ترفندهای کاربردیشبکه های اجتماعی

چگونه ویوی ریلز اینستاگرام را افزایش دهیم؟ (4 گزینه ای که باید فعال کنید تا ریلز بره اکسپلور!)

ریلز از جمله قابلیت های نسبتا جدید اینستاگرام است که از زمان اضافه شدنش به اینستاگرام توانست تحول عظیمی در تولید محتوای اینستاگرام ایجاد کند. در واقع افراد زیادی با ریلز اینستاگرام توانستند رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشند. اگر شما هم می خواهید از ریلز اینستاگرام استفاده کنید و با پیشرفت مواجه شوید باید چند ترفند را یاد بگیرید و 4 گزینه را برای ریلز اینستاگرام فعال کنید تا قطعا ریلز شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود. در این مطلب از کیوی سایت قصد داریم به آموزش این موضوع بپردازیم.

چطور بازدید ریلز اینستاگرام را افزایش دهیم؟

برای افزایش ریلز اینستاگرام مطمئنا تولید محتوای جذاب و ترند اولین راهکار است اما علاوه بر آن باید سعی کنید از ترفندهایی استفاده کنید که شاید دیگران از آنها مطلع نیستند. در قسمت زیر می توانید با 4 گزینه که باعث افزایش ویوی ریلز اینستاگرام می شوند آشنا شوید:

  1. در قسمت advanced settings گزینه Upload at highest quality را فعال کنید.
  2. گزینه Rename audio را فعال کنید و یک call to action جذاب بنویسید تا باعث افزایش ویوی ریلزتان شوید. به عنوان مثال اگر در زمینه ادمین اینستاگرام فعالیت دارید می توانید در بخش Audio name “ادمین و مشاور کسب و کار” را بنویسید.
  3. حتما از قسمت review ریلز مورد نظر خود را دوباره تماشا کنید و دقت کنید که متن یا عکس اشتباهی روی ریلز قرار نگرفته باشد.
  4. اگر ریلز شما دارای صدای Original است می توانید روی آن یک موزیک ترند استفاده کنید و صدای آن را کاملا قطع کنید. اینگونه از موزیک ترند هم روی ویدیوی خود استفاده کرده اید و باعث افزایش بازدید ریلز اینستاگرام می شود.
ادامه مطلب  چرا برنامه ایکس ایمیل قبول نمیکنه؟ | ساخت اکانت توییتر (ایکس) با ایمیل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا