ترفندهای اینستاگرام

علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

چرا فالوورام کم میشه

علت ریزش فالوور چیست

چرا ریزش فالوور دارم

چرا تعداد فالوورام کم میشه

چرا فالوورام ریزش میکند

علت ریزش فالوور در اینستاگرام چیست

چرا فالوورام کم میشن

چرا فالورهای اینستاگرامم کم میشه

چرا اینستاگرام فالور کم میکنه

علت ریزش فالوور اینستا

  • چرا اینستا فالور کم میکنه
  • علت ریزش فالوور
  • فالوور اینستاگرام چیست
  • علت ریزش فالوور اینستاگرام
  • علت کاهش فالوور اینستاگرام
  • علت ریزش پیج اینستاگرام
  • علت کم شدن فالوور
  • علت ریزش فالور اینستاگرام
  • علت ریزش فالوور های اینستاگرام
  • چرا هشتگ ها آنفالو نمیشوند
  • چرا تعداد فالورام کم میشه
  • چرا فالوور های اینستاگرام instagram حذف میشوند
  • ریزش فالوور
  • چرا فالورها کم میشن
  • ریزش فالوور اینستاگرام
  • علت ریزش فالوور در اینستاگرام
  • دلیل ریزش فالوور
  • علت کم شدن فالوور اینستاگرام
  • علت کم شدن فالوور های اینستاگرام
  • چرا فالور هام کم میشه
  • چرا فالوور کم میشه
  • دلیل کم شدن فالورها در اینستاگرام
  • فالوور در اینستاگرام چیست
  • علت ریزش شدید فالوور اینستاگرام
  • علت عدم نمایش تعداد فالوور در اینستاگرام
  • علت کاهش بازدید اینستاگرام
  • قوانین اینستاگرام برای افزایش فالوور
  • فالوور فیک چیست

علت ریزش فالوور در اینستاگرام چیست؟ چرا فالوورام کم میشه؟ (2021)

دلیل کاهش فالوور اینستاگرام چیست؟ اگر شما نیز در حال توسعه یک صفحه اینستاگرام هستید ، ممکن است از خود بپرسید که چرا پیروان اینستاگرام در حال کوچک شدن هستند! از دست دادن فالوور پدیده ای است که اگر کیفیت عملکرد اینستاگرام شما کاهش یابد ، قطعاً با آن روبرو خواهید شد.
اخیراً ، به دلیل افزایش تولیدکنندگان محتوا ، افراد با نفوذ و صفحات فروشگاه ، Insta فضای رقابتی سختی را ایجاد کرده است. به همین دلیل مخاطبان با طیف گسترده ای از موضوعات روبرو هستند و چنین فضایی به آنها حق انتخاب بهترین گزینه را می دهد.
در چنین فضایی اگر کمی نادیده بگیرید مخاطب خود را از دست خواهید داد. در این مقاله ما 9 دلیل از دست دادن پیروان را ارائه و توضیح داده ایم. می توانید این قوانین را دنبال کنید و معجزه ای را که برای صفحه شما اتفاق می افتد مشاهده کنید.
Influencers on social media landing page Free Vector

علت کاهش فالوور ها در اینستاگرام چیست؟

چرا پیروان من در حال کاهش هستند؟ همانطور که گفتیم ، دلیل کاهش فالوور اینستاگرام به یک مورد محدود نمی شود. کاهش پیروان اینستاگرام به طور کلی به نوع فعالیتی که در اینستاگرام انجام می دهید و رعایت قوانین و مقررات اینستاگرام بستگی دارد.

در زیر دلایل از دست دادن پیروان را ارائه می دهیم و به آنها نگاه می کنیم.

1.علت ریزش فالوور: گذاشتن پست بصورت نامنظم و پرتعداد!

کاهش دنبال کنندگان به نحوه ارسال شما مربوط می شود. اگر به صورت تصادفی و نامنظم پست ارسال می کنید ، به گیرنده اجازه نمی دهید که از میان سایر پست های نشان داده شده در خبر به پست شما پیوند دهد.

از این گذشته ، وقتی پست های شما ظاهر می شود ، مخاطبان شما را به خاطر نمی آورند شما کی هستید یا چرا شما را دنبال می کنند! از طرف دیگر ، اگر زیاد پست بگذارید ، برای مدت کوتاهی پیروان شما را اذیت می کند. این در نهایت منجر به آنفالوی شما خواهد شد.

اگر به دنبال تعداد متعادل پست هستید ، 1 تا 2 پست در روز یا حداقل 5 پست در هفته ممکن است مناسب باشد. وقتی روند انتشار شما از توالی و تداوم خاصی برخوردار باشد ، مخاطبان شما با هر پست کمی بهتر شما را می شناسند.

اگر مطالب شما جالب و زیرنویس های پست های شما جالب باشد ، قطعاً مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

2. علت ریزش فالوور: عدم انسجام پیج و نداشتن قالب کلی!

تصاویر موجود در پست های شما به مخاطبان شما مروری دارد بر شما و محتوایی که تولید می کنید. اگر صفحه شما دارای تصاویر نامناسب ، رنگهای نامنظم و کیفیت متفاوتی باشد ، این امر باعث می شود تا پیروان شما از مطالعه خارج شوند.

از طرف دیگر ، اگر صفحه شما دارای پست های با کیفیت باشد ، به تدریج خواهید دید که دنبال کنندگان شما روز به روز افزایش می یابند.

Influencer man on social media landing page Free Vector

 

3. علت ریزش فالوور: کپشن های شما جذاب و تاثیربرانگیز نیستند!

تصاویر عالی در پست های شما می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. اما زیرنویس های جذاب باعث تعامل مخاطبان شما با شما می شود. اگر می بینید که دنبال کنندگان خود پس از ارسال انصراف می دهند ، دلیل آن ممکن است زیرنویس باشد. برای حل این مشکل ، می توانید موارد زیر را در پست های زیر مشاهده کنید:

نظر خود را در مورد تصویری که ارسال کرده اید بنویسید. آیا به این تصویر علاقه دارید؟ آیا با تصویر منتشر شده تعامل دارید؟ آیا تصویری که ارسال می کنید یکی از عناصر اصلی تجارت شماست؟ نوشتن در مورد همه اینها می تواند جذاب باشد.

مخاطبان خود را به این رویداد دعوت کنید. سوال کنید ، از آنها بخواهید نظر خود را برای شما بنویسند. دوستان خود را لایک یا تگ کنید.

4. علت ریزش فالوور: از هشتگ ها به درستی استفاده نمی‌کنید!

اگر به هیچ وجه از هشتگ استفاده نمی کنید ، باید بگوییم که متأسفانه اشتباه بزرگی مرتکب شده اید. هشتگ برای ایجاد صفحه اینستاگرام ضروری است. زیرا محتوای شما را در طول روز در معرض دید مخاطبان جدید قرار می دهد.

اگر از آنها استفاده نکنید ، لزوما پیروان خود را از دست نخواهید داد. اما شما همچنین دنبال کنندگان جدیدی نمی گیرید.

 

5. علت ریزش فالوور: شما درمعرض شادوبن (Shadowban) اینستاگرام قرار گرفته‌اید!

فعالیت بیش از حد و هرزنامه ها باعث شادتر شدن صفحه شما می شود. اگرچه ما به نکات بالا برای فعالیت اینستاگرام اشاره کردیم ، اما این فعالیت ها نباید باعث شود صفحه شما به عنوان هرزنامه شناخته شود.

اگر فعالیت اینستاگرام شما به طور غیر طبیعی افزایش یابد ، اینستاگرام صفحه شما را در Shadowban نمایش می دهد. با چنین مجازاتی دیگر قادر به استفاده از هشتگ ها نخواهید بود و دیگر به Explorer دسترسی نخواهید داشت.

در این حالت پیروان شما راکد خواهند ماند و هر روز کاهش می یابند. اگر فکر می کنید این اتفاق برای صفحه شما افتاده است ، این مقاله در مورد چگونگی فرار از خوشبختی مفید است.

6. علت ریزش فالوور: به اندازه‌ی کافی فعال نیستید!

اگر انتظار دارید نمودار رشد فالوورهای شما بالا برود ، باید درگیر شوید و برخی از خلاقیت ها را به فعالیت های اینستاگرام خود اضافه کنید. خود پست کردن شما را به یک کاربر فعال در اینستاگرام تبدیل نمی کند.

برای افزایش دنبال کنندگان ، باید با سایر کاربران تعامل داشته باشید. هر روز برای بازدید از پست های مخاطبان هدف خود وقت بگذارید. مانند پست های آنها ، نظرات خود را بنویسید و تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهید.

Social media frame template notification Free Vector

7. علت ریزش فالوور: محتوای شما ارزشمند، سرگرم کننده یا آموزشی نیست!

اگر می خواهید صفحه خود را گسترش دهید ، مخاطبان خود را حفظ کنید و پیروان خود را خوشحال کنید ، باید مشکل آنها را حل کنید! یا به آنها خدمات ارائه دهید.
آیا مخاطبان شما علاقه مند به یادگیری زبان هستند؟

اصطلاحات جالب و جملات کوتاه و کاربردی را به آنها معرفی کنید. آیا آنها به دنبال محتوای سرگرم کننده و سرگرم کننده هستند؟ تصاویر و متن های خنده دار را با آنها به اشتراک بگذارید. به طور خلاصه ، نیازهای مخاطبان خود را برای جذب آن برآورده کنید!

8. علت ریزش فالوور: بیش از حد محصولات خود را تبلیغ می‌کنید!

اگر مرتباً محصولات خود را بدون ارائه محتوای ارزشمند تبلیغ کنید ، مخاطبان شما خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید خسته می شوند.

تبلیغ محصول در اینستاگرام مشکلی ندارد. به همین دلیل ما به دنبال مخاطبان جدید و بیشتر اینستاگرام هستیم.

اما بین فروش بالا و بالا تفاوت وجود دارد.

Tiny people near hashtag for social media flat illustration. Free Vector
اگر از هر 5 استوری اینستاگرام 3 داستان را به تبلیغات اختصاص می دهید ، انتظار نداشته باشید مخاطبان شما در صفحه شما بمانند و یکی از افرادی باشند که باعث افزایش اثر بخشی تبلیغات شما می شوند!

9. علت ریزش فالوور: فالوور های شما فیک هستند!

بسیاری از صفحات اینستاگرام در ابتدا تمایل دارند با خرید فالوورهای جعلی اعتبار صفحه خود را خریداری کنند که واقع بینانه نیست. وقتی فالوورهای جعلی را به صفحه خود اضافه می کنید ، تعادلی بین تعداد فالوورهای صفحه و تعداد لایک ها و نظرات در پست های شما وجود ندارد.

وقتی یک کاربر واقعی به صفحه شما می آید و با آن روبرو می شود ، اعتماد خود به شما و صفحه شما را از دست می دهد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای افزایش فالوورهای واقعی خود از ربات اینستاگرام استفاده کنید!

از طرف دیگر ، حتی اگر مخاطبان شما متوجه جعلی بودن فالوورهای شما نشوند ، روزی اینستاگرام مچ دست شما را می گیرد. بنابراین تا آنجا که ممکن است از به دست آوردن فالوورهای غیر واقعی خودداری کنید

Young people with hashtag symbol Free Vector

منبع:
https://inbo.ir/follower-loss-instagram/

—————————————-.

علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

از دست دادن فالوور در اینستاگرام به این معنی است که توسط کاربران دنبال می شوید. اما قطعاً مدیریت شبکه های اجتماعی مشکلی ندارد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که هر کسب و کاری می تواند با آن روبرو شود از دست دادن فالوور در اینستاگرام است.
این ویژگی می تواند تا حدودی طبیعی و یکپارچه باشد ، اما گاهی اوقات مارک ها مرتباً از افت فالوور اینستاگرام خبر می دهند که برای برندها نگران کننده است. در همین راستا وب سایت Squarelovin ارائه شده است و دلایل کاهش فالوور اینستاگرام پرداخت شده است! در این مقاله قصد داریم این دلایل و راه حل های مرتبط را بررسی کنیم.

دلایل ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

یکی از اشتباهاتی که برخی مشاغل هنگام مدیریت اینستاگرام مرتکب می شوند ، ایجاد محتوای تبلیغاتی است. منظور از محتوای تبلیغاتی این است که شرکت ها فقط محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنند و این پست ها برای مصرف کنندگان کاربرد چندانی ندارد.

به شرطی که کاربران یک صفحه اینستاگرام را دنبال کنند تا از مطالب مفید و ارزشمند آن استفاده کنند! دقیقاً همین مورد منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام در برخی مشاغل می شود.

ریزش فالوور اینستاگرام

البته الگوریتم های جدید اینستاگرام همچنین به دنبال حذف پیروان غیر تعاملی هستند. به عبارت دیگر ، اگر پیروانی در صفحه شما باشد که پست شما را دوست نداشته باشد یا برای شما نظر ارسال کند ، آن را حذف می کند.

اما منظور ما دقیقاً همان چیزی است که مشتریان شما در حال ورق زدن هستند و این امر فروش مشاغل در بازار را با مشکل مواجه می کند.

بر اساس تست های انجام شده و سوالاتی که کاربران پاسخ داده اند ، مشخص شد که بیشتر کاربران به دلیل خاصی صفحه شما را دنبال می کنند! اما این بدان معنا نیست که آنها برای همیشه پیروان شما باقی خواهند ماند.

در واقع ، کاربران به دنبال محتوای ارزشمند هستند و اگر صفحه شما محتوای مفیدی برای کاربران نداشته باشد ، شما را لغو می کنند. مهمترین دلیل کاهش صفحات این برند این است که آنها فقط در تولید محتوای تبلیغاتی تلاش می کنند و انتظار دارند فروش آنها افزایش یابد.

نتیجه دقیقاً برعکس است و منجر به کاهش تعداد دنبال کنندگان صفحه می شود.

اگر کمیت پست‌ها را به کیفیت آن ترجیح می‌دهید، دچار ریزش فالوور اینستاگرام خواهید شد!

مسئله بعدی که برخی از مشاغل به آن توجه نمی کنند کیفیت محتوا است. بسیاری از صفحات فقط به دنبال کمیت هستند و می خواهند کاربرانشان همیشه با پست های جدید روبرو شوند! اگرچه کیفیت پست ها برای کاربران بسیار مهم است ، اما بدون پست های با کیفیت نمی توانید دنبال کنندگان خود را حفظ کنید و در آینده آنها را افزایش دهید.

به عنوان مثال ، صفحاتی که روزانه 3 پیام در صفحه خود منتشر می کنند ، ممکن است از کیفیت صفحاتی که هفته ای یک بار منتشر می کنند ، نداشته باشند!

انواع هشتگ در اینستاگرام و کمک به برندسازی

اگر می خواهید فالوور خود را حفظ کنید و نمی خواهید با مشکل از دست دادن فالوور در اینستاگرام مواجه شوید ، پیشنهاد می کنم در مرحله اول کیفیت و در مرحله بعدی کمیت را در نظر بگیرید.

البته این به معنای طولانی بودن فاصله زمانی بین دو پست شما نیست ، بلکه شما پست های خود را در فواصل کوتاه منتشر می کنید. به عنوان مثال ، 3 بار در هفته پست های با کیفیت و ارزشمند ایجاد کنید تا بتوانید به افزایش فالوورهای اینستاگرام خود کمک کنید.

همچنین ، پست های شما باید کاملاً به صفحه پیوند داده شود! به عنوان مثال ، یک صفحه فروش موبایل نباید شامل پست های طنز یا سیاسی باشد. این پست ها ممکن است تعامل خوبی داشته باشند ، اما در نهایت منجر به برندسازی و افزایش فروش شما نمی شوند!

 

چه پست‌هایی کابران را آزار می‌دهد؟

Sprout Social سوالات خود را به وضوح از کاربران پرسید تا دریابد کدام پست ها کاربران را عصبانی می کند و کدام یک را دوست دارند! نتیجه به شرح زیر بود:

blank

طبق نتایج این تحقیق ، بدترین پست هایی که باعث عصبانیت مصرف کنندگان می شود پست های تبلیغاتی است. به زبان ساده ، صفحاتی که بیشتر محتوای تبلیغاتی دارند محبوبیت زیادی در بین کاربران ندارند! این مورد توسط 60٪ از مصرف کنندگان تأیید می شود.

مورد دیگری که باعث تحریک مصرف کنندگان می شود اصطلاحات اصطلاحات معاصر است. مارک های معتبر همیشه رسماً صحبت می کنند و دیگر جایی برای مکالمات غیرمعمول یا غیررسمی در پست های آنها وجود ندارد.

مشکل مهم دیگری که مصرف کنندگان را نگران می کند عدم توانایی در انتقال هویت برند است! یک مارک معتبر باید بتواند هویت خود را به مصرف کنندگان ارائه دهد و این دقیقاً به تولید محتوای مربوط به برند شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، نایک ، یک برند لباس ورزشی ، پست ورزشکارانی را که از این مارک استفاده می کنند در صفحه خود به اشتراک می گذارد. وقتی یک کاربر عادی وارد صفحه این برند می شود و نشریات خود را می بیند ، به راحتی می فهمد که این برند به لباس ورزشی مربوط است.

اگر مارک معتبری هستید یا می خواهید به یک برند معتبر تبدیل شوید می توانید از این روش استفاده کنید!

از طرف دیگر ، نشریات نامناسبی که در صفحه مارک تجاری منتشر می شوند ، موجب آزار مصرف کنندگان می شوند. در صفحات لباس ، اغلب دیده می شود که آنها در تلاشند پست های سرگرم کننده و خنده دار ارسال کنند!

با این حال ، چنین نشریاتی مربوط به این برند نیستند و فقط باعث تحریک مصرف کنندگان می شوند. گزارش ها نشان می دهد که ارسال پست های غیر مرتبط بیشترین دردسر را برای کاربران ایجاد می کند و باعث دردسر کاربران می شود.

به عبارت دیگر ، هر نام تجاری تصویر خاص خود را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کند و محتوای نامناسب آن تصویر را از مصرف کننده دور می کند. این مشکل باعث ناراحتی کاربران می شود که در نهایت منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام خواهد شد.

برای جلوگیری از این مشکل ، هدف خود را از کار در شبکه های اجتماعی نشان دهید. همچنین باید با تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام خود این هدف را دوباره ارزیابی کنید و ببینید آیا در مسیر درستی هستید یا خیر! از طرف دیگر ، به نظر می رسد تفاوت ایجاد محتوای ارزشمند و تبلیغات در اینستاگرام دقیقاً همان هدفی است که شما برای آن تعیین کرده اید.

حتی اگر هدف شما در هنگام استفاده از اینستاگرام افزایش فروش و تبلیغات است ، محتوای شما باید حس ارزشمندی را برای کاربران ایجاد کند.

چرا کاربران برندهای تجاری را دنبال می‌کنند؟

 

و اما مهمترین سوال این است که چرا مصرف کنندگان از یک مارک پیروی می کنند؟ به عبارت دیگر ، مصرف کنندگان از مارک هایی که صفحه آنها را دنبال می کنند چه انتظاری دارند؟ Sprout Social به این سوال مهم پاسخ کاملی داد!

ریزش فالوور اینستاگرام

 

ساده ترین چیزی که باعث می شود کاربران صفحه شما را دنبال کنند این است که آنها حداقل یکی از محصولات یا خدمات شما را دوست دارند. به عنوان مثال ، کاربری که دستگاه خاصی از سامسونگ دارد صفحه اینستاگرام این شرکت را دنبال می کند! تقریباً 73٪ از مصرف كنندگانی كه به س Sprال Sprout Social پاسخ دادند اظهار داشتند كه به محصول یا خدمات این شرکت علاقه مند هستند.

البته جالب است بدانید 58٪ از مصرف کنندگان موضوع تبلیغات را مطرح کرده اند و از این طریق صفحه مارک مورد نظر خود را دنبال می کنند. بنابراین دو دلیل مهم اینکه کاربران صفحه ای را دنبال می کنند به یک محصول (و خرید آن) و همچنین تبلیغات علاقه مند هستند.

درصد دیگری از کاربران ، بسیار کمتر از دو دسته قبلی ، اظهار داشتند که به صنعت و سرگرمی علاقه مند هستند (مانند اجرای مسابقه در یک صفحه خاص).

هیچ اشتباهی نکن! منظور ما از تبلیغات این نیست که کاربران صفحاتی را دوست دارند که مستقیماً محصولشان را تبلیغ می کنند! بلکه منظور آنها صفحاتی است که محصولات خود را به صورت محتوای آموزنده و سرگرم کننده منتشر می کنند.

به عبارت دیگر ، این محصول باید بخشی از محتوای ارزشمند و مفید باشد تا از دست دادن فالوورهای اینستاگرام جلوگیری کند. به طور خلاصه ، محصول بخشی از محتوا است ، نه خود محتوا!

در نهایت، چه چیزی باعث ریزش فالوور اینستاگرام می‌شود؟

در سوال سومی که مطرح شد، کاربران نظر خود را در مورد این‌که چرا کاربران صفحات برندها را آنفالو می‌کنند؟ کاربران جواب خود گفتند و دلیل ریزش فالوور اینستاگرام کاملاً مشخص شد:

 

blank

نمودار نشان داد که مارک ها برای تولید محتوای ارزشمند به زمان و تلاش زیادی نیاز دارند. از طرف دیگر ، مارک ها می توانند محصول خود را تبلیغ کنند ، اما محصول باید شامل برخی از محتوا باشد و برندها نمی توانند تبلیغات خود را مستقیماً ارائه دهند!

پاسخ کاربران به سوالات بالا منجر به یک پاسخ اساسی شد:

دلیل جذب مشتری ممکن است نتواند آنها را برای همیشه پیرو برند شما نگه دارد! مصرف کنندگان همیشه با محتوای تبلیغاتی بیش از حد مخالف هستند و به دنبال محتوای با ارزش تر هستند.

در واقع ، بیشتر کاربران می خواهند از ویژگی های منحصر به فرد محصول شما مطلع شوند و شما باید محتوایی ایجاد کنید که کاربران را به سمت محصول یا خدمات شما جذب کند!

۴ مسئله وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توانید از ریزش فالوور اینستاگرام خود جلوگیری کنید:

  • شخصیت برند خود و تصور افراد از آن را حفظ کنید.
  • از زبان مناسب با برند و حوزه صنعتی خود استفاده کنید.
  • بیشتر در مورد ویژگی‌های محصول یا خدمات خود صحبت کنید و مستقیماً پیشنهاد تبلیغاتی ندهید.
  • در نهایت، رسانه‌های اجتماعی یک محیط تبلیغاتی نیستند.

با رعایت این ۴ مسئله به راحتی می‌توانید از ریزش فالوور اینستاگرام جلوگیری کنید و حتی فالوورهای خود را در بلندمدت افزایش چشم‌گیری دهید.

منبع:

https://www.didogram.com/blog/علت-ریزش-فالوور-اینستاگرام-چیست؟/

—————–.

مهم ترین دلایل ریزش فالوورهای اینستاگرام و راه های رفع آن

blank

ریزش فالوورهای اینستاگرام یکی از مسائل بروز است خصوصا که اینستاگرام امروزه به یکی از پرمخاطب ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است که با توجه به قابلیت‌های به روز و بی نظیر آن در حوزه ی کسب وکار توانسته است رقبای خود را جا بزارد.

بسیاری از صاحبان کسب و کار در تلاش اند تا از تمامی قابلیت‌های آن بهره مند شوند تا بتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند. حال در این میان مهم ترین عضوی که تاثیر گذار و نقش آفرین است تعداد فالوورهاست.

در هر کسب و کار این افراد هستند که میزان فروش آن را تعیین می کنند؛ به همین دلیل خیلی منطقی است که هر فردی که دارای یک پیج بیزینسی است در تلاش است تا اول تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد و پس از آن بتواند آن‌ها را حفظ کند. و البته این موضوع تنها مربوط به پیج‌های بیزینسی نیست،

بلکه هر فردی که صاحب پیج است دوست دارد که فالوورهای خود را نگه دارد.

خیلی راه و روش وجود دارد که شما بتوانید کاربران را به سمت پیج خود هدایت کنید اما مهم تر از آن این است که بتوانید آن‌ها را در پیج خود نگه دارید. ما در این مقاله قصد داریم تا علت ریزش فالوورهای یک پیج اینستاگرامی را بررسی کنیم. با بررسی علت‌ها می توانید از شکل گیری آن‌ها جلوگیری کنید.

معنای ریزش فالوورهای اینستاگرام چیست ؟

حتما شما هم شنیده اید که بعضی مواقع صاحبان پیج‌ها ناراحت هستن که فالوورهای پیج آنان ریزش کرده است. ریزش فالوورهای اینستاگرام یعنی چه؟ ریزش فالوورهای اینستاگرام یعنی کاهش تعداد فالوورهای شما: یعنی افرادی که تاکنون به عنوان فالوور شما شناخته می شدند؛

هم اکنون اقدام به آنفالو کردن پیج شما می کنند ودیگر فالوور شما نیستند. در این جا این معنا را توضیح دادیم چرا که برخی از کاربران فکر می کنند که ریزش فالوورهای اینستاگرام به معنای بلاک کردن پیج می باشد، در صورتیکه این مطلب نادرست است.

شما با سعی و تلاش مجدد قادرید تا دوباره همان افراد را به جمع فالوورهای خود اضافه کنید و البته باید در نظر بگیرید که کار شما سخت تر خواهد شد اما به هر جهت آن‌ها شما را آنفالو نکرده اند و این قوه ی مثبت موضوع است.

علت ریزش فالوورها در اینستاگرام

با توجه به تحقیقاتی که انجام داده ایم، می شود گفت که دلایل ریزش فالوورهای اینستاگرام به دو بخش تقسیم می شوند.

  • کاربر: در بخش کاربر به عواملی پرداخته می شود که خود ادمین پیج و صاحب حساب موجب آن شده اند.
  • اینستاگرام : در بخش اینستاگرام به عواملی پرداخته می شود که تیم اینستاگرام موجب آن شده اند.

تولید محتوای تبلیغاتی

خیلی از صاحبان کسب و کار به این مسئله بی توجهی می کنند؛ در صورتیکه باید بدانند که تولید محتوای تبلیغاتی اگر خارج از میزان نرمال آن باشد، می تواند کسب و کار شما را نابود کند.

فرض کنید شما صاحب یک پیج فروشگاهی هستید، حال اگر روزانه محصولات خود را تبلیغ کنید، مسلما در چند روز با ریزش شدید فالوورها مواجه خواهید شد، چرا که کاربرها برای موضوع ارزشمند تنها وقت و هزینه ی خود را صرف می کنند.

حال اگر به جای صرف تبلیغات پست‌های آموزشی هم قرار دهید، مسلما فالوورهای شما از آنفالو کردن پیج شما منصرف خواهند شد.

تجربه ی شخسی خودم را در مورد یک پیج فروشگاهی پوشاک برای شما بیان می کنم تا بدانید که چطوری می توانید از ریزش فالوورهای خودتان جلوگیری کنید. این پیج در یک هفته 5 عدد پست قرار می داد

که 2 تا از پست ها موضوع آموزش خیاطی لباس رو داشتن و 3 تا دیگه از پست ها به تبلیغ برای فروش محصولات می پرداختند. شما هم می توانید موارد آموزشی، خبری و … در حوزه ی کاری خودتان رو ارائه دهید تا میل فالوورهای خود را برای ماندن در پیج خود تقویت کنید.

دریافت تبلیغات بی ربط و مکرر

خیلی از صاحبان پیج ها از پیج خود برای تبلیغات دیگر پیج‌ها استفاده می کنند. حال اگر پیج شما یک پیج خرید وسایل خودرو باشد و در آن مصالح ساختمانی را تبلیغ کنید، می بینید که فالوورهای شما ریزش خواهند کرد.

چرا که آن‌ها تنها برای به دست آوردن اطلاعات در حوزه ی وسایل خودرو پیج شما را دنبال می کنند و حالا که با موضوعاتی غیر مرتبط برخورد می کنند، سریعا متوجه می شوند که این‌ها تنها جنبه ی تبلیغاتی دارد و پس از آن پیج شما را آنفالو می کنند.

برخی از پیج‌ها را دیده ایم که علاوه بر تبلیغات بی ربط، به صورت مکرر تبلیغات دیگر پیجها را انجام می دهند. در واقع در کمیت تا حدی بالا می روند که کاربر را خسته می کنند.

همین موضوع باعث می شود تا کاربر پیج آن ها را آنفالو کند. اگر مایلید که تبلیغ دیگر پیج ها را به عهده بگیرید، شما باید علاوه بر موضوع مرتبط تبلیغات خود، تعداد آن‌ها را نیز تنظیم کنید تا از ریزش فالوورهای اینستاگرام شما جلوگیری شود.

کیفیت و کمیت را با هم جلو ببرید

در این مورد که به بحث محتوای پیج شما مربوط می شود، حتما شما هم نمونه‌هایی را دیده اید. پیج‌هایی که این موضوع را رعایت نمی کنند با ریزش فالوورهای خود مواجه می شوند.

برخی از پیج‌ها آنقدر در بحر کیفیت فرو می روند که می بینید هفته‌ هاست که هیچ گونه پستی را آپلود نکرده اند و در مقابل آن‌ها برخی از پیج‌ها می بینید که آنقدر در کمیت فرو رفته اند که هر ثانیه که اینستاگرام خود را باز می کنید، پستی از آن‌ها را می بینید.

همواره سعی کنید که کیفیت و کمیت پیج خود را با هم جلو ببرید. هفته ای 3 پست خوب می تواند تعداد فالوورهای شما را خیلی بالا ببرد و حتی ماندگاری آن‌ها را تضمین کند. بیش از این مقدار ممکن است که آسیب زندده باشد اما به هر حال این یک عدد قطعی نیست و برای هر پیجی متناسب با موضوع و تیپ فالوورهای آن می تواند فرق کند.

هویت پیج را مبهم معرفی نکنید

زمانی که شما پیجی با هویت مبهم به کاربران خود معرفی می کنید، آن‌ها پس از مدتی نمی توانند مطلب و موضوع مشخصی را از پیج شما دریافت کنند و در نتیجه پیج شما را آنفالو می کنند.

دقت داشته باشید که هر کاربری که در ابتدا پیج شما را فالو می کند، مسلما موضوعی در پیج شما توجه او را جلب کرده و او را وادار کرده است تا پیج شما را دنبال کند.

حال اگر در آینده ببیند که این موضوع تنها برای یکبار بود و هم اکنون دیگر به آن مطلب اشاره ای نمی کنید و یا هر دفعه موضوع خود را عوض می کنید، مسلما پیج شما را آنفالو خواهد کرد.

تاکنون بسیاری از این موارد دیده شده است که با مبهم تعریف کردن موضوع پیج باعث ریزش فالوورهای خود شده اند. برخی از پیج‌ها روز نکته ای مهم از آشپری را عنوان می کنند و بعد می بینید دو روز بعد نکته ای در مورد در امان ماندن از زلزله بیان می کنند و همین موضوع باعث می شود تا در طولانی مدت بخواهند که پیج شما را آنفالو کنند.

خرید فالوور فیک

یکی از موضوعاتی که کاربران را مصمم می کند تا پیج شما را آنفالو کنند، خرید فالوور فیک است. چرا که کاربر زمانی که تعداد فالوورهای پیج شما را می بیند و در کنار آن تعداد بازدیدهای پست‌های شما را می بیند متوجه می شود که شما در حال حاضر از فالوور فیک استفاده می کنید و این پیج شما را برای کاربر بی‌اعتبار می کند و موجب می شود تا پیج شما را آنفالو کند.

من پیشنهاد می کنم که به جای فالوور فیک از فالوور واقعی استفاده کنید. که برای این کار می توانید از ربات اینستاگرام استفاده کنید. ربات اینستاگرام قادر است تا فالوور واقعی برای شما بیاورد.

پیج های زرد را فالو نکنید

blank

پیج های زرد به پیج‌هایی گفته می شود که محتوای مرتبط ندارند و همچنین پیج‌هایی که قابلیت‌ها و قدرت بی نظیر ندارند. اگر صاحب یک پیج بیزینسی هستید، گاهی کاربران فالووینگ‌های شما را نگاه می کنند تا بتوانند موضوعات مرتبط و جذاب را فالو کنند

و زمانی که می بینند فالووینگ‌های شما اصلا ارتباطی با موضوع پیج شما ندارند و در واقع تمامی آن‌ها در حوزه ی پیج‌های زرد محسوب می شوند؛ این باعث ریزش فالوورهای اینستاگرام شما می شود.

بی توجهی به نیاز های کاربران

هر کاربری که در مجموعه ی فالوورهای شما محسوب می شود، تنها یک تبلیغات کوچک او می تواند برای حساب شما خطرناک باشد. پس دقت داشته باشید که نسبت به فالوورهای خود بی توجهی نکنید.

مسلما آن‌ها به دایرکت شما رجوع خواهند کرد و از شما سوالاتی را در زمینه ی مورد نظر می پرسند. حال اگر با بی توجهی شما مواجه شوند ممکن است که تبلیغاتی منفی را علیه حساب شما راه بیندازند و موجب ریزش فالوورهای شما شوند.

اینستاگرام به صورت دوره ای برای مواجه با تخلفات، تغییراتی را در الگوریتم‌های خود انجام می دهد که این تغییرات می تواند موجب ریزش فالوورهای شما شود.

به عنوان مثال در برخی از مواقع دیده شده است که اینستاگرام فالوورهای شما را که با حساب شما تعامل طولانی مدت ندارند، را به صورت خودکار از حساب شما پاک می کند؛ در واقع آن‌ها را آنفالو می کند. مثلا بررسی می کند که ببیند آیا این کاربر در طول 6 ماهه گذشته آیا استوری شما را دیده است،

پستی از شما را لایک کرده است، اصلا به پیج شما سر زده است و اگر در همه ی گزینه‌ها با جواب منفی مواجه شود، مسلما آن فالوور را به عنوان یک فالوور فیک شناسایی می کند و آن حساب را از مجموعه حساب‌های شما پاک می کند.

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

اگر با ریزش فالوورهای اینستاگرام برخورد کرده باشید، حتما الان در تلاشید تا دوباره تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. با توجه به این موضوع ما نتیجه گرفتیم که در ادامه ی مقاله مهم ترین و پرسرعت ترین روش‌های جذب فالوور اینستاگرام را برای شما بیان کنیم.

تولید محتوای یونیک و واقعی برای افزایش فالوور اینستاگرام

تولید محتوا اولین و مهم ترین روش برای افزایش فالوورهای اینستاگرام است. شما به راحتی می توانید در رابطه با موضوع مورد نظر پیج خود اقدام به تولید محتوای یونیک کنید. مثلا می توانید از روش ساخت محصول خود فیلم بگیرید. این خود به نوعی تولید محتوا محسوب می شود. البته مراکزی هستند که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند و برای شما محتوای مناسب و قوی تولید می کنند.

تبلیغات پرسرعت ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

تبلیغات یکی از مهم ترین و پرسرعت ترین روش‌های افزایش فالوور است. شما می توانید پست خود را آماده کنید و از پیج‌های معتبر و پربازدید در موضوع مرتبط شما تقاضا کنید که پست شما را در پیج خودشان تبلیغ کنند. تبلیغات به سرعت باعث افزایش تعداد فالوورهای شما می شود. یکی از مهم ترین ویژگی‌های آن این است که فالوورهای شما واقعی هستند.

شات کردن محتوا در پیج های مرتبط

یکی از روش هایی که با عنوان شات کردن معروف شده است، تبلیغ محتوایی بین دو پیج مرتبط است. بدین منظور که دو حساب با موضوعات مشترک می توانند پست‌ها و محتواهای یکدیگر را برای هم تبلیغ کنند. در این روش شما با مجموعه ای از فالوورها مواجه می شوید که اتفاقا به موضوع شما بسیار علاقه مندند و به صورت هدفمند پیج شما را دنبال می کنند.

ربات اینستاگرام کم دردسر ترین و کم هزینه ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

blank

ربات اینستاگرام کم دردسر ترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام است. با استفاده از ربات اینستاگرام به راحتی می توانید فالوورهای خود را گزینش کنید و برای آن معیارهایی مثل منطقه ی مکانی، سن فالوورها، جنسیت آن‌ها و … وارد کنید.

ربات اینستاگرامی در واقع تمام جامعه ی هدفی را که شما برایش تعیین کرده اید را فالو می کند و در مقابل فالووینگ های شما فالو بک می کنند و همین موضوع تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهد.

جمع بندی

در این مقاله خیلی از دلایل ریزش فالوورهای اینستاگرام گفته شده است تا شما به عنوان یک ادمین پیج بتوانید از ریزش فالوورهای خود جلوگیری کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هر کدام از این نکات را به دقت بررسی کنید و در طولانی مدت به آن ها عمل کنید تا افراد کمی حساب شما را آنفالو کنند.

چرا که ریزش کلی فالوورها می تواند کسب و کار شما را با مشکل مواجه کند. همچنین سعی کنید هیچ گاه قوانین اینستاگرام را نقض نکنید چرا که اینستاگرام با الگوریتم‌های خود به صورت دائم حساب شما را بررسی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا