معایب استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

معایب استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

همانطور که می دانید این روز ها استفاده از ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای جذب فالوور واقعی است چون هم مقرون به صرفه است و هم نسبت به دیگر روش های افزایش فالوور بازدهی زودتری دارد. البته ناگفته نماند که استفاده از ربات اینستاگرام شما را برای جذب مخاطبان هدف هم کمک می کند.

اما استفاده از ربات اینستاگرام همیشه و در هر شرایطی هم خوب نیست! نسبت به مزایایی که دارد یکسری معایب هم دارد که قبل از استفاده از آن باید بدانید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با معایب ربات های اینستاگرام آشنا کنیم.

پس اگر شما هم دوست دارید از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور پیج تان استفاده کنید پیشنهاد می کنیم با خواندن این مقاله قبلش با معایبش آشنا شوید.

ربات اینستاگرام افزایش فالوور چیست؟

ربات اینستاگرام افزایش فالوور چیست؟

ربات اینستاگرام برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید فعالیت صفحه خود را افزایش دهید و با افزایش فعالیت پیج تان، بازدیدکنندگان صفحه شما نیز افزایش پیدا خواهند کرد.

فرض کنید شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید و مسئولیت بازاریابی و تولید محتوای سایت را بر عهده دارید و زمان کافی برای فعالیت در اینستاگرام ندارید، یعنی اگر بخواهید هر روز دیگران را دنبال کنید، لایک کنید، کامنت بزارید،

قطعاً زمانی برای انجام کار های سایت نخواهید داشت یا اینستاگرام ممکن است شما را به عنوان اسپمر شناسایی کند و حساب شما را ببندد. در این مواقع بهترین راه حل استفاده از ربات اینستاگرام برای انجام این فعالیت ها برای شماست که وقت ندارید.

در واقع ربات اینستاگرام تحت نظارت شما کار می کند، می توانید فعالیت ربات را بر اساس هشتگ ها، صفحات فرود، منطقه جغرافیایی و غیره تنظیم کنید. به عنوان مثال، به ربات اینستاگرام خود دستور می دهید که تمام عکس هایی که دارای هشتگ زیبایی هستند را لایک کند.

ادامه مطلب  استوری چی بزارم؟ ایده استوری برای پیج کاری و شخصی

جدا از استفاده از ربات، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای ارزشمندی برای صفحه خود ایجاد کنید. همین پروسه باعث زیاد شدن فالوورهای پیج تان می شود چون اصول جذب فالوور در اینستاگرام داشتن تعامل با دیگران است. البته فقط مخاطبان هدف تان!

معایب استفاده از ربات اینستاگرام:

  • خطر بسته شدن پیج تان برای همیشه
  • احتمال پایین آمدن تعامل مخاطبان با پیج تان
  • احتمال جذب فالوورهای غیرفعال
  • پایین آمدن بازدهی پیج تان بعد از مدتی
  • احتمال شادوبن شدن پیج تان
  • نمایش محتوای نامرتبط در اکسپلور

آیا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم یا خیر؟

بسیار طبیعی است که کسب و کارهای اینستاگرامی سعی در افزایش بازدید از صفحه خود و افزایش فالوور اینستاگرام خود داشته باشند. از طرفی با افزایش مخاطبان این صفحات ممکن است دیگر زمان کافی برای پاسخگویی به حجم بالای درخواست ها و ارتباط با مشتریان خود نداشته باشند.

در این شرایط استفاده از روش های سریع همیشه جذاب و مفید به نظر می رسد. استفاده از ربات اینستاگرام چندین سال است که توسط برخی از صفحات اینستاگرام استفاده می شود. استفاده از این ربات ها همیشه طرفداران و مخالفان زیادی داشته است.

طرفداران استفاده از ربات اینستاگرام از مزایای آن و میزان صرفه جویی در زمان استفاده می کنند.

از سوی دیگر، مخالفان استفاده از چنین ربات‌ هایی نیز دلایل منطقی خود را برای عدم تأثیر واقعی این ربات ‌ها بر عملکرد صفحه و توسعه کسب ‌و کار دارند و شواهد به وضوح به نفع مخالفان استفاده از این ربات‌ها است. اینستاگرام با ربات ها مخالف است و ممکن پیج تان را مسدود کند!

ادامه مطلب  هشتگ های معروف انگیزشی [50+ #]

بنابراین همانطور که در شرایط واقعی از قوانین محیط کار خود پیروی می کنیم، بهتر است در کسب و کار آنلاین خود نیز از قوانین پلتفرم مربوطه پیروی کنیم.

اینستاگرام همواره از صفحات تجاری حداکثر پشتیبانی کرده و امکانات و موقعیت های بسیار خوبی را در اختیار آنها قرار داده است.

اگر استفاده از چنین روش هایی برای ما نتایج مثبتی در پیشرفت کسب و کارمان به همراه داشت، بدون شک اینستاگرام آن ها را تایید می کرد و با آن ها مخالفت نمی کرد.

آیا ربات های اینستاگرام واقعا هوشمند هستند؟

آیا ربات های اینستاگرام واقعا هوشمند هستند؟

اینکه می گویند ربات های اینستاگرام هوشمند و همه کاره هستند چندان چیز عجیب و پیچیده ای نیست! ربات اینستاگرام بر اساس اهداف کاری شما یکسری از فعالیت ها را از طریق پیج تان انجام می دهد.

این فعالیت ها دقیقا مطابق با فعالیت های انسانی انجام می شود. مثلا اگر به ربات بگویید فقط پست هایی که دارای فلان هشتگ هستند را پیدا کند و لایک کند کار سختی نیست چون اینطور برنامه ریزی شده اند که چنین پست ها را پیدا کند و با آن ها تعامل داشته باشد.

پس اینکه می گویند ربات های اینستاگرام هوشمند هستند دور از ذهن نیست!

آیا ربات اینستاگرام می تواند جایگزین خرید فالوور شود؟

فرق ربات اینستاگرام با خرید فالوور اینستاگرام دقیقا در نوع فالووری است که برای پیج شما جذب می شود. با ربات های اینستاگرامی می توانید فالوورهایی را به پیج تان جذب کنید که واقعا علاقه مند به کارتان هستند. در واقع ربات اینستاگرام برای جذب فالوور هدفمند طراحی شده است.

ادامه مطلب  چگونه فالوور واقعی بگیریم؟ [راهکارهای عملی]

اما زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنید یکسری فالوور فیک را به پیج تان جذب می کنید. هیچ کدام از سایت هایی که فالوور می فروشند فالوور واقعی به پیج شما نمی دهند! پس بنابراین استفاده از ربات اینستاگرام بسیار منطقی تر از این است که پیج خود را با فالوورهای فیک پر کنید.

جمع بندی و خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی کردیم معایب ربات های اینستاگرام را به شما بگوییم. الان دیگر تصمیم با خودتان است که از ربات اینستاگرام استفاده کنید یا دیگر روش های جذب فالوور! اما یادتان باشد کم هزینه ترین روش برای جذب فالوور استفاده از ربات اینستاگرام است اما ریسک بالایی هم دارد.

به نظر می رسد خیلی از افرادی که از ربات اینستاگرام استفاده می کنند راضی بوده اند و مشکلی برای پیج شان پیش نیامده است. بالاخره تصمیم با خودتان است که از چه روش برای بالا بردن فالوورهای پیج تان استفاده کنید.

 

حتما ببینید

چگونه ادمین پیج دیگری شویم ؟

چگونه در اینستاگرام ادمین شویم؟

یکی از فعالیت هایی که امروزه به شغلی پرطرفدار تبدیل شده و افراد زیادی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.