تکنولوژی

جذاب ترین بازی های انحصاری PS5 را بشناسید!

بیشتر بازی‌های انحصاری برای PS5 عناوینی تک‌نفره هستن که معمولاً در دسته‌های عمده‌ای مثل ماجراجویی و جهان‌باز جریان دارن. البته این به این معنی نیست که هر بازی انحصاری PS5 در یکی از این دسته‌بندی‌ها قرار می‌گیره، بلکه مجموعه‌ای عالی از بازی‌های انحصاری PS5 شامل بازی‌های پلتفرمی فوق‌العاده، نقش‌آفرینی و بازی‌های مبارزه‌ای هم میشن. ولی وقتی موضوع به انتخاب بین Xbox و PlayStation میاد، خیلی سخته که از جذابیت‌هایی که بازی های PS5 دارن چشم‌پوشی کنین.

Marvel’s Spider-Man Remastered

spiderman

مثلاً بازی Marvel’s Spider-Man Remastered رو در نظر بگیرین. این بازی یکی از بهترین انحصاری های PS4 بود که با اومدن PS5 به این کنسول هم پورت شد. این بازی به طوری عرضه شد که همه کسانی که پول برای نسخه Deluxe بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales رو پرداخت کردن، این بازی رو به صورت رایگان دریافت میکردن، ولی کسایی که امیدوار به خرید این بازی به صورت جداگانه بودن، باید مدت زمان زیادی رو منتظر میموندن.

اما بازی Marvel’s Spider-Man Remastered به هر حال بازی ارزشمندیه، زیرا ارتقا‌های نسل جدید این بازی رو به سطح جدید و بالایی رسونده. این یکی از بهترین بازی‌های جهان‌بازه که تا به حال ساخته شده و نسخه قابل بازی از شهر نیویورک رو ارائه می‌ده. فقط تعدادی معدودی از بازی ها تونستن بازسازی مناطق واقعی فضای بازی رو به این اندازه خوب انجام بدن.

Ghost of Tsushima Director’s Cut

ghostoftsushima

یکی دیگه از بازی‌های برتر PS5 بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut هستش. بازی Horizon Forbidden West و Ghost of Tsushima در خیلی از جوانب شبیه به یکدیگه هستن. هر دو بازی در یک دنیای جهان‌باز پس از جنگ ویرانگری در جریان هستن ولی بازی Ghost of Tsushima به دلیل زیبایی طبیعی جزیره‌اش و شخصیت اصلی‌اش که کارکتری متقاعدکننده و قابل ارتباط‌ گیری بیشتریه، خیلی بهتر ظاهر شده.

ادامه مطلب  تا 5 میلیون گوشی شیائومی چی بخریم | معرفی بهترین گوشی های شیائومی 5 میلیونی!

Ghost of Tsushima یک بازی فوق‌العاده از اول تا آخرشه و موفق شده به بهترین شکل تجربه‌های زندگی در ژاپن در دوران فوجی رو به تصویر بکشه. نسخه Director’s Cut این بازی هم باعث بهبود‌های چشمگیری شده، از جمله بهبود تصویر، زمان‌ بارگذاری سریع‌تر، و گزینه‌های بیشتری برای هدف‌گیری در حین مبارزه. همچنین بازیکنا به محتوای افزوده جزیره Iki دسترسی دارن که برای کسایی که فقط نسخه اصلی رو روی PS4 بازی کردن، بازی کردنش رو خیلی توصیه میکنم.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection

uncharted

Uncharted: Legacy of Thieves Collection هم یکی از بهترین بازی‌های PS5 شناخته میشه. همونطور که از اسمش پیداست، این مجموعه شامل نسخه‌های ریمستر شده دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy هستش. هر دو بازی قبل از ریمستر هم در نوع خودشون بی‌نظیر بودن، اما افزایش عملکرد روی PS5 امکان بهبود‌های مشهودی در جفت بازی‌ها رو فراهم کرده.

تغییرات برجسته‌تری هم در بخش گرافیکی بازی قابل مشاهده بود، بازیکنا حالت‌های مختلفی از جمله نرخ فریم و وضوح تصویر رو میتونستن انتخاب کنن. این ریمسترها همچنین از پدال های جدید دسته PS5 هم بهره‌برداری عالی می‌کنن، به طوری که گیمرا الان می‌تونن حس کامل هر گلوله‌ای که شلیک می‌کنن رو حس کنن. با توجه به این بهبود‌ها و این واقعیت که Uncharted 4 یکی از بهترین بازی‌های PS4 بود، این نکته که بازسازی اونا هم یکی از بهترین بازی‌های PS5 باشه، فکر نکنم اونقد عجیب باشه.

The Last of Us Part I

tlou1

خیلی‌ها حس می‌کنن که Naughty Dog واقعاً نیازی به ریمیک The Last of Us نداشته، زیرا این بازی به خوبی در PS4 ریمستر شده بود. با این حال، افرادیهستن که خیلی خوشحال هستن که این استودیو این کار رو کردن، چون با عقل زیادی که داشتن، نسخه The Last of Us Part 1 رو با نسخه اصلی یا ریمسترش در سال ۲۰۱۴ مقایسه کردن و به این نتیجه رسیدن که نسخه PS5 بهترین نسخه‌است!!!!

ادامه مطلب  چطوری VoLTE را روی گوشی شیائومی، سامسونگ، ایرانسل و... فعال کنیم؟

برای کسایی که قبلاً نسخه ریمستر برای PS4 رو داشتن، خرید این نسخه ریمیک واقعا از لحاظ مالی حرکت درستی نبوده. اما برای بازیکنای جدید یا افرادی که داستان عالی بازی رو دوست دارن دوباره تجربه کنن و لذت ببرن، این یک پیشنهاد خیلی جذابه و وقتی بازی تخفیف می‌خوره، جذابیتش بیشتر هم می‌شه. این ریمیک عالیه و باید گفت که نسخه PS5 از آن هم به خوبی اجرا می‌شه.

God of War Ragnarok

godr

God of War Ragnarok هم به نظر من بهترینه تو این لیست. به ندرت بازی‌ای موفق میشه تمامی انتظاراتی که ازش میره رو محقق کنه، به ویژه زمانی که انتظارا به اندازه هایپ برای God of War Ragnarok بعد از عرضه نسخه اول باشه. با این حال، توسعه‌دهنده‌ها موفق به ارائه دنباله مناسبی برای نسخه ۲۰۱۸ از این سری و همچنین یک پایان مناسب رو برای ماجراهای کراتوس و آتریوس در اساطیر نورسی رقم زدن.

God of War Ragnarok در تمامی جوانب عالی عمل کرده، از دسترسی‌پذیری بی‌نظیر تا مجموعه عالی از محتوای فرعی. این یکی از بهترین بازی‌های PS5 و یکی از عواملیه که خیلی‌هارو به سمت خرید کنسول PS5 می‌کشونه.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا