تکنولوژی

سلامت باتری گوشی های اندروید رو اینجوری چک کن!

عمر باتری چیزی است که اکثر مردم به آن فکر می‌کنند، اما در مورد سلامت باتری چطور؟ این برای استفاده طولانی مدت از گوشی شما مهم است. اصطلاح عمر باتری معمولاً به مدت‌زمان شارژ باتری اشاره دارد. سلامت باتری به ما می‌گوید که باتری چقدر در حال خراب شدن است. سلامت پایین باتری به این معنی است که باتری عملکرد بدتری مانند خالی شدن سریع و داغ شدن گوشی خواهد داشت.

سلامت باتری را در اندروید و گوشی گلکسی سامسونگ بررسی کنید

سامسونگ یکی از تولیدکنندگان گشی‌های اندرویدی است که روشی برای بررسی سلامت باتری در نظر گرفته است. این کار به یک برنامه نیاز دارد، اما این برنامه به احتمال زیاد از قبل در گوشی شما وجود دارد. اگر برنامه Samsung Members را ندارید، می‌توانید آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

انگشت خود را از بالای صفحه‌نمایش به پایین بکشید تا Quick Settings باز شود، سپس نماد چرخ‌دنده رو لمس کنید تا اپ تنظیمات باز شود.

blank

در اپلیکیشن تنظیمات، به پایین اسکرول کنید و گزینه Battery and Device care را انتخاب کنید.

blank

سپس، در بخش Additional Care گزینه Diagnostics را انتخاب کنید.

blank

اکنون، گزینه Phone Diagnostics را انتخاب کنید.

blank

با این کار برنامه Samsung Members با تعدادی نماد برای چیزهایی که می‌توانید بررسی کنید باز می‌شود. جهت ادامه نماد Battery status را لمس کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده باشید علامتی نمی‌بینید.

blank

حالا اطلاعاتی در مورد باتری خواهید دید.

blank

گزینه Life چیزی است که به سلامت باتری شما اشاره دارد. این گزینه با توجه به سلامت باطری گوشی شما در سه حالت Good یعنی خوب، Normal یعنی عادی و Weak یعنی ضعیف نمایش داده می‌شود.

ادامه مطلب  انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با nearby share چطوریه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا