تکنولوژی

معرفی بهترین ماشین های ظرفشویی حدود ۲۰ میلیون تومان!

ماشین ظرفشویی یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی است که بخوبی جای خود را در خانه های مدرن امروزی باز کرده است. این ربات دوست داشتنی با بر عهده گرفتن کار کسل کننده شستشوی دستی ظروف بار سنگینی را از روی دوش اعضای خانواده برداشته است و روزبه روز هوشمندتر و پیشرفته تر شده و به برنامه های مختلفی مجهز می شود. ماشین ظرفشویی های امروزی آب کمی مصرف می کنند، ظروف تمیز و شفافی را به شما تحویل می دهند و با امکان تنظیم دما احتمال آسیب رساندن به ظروف مختلف را به صفر می رسانند. در ادامه با معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ها با حداکثر بودجه ۲۲ میلیون تومان با راهنماتو همراه باشید.

blank

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی SDW-F353212 اسنوا یک محصول کاربردی و فوق العاده است که چالش شستشوی دستی ظروف را برای خانواده های پرجمعیت برطرف کرده است. این ماشین ظرفشویی ۱۳ نفره با دارا بودن ۳ سبد شستشو با قابلیت تنظیم ارتفاع، به راحتی ظروف یک خانواده پرجمعیت را در یک نوبت شستشو و آبکشی می کند. در واقع طبقه دوم قابلیت جابجایی دارد و می توان با استفاده از این قابلیت ظروف با اندازه های مختلف را درون ماشین ظرفشویی جای داد. طبقه سوم نیز به منظور شستشوی ویژه قاشق و چنگال در نظر گرفته شده است. این محصول صدای بسیار کمی (۴۹ دسیبل) دارد و در زمان کارکرد هیچ مزاحمتی برای افراد ایجاد نمی کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این محصول سیستم عیب یابی هوشمند که در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی به راحتی شما را مطلع می کند.

ادامه مطلب  همه چیز درباره ویندوز 12 | ویژگی های جذاب ویندوز 12 چیست؟

ماشین ظرفشویی

این محصول به ۵ برنامه متنوع شستشو مانند شستشوی خودکار، شستشوی ظروف حساس، شستشو سریع، برنامه مختص شستشوی ظروف چینی و شیشه ای مجهز شده است. به کمک قابلیت راه اندازی با تاخیر این محصول می توانید آن را با برنامه ریزی و تاخیر ۱ الی ۱۲ ساعته روشن کنید. قابلیت شستشو با نصف ظرفیت یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این محصول است که قابلیتی کاربردی برای شستشوی ظروف کم محسوب می شود. مصرف آب این دستگاه حدود ۱۰ لیتر است که در مقایسه با سایر مدل ها مصرف پایینی محسوب می شود. علاوه بر این، مصرف انرژی برق نیز در این مدل پایین بوده و دارای گرید انرژی ++A می باشد. از دیگر قابلیت های این ماشین ظرفشویی می توان به سنسور تشخیص نشتی آب، شستشو با قرص چند منظوره، شستشوی میوه و سبزیجات، قفل کودک، تنظیم سختی آب و قابلیت اضافه کردن ظروف اشاره کرد.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی حدود ۲۰ میلیون تومان

ماشن ظرفشویی ظرفیت تعداد برنامه ها میزان صدا رده مصرف انرژی دیگر قابلیت ها قیمت
امرسان ED14-MI2 ۱۴ نفر ۶ برنامه ۴۹ دسیبل ++A شستشوی میوه و سبزی، قفل کودک، شستشو با نصف ظرفیت ۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
بکو DFN71049S ۱۳ نفر ۵ برنامه ۴۷ دسیبل +A قفل کودک، تنظیم قفسه ها، فیلتر EverClean ۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
زیرووات ZDW 062 IRA ۱۲ نفر ۶ برنامه ۴۵ دسیبل ++A فیلتر سه گانه، قفل سبد، تنظیم سختی آب ۲۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان
اسنوا SDW-F353200 ۱۳ نفر ۵ برنامه ۴۸ دسیبل ++A شستشوی میوه و سبزی، عیب یاب هوشمند، شستشو با نصف ظرفیت ۲۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ادامه مطلب  تبدیل فایل‌های صوتی به فایل‌های متنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا