طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی

[vc_row pix_particles_check=””][vc_column][vc_column_text]طراحی وب سایت برای لوازم خانگی ، لوازم خانگی از جمله مواردی هستند که غالباً با قیمت های بالایی دارند و به همین دلیل مردم همیشه به دنبال لوازم خانگی هستند که از کیفیت بالا و طول عمر بیشتری برخوردار بوده و اصطلاحاً کالاهای بادوام باشند.

 

دغدغه اصلی خریداران لوازم خانگی همیشه انتخاب بهترین گزینه از بین گزینه های مختلف است ، زیرا انتخاب از چند مارک تجاری کاری دشوار و وقت گیر است.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید اجاق گاز بخرید ، مارک های مختلفی در بازار پیدا خواهید کرد ، مانند: Texan ، Alton ، Rose Gas ، Daewoo Electric ، Bloomberg ، SNOWA و و و ممکن است هنگام انتخاب گیج شوید.

اول از همه ، توجه به این نکته بسیار مهم است که طراحی سایت ، مانند همه مشاغل دیگر در دوران مدرن ، نیاز به تخصص حرفه ای دارد.

من فکر می کنم اگر ابتدا مشخصات طراحی حرفه ای سایت و طراحی شرکتی سایت را بدانید ، سایت خود را با دید بهتری طراحی خواهید کرد.

در طراحی سایت لوازم خانگی عمدتا به این نگرانی خریداران در عملکرد اصلی آن توجه شده و در انتخاب محصول به آنها کمک می کند.

طراحی وب سایت لوازم خانگیضرورت و اهمیت طراحی سایت برای لوازم خانگی

هنگام انتخاب محصول ، مولفه “مقایسه” همیشه نقشی اساسی دارد. از آنجا که خریدار با مشخصات ، ویژگی ها و قیمت هر یک از کالاهای مشابه موجود در بازار آشنا است و آنها را با یکدیگر مقایسه می کند و بنابراین یکی را انتخاب می کند.

اما از آنجا که همه مارک های محصولات در یک فروشگاه موجود نیست ، بنابراین خریدار باید هزینه های زیادی را صرف کند وقت برای رفتن در اکثر فروشگاه ها و آشنایی با هر یک از محصولات کند.

ادامه مطلب  طراحی سایت در کرج

طراحی سایت لوازم خانگی این مشکل را برطرف کرده است ، زیرا بدون هیچ محدودیتی در زمان می توانید با مراجعه به سایت و آگاهی از ویژگی ها و مقایسه به راحتی به اطلاعات و مشخصات هر یک از محصولات لوازم خانگی مارک های مختلف دسترسی داشته باشید.

قیمت هر یک و در این حالت وقت کافی برای انتخاب با آرامش خواهید داشت. و حتی اگر وب سایت فروش آنلاین دارد ، کالای مورد نظر خود را بصورت آنلاین سفارش دهید و از خرید آنلاین لذت ببرید.

انتخاب بهترین محصول یا محصولی که خریدار دوست دارد ، فروشندگان را نیز آزاد می کند تا انرژی زیادی را به صورت شفاهی برای توصیف اطلاعات و مشخصات محصول صرف کنند.

طراحی سایت برای لوازم خانگینقش طراحی سایت لوازم خانگی در رونق بازار

از آنجا که بقای صنعت لوازم خانگی به تقاضای موثر بستگی دارد ، طراحی سایت لوازم خانگی با انتقال سریع و جامع و معرفی محصولات جدید ، افراد بیشتری را به خرید ترغیب می کند و در نتیجه تقاضای موثر را افزایش می دهد و بازار را تحریک می کند.

با نگاهی به صنعت لوازم خانگی متوجه می شویم که از فناوری های جدیدی در ساخت و تولید لوازم خانگی استفاده می شود ، بنابراین وب سایت لوازم خانگی بستری موثر برای آشنایی مردم با این فناوری ها است.

در هنگام طراحی سایت خود به خاطر داشته باشید که طراحی سایت تخصص ، مهارت و ویژگی های خاص خود را دارد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: طراحی وب سایت مبلمان

طراحی وبسایت فروگاه لوازم خانگیسرویس ها و قابلیت های طراحی وب سایت لوازم خانگی

۱- کالاها

ادامه مطلب  زوم با تاچ پد لپ تاپ چگونه است؟

کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه یا محصولات شرکت شما در این بخش طبقه بندی می شوند. دسته بندی محصولات بر اساس مارک ها یا امکانات کاربردی آنها (مانند سرمایش / گرمایش ، لوازم آشپزخانه ، صوتی / تصویری) یا موارد دیگر دسته بندی می شوند.

همچنین ، بدون اغراق ، باید توضیحات جامع و مفصلی درباره هر محصول داده شود و عناصری مانند: نام محصول ، مشخصات سازنده ، کد کالا ، مدل ، توان الکتریکی ، ظرفیت و … همراه با جدول ذکر شود. مصرف انرژی برای وسایل برقی. عملکرد دستگاه نیز به طور خلاصه شرح داده شده است.

علاوه بر توضیحات محصول ، عکسی از محصول نیز قرار داده شده است. تصاویر کالا برای جذب اولیه مصرف کننده بسیار مهم است. بنابراین ، باید عکس های با کیفیت از ظاهر محصول و قطعات داخلی قابل مشاهده قرار داده شود.

۲- اخبار و مقالات

ارائه مقالات مرتبط با بازار و صنعت لوازم خانگی باعث شور و نشاط بیشتر آنها می شود ، همچنین اخبار مربوط به محصولات جدید خانگی و اداری و رویدادهای بازار لوازم خانگی در وب سایت شما وجود دارد.

لوازم خانگی۳- خدمات و نمایندگی های پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش و ذینفعان آن ذکر شده است ، همچنین لیست نمایندگان مجاز فروش را می توان در طراحی وب سایت تولید کنندگان لوازم خانگی یا در طراحی وب سایت فروشندگان عمده لوازم خانگی مشاهده کرد.

۴- ضمانت نامه

در این بخش شرایط گارانتی توضیح داده شده و خریدار می تواند با معرفی محصول سریال از گارانتی و نگهداری محصول استفاده کند.

۵- نظرسنجی

بخش بازخورد بدست آوردن نظرات خریداران کالا و انتقال آنها به مدیر شرکت یا فروشگاه جهت جمع آوری اطلاعات جهت تعیین میزان رضایت یا دلایل عدم رضایت خریداران است.

ادامه مطلب  طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

۶-راهنما

دستورالعمل های استفاده و آموزش استفاده صحیح از هر وسیله خانگی و همچنین روش های نگهداری کالا ، به صورت فایل PDF یا کاتالوگ آنلاین در این بخش موجود است و قابل بارگیری و مشاهده است.

۷- آرشیو فیلم

آرشیو ویدئو فیلم های آموزشی را با موضوعات نحوه نصب و استفاده از هر یک از لوازم خانگی آموزش می دهد و توسط خریداران قابل مشاهده است.

محبوب ترین محصولات ، پیشنهادات ویژه ، امکان ارزیابی محصول ، مشاهده نتایج محصولات مشابه و مقایسه ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، تلگرام و … ، ارسال ایمیل به دوستان و چاپ مشخصات محصول از دیگر موارد است ویژگی هایی که باعث جذابیت سایت می شوند. آنها اضافه می کنند.

طراحی سایت لوازم خانگیاین روزها که بحث در مورد بهینه سازی سایت بیشتر شده است ، کیوی سایت نیز توجه ویژه ای به این موضوع دارد. سئو یا بهینه سازی وب سایت ها با برنامه های مختلف بر اساس الگوریتم های موتور جستجو بسیار مهم است ، زیرا از این طریق آمار بازدید سایت افزایش یافته و نیازهای مدیران سایت برآورده می شود.

ویژگی های مهم کیوی سایت برای طراحی وب سایت لوازم خانگی چیست؟

کیوی سایت با پشتیبانی از خلاقیت ، تجربه و تخصص متخصصان خود ، طراحی ظاهری وب سایت لوازم خانگی شما را با ظاهری زیبا و کاربرد آسان طراحی و اجرا می کند. اینکه کاربر با ورود به سایت شما و برقراری ارتباط آسان با برند شما آشنا شود.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

حتما ببینید

چرا لپ تاپ بدون شارژر روشن نمیشه 2

چرا لپ تاپ بدون شارژر روشن نمیشه

ممکن است تجربه کرده باشید که لپ تاپ شما روشن نمی شود حتی اگر فکر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.