ترفندهای اینستاگرام

چگونه حساب تعلیق شده اینستاگرام را برگردانیم؟

شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که نمیتوانید در اینستاگرام کسی را فالو کنید یا پستی را لایک یا کامنت گذارید . به احتمال زیاد اکانت شما ساسپند ( تعلیق ) شده است . در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل و نحوه حل مشکل رو مطالعه کنیم.

آموزش رفع تعلیق حساب کاربری اینستاگرام – ساسپند شدن

اینستاگرام مجموعه ای جامع از دستورالعمل ها دارد که ایمنی را برای همه کاربران تضمین می کند. بنابراین، هنگامی که حساب شما غیرفعال می شود، یک پنجره باز میشود که بر روی آن نوشته “شما موقتا مسدود شده اید” یا “ما حساب شما را در (تاریخ) تعلیق کردیم” دریافت خواهید کرد. همچنین نمی‌توانید اقدامات اساسی مانند بارگذاری یا لایک کردن یک عکس، نظر دادن و دنبال کردن افراد دیگر را انجام دهید. در اینجا برخی از دلایلی که باعث تعلیق حساب اینستاگرام شما می شود آورده شده است:

دنبال کردن یا آنفالو کردن زیاد :

افزودن یا حذف تعداد زیادی از کاربران در یک بازه زمانی کوتاه می تواند شما را به دردسر بیاندازد، زیرا این باعث می شود شبیه یک ربات اینستاگرام به نظر برسید.

نظر دادن/لایک کردن پست ها خیلی سریع:

باز هم، اینستاگرام ممکن است به فعالیت غیرعادی حساب شما مشکوک شود، اگر دائما پست ها را لایک کنید یا روی آنها نظر بدهید.

استفاده از برنامه های شخص ثالث:

این برنامه ها دسترسی و دید اکانت شما را با نظر دادن خودکار روی عکس های افراد برای جذب فالوورهای بیشتر بهبود می بخشند. با این حال، الگوریتم اینستاگرام به اندازه کافی هوشمند است تا این مراحل را شناسایی کند که شما را شبیه یک ربات می‌کند و بیشتر منجر به تعلیق می‌شود.

ادامه مطلب  روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام (تضمینی خرداد 1401)
جدی بگیرید همه چیز زیر نظر است

 

ورود از طریق چندین دستگاه:

اگر سعی کنید از دستگاه های مختلف یا آدرس های IP مختلف به حساب اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید، این پلتفرم به طور موقت حساب شما را غیرفعال یا به حالت تعلیق در می آورد که فکر می کند هدف هک قرار گرفته اید.

زبان خشونت آمیز یا توهین آمیز:

اکنون این یک پرچم قرمز بزرگ است. اگر برای حفظ آراستگی روی پلتفرم حساس نیستید یا به اندازه کافی محتاط نیستید، برای همیشه بیرون خواهید بود. به طور مشابه، به اشتراک گذاری هر گونه محتوای جعلی یا گمراه کننده احتمالاً حساب شما را گزارش و به حالت تعلیق در می آورد.

در بیشتر موارد، بسته به اقداماتی که منجر به ممنوعیت شده است، تعلیق حساب اینستاگرام ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشد. اکنون که شما را با دلایلی که ممکن است اینستاگرام شما را از سیستم خارج کرده باشد آشنا کردیم، اجازه دهید شما را با چند روش برای بازگرداندن حساب خود آشنا کنیم.

blank

راه هایی برای بازیابی اکانت تعلیق شده اینستاگرام

  • از تیم اینستاگرام کمک بخواهید 
    اگر بخواهید به حساب تعلیق شده خود دسترسی پیدا کنید، اعلانی دریافت خواهید کرد که نشان می دهد دسترسی رد شده است. روی گزینه “بیشتر بیاموزید” یا “به ما بگویید” کلیک کنید تا گزارش دهید که حساب شما به حالت تعلیق درآمده است. می توانید با مراجعه به “مرکز کمک” برای تعلیق درخواست تجدید نظر کنید. نام کاربری و سایر جزئیات اضافی خود را در فرم ارائه شده توسط تیم ارائه دهید. اگر عمداً هیچ یک از دستورالعمل‌های اصلی را زیر پا نگذاشته‌اید، اینستاگرام به شما کمک می‌کند زمان را به عقب برگردانید.
  • فعالیت های خود را برای چند روز محدود کنید
    این قطعاً سخت خواهد بود، به خصوص اگر کسب و کار خود را از طریق پلتفرم اداره می کنید یا خالقی هستید که از طریق پست های اینستاگرام درآمد کسب می کنید. اگر اینستاگرام توانایی شما برای ارسال پست را محدود می کند اما همچنان می توانید پلتفرم را ببینید، از انجام هر کاری خودداری کنید.
ادامه مطلب  چگونه در اینستاگرام ادمین شویم؟

به عنوان یک اقدام احتیاطی، از لایک کردن، نظر دادن یا افراط در چرخه دنبال کردن/عدم فالو کردن که ممکن است در وهله اول حساب شما را به خطر انداخته باشد، دست بردارید. نگران نباشید، همچنان می‌توانید به پیمایش فید ادامه دهید. پس از دو تا سه روز، می توانید فعالیت های معمول خود را از سر بگیرید، اما از هر چیزی که شما را دوباره شبیه یک ربات می کند اجتناب کنید. پس از دریافت مجدد حساب خود، آن را برای چند هفته آهسته نگه دارید.

راه هایی با احتمال کمتر اما کارآمد

 

  • منتظر بیانیه رسمی اینستاگرام باشید
    ما اکنون این باگ را برطرف کرده‌ایم – باعث می‌شد افراد در نقاط مختلف جهان در دسترسی به حساب‌هایشان با مشکل مواجه شوند و باعث تغییر موقتی برای برخی از دنبال‌کنندگان شد. متاسف! 😵‍💫

این احتمال وجود دارد که حساب شما به اشتباه به دلیل وجود خطا در انتهای اینستاگرام به حالت تعلیق درآمده باشد. این پلتفرم معمولاً زمانی به‌روزرسانی را به اشتراک می‌گذارد که چندین کاربر در سراسر جهان در دسترسی به حساب‌های اینستاگرام خود مشکل دارند. اگر آنها نیاز دارند که کاربران اقدامات اصلاحی انجام دهند، آن را دنبال کنید. در غیر این صورت، تیم اینستاگرام این مشکل را مدیریت کرده و به بازیابی حساب کمک خواهد کرد.

  • مشکل خود را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
    شخص دیگری در اینستاگرام با این مشکل مواجه است؟ یا واقعا اکانت من به حالت تعلیق درآمده است؟ 🤔

به لطف قدرت عظیم رسانه های اجتماعی، اکنون همه مشکلات شما یک پست تا حل شدن فاصله دارند. مشکل را در پلتفرم هایی مانند توییتر، لینکدین یا تیک تاک به اشتراک بگذارید و ببینید جذابیت زیادی پیدا می کند. تیم اینستاگرام احتمالاً به این موضوع توجه خواهد کرد و با شما تماس خواهد گرفت.

ادامه مطلب  آموزش 0 تا 100 بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

امیدواریم این نکات به شما در بازگرداندن حساب کاربری تعلیق شده اینستاگرام خود کمک کند!

blank

سوالات متداول (سؤالات متداول)

چگونه می توانم اینستاگرام خود را پس از تعلیق بازگردانم؟
– اگر فکر می‌کنید حساب اینستاگرام شما به اشتباه به حالت تعلیق درآمده است، می‌توانید به «مرکز راهنمایی» مراجعه کرده و درخواست بررسی موضوع کنید.

آیا اینستاگرام اکانت های تعلیق شده را پس می دهد؟
– آره. اینستاگرام به احتمال زیاد پس از بررسی درخواست شما و تأیید اینکه دستورالعمل های آن را نقض نکرده اید، حساب شما را بازیابی می کند.

تا کی اینستاگرام من را تعلیق می کند؟
– در بیشتر موارد، بسته به اقداماتی که منجر به ممنوعیت شده است، تعلیق حساب اینستاگرام ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا