سایت شرکت ساختمانی و معماری

حال اگر گزینه ZIPArchive روی No تنظیم شده است، باید تنظیمات هاست خود را تغییر دهید یا برای فعال سازی با هاست خود تماس بگیرید.

راه های رفع مشکل وصل نشدن به کتابخانه در المنتور پرو

عدم اتصال به کتابخانه Elementor یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. در این مقاله نحوه حل مشکل عدم اتصال کتابخانه در المنتور پرو را به شما آموزش داده ایم، امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

المنتور به عنوان محبوب ترین صفحه ساز در جهان، کتابخانه ای پر از قالب ها دارد که می توانید از آنها برای افزایش سرعت طراحی خود استفاده کنید.

منبع:

سایت المنتور تمز

حتما ببینید

زوم با تاچ پد لپ تاپ چگونه است؟

زوم با تاچ پد لپ تاپ چگونه است؟

در ویندوز ۱۰ می‌توانید ژست‌های حرکتی مختلفی را برای تاچ پد لپ‌تاپ تعریف و فعال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.