تکنولوژی

معرفی بهترین پخش خودرو باکیفیت و ارزان بازار

خرید پخش کننده موسیقی اهمیت زیادی دارد و یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث می شود در جریان سفر به ما خوش بگذرد، همراهی موسیقی در جریان سفر است. درواقع اگر یک دستگاه پخش موسیقی خوب و با کیفیت در ماشین خود داشته باشید، می توانید انتظار داشته باشید که در جریان سفر با صدای بلند آواز بخوانید و شاد باشید و حتی در پس زمینه فیلمهای خود در سفر موسیقی داشته باشید.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یک دستگاه پخش موسیقی با کیفیت مخصوص ماشین خود می توانید به فهرست ۵ گانه راهنماتو مراجعه کنید. در این فهرست ۵ سیستم پخش کاملا حرفه ای و محبوب گلچین شده است و شما می توانید با خرید یکی از این محصولات مژده یک سفر ایده آل و درجه یک را به خود بدهید.

پخش کننده خودرو هنزو مدل HE-6248BT(قیمت حدودی:۶۵۰ هزار تومان)

اولین ضبط خودرویی که قصد دارم به شما معرفی کنم، هنزو است. این پخش کننده خودرو ارزان ترین نسخه هم هست. این پخش کننده خودرو، ابعاد۲۰x۶x۱ سانتی‌متر دارد. بیشینه صدای خروجی این ضبط، ۵۰ وات است. دستگاه پخش خودرو MP۳ WMA است. این ضبط خودرو فاقد امکان پخش دیسک است و با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد. نور پس زمینه این ضبط خودرو قرمز است. این ضبط خودرو دارای بلوتوث برای تماس و موزیک است. کیفیت صدا در این ضبط ماشین ۱۶ بیت است.

پخش کننده خودرو پاناتک(قیمت حدودی: ۷۰۰ هزار تومان)

پخش موزیک

اگر از دستگاه پخش خودرو، توقعات بسیار بالایی داشته باشید، احتمالا این محصول مناسب شما نخواهد بود. به هر حال با توجه به جزئیات مرتبط با این دستگاه، می توان حدس زد که برای سخت گیرها مناسب نیست، اما به طور کلی، این دستگاه کاملا با کیفیت است. پخش دکلس پنل جدا پاناتک مدل P-CP301 دارای ایسی صدای ۷۳۸۸ حرفه ای صفحه مولتی کالر دارای کنترل پایونیری سوکت فابریک خودروها تولید داخل و هیت سینک بزرگ میباشد.پخش پاناتک ۳۰۱ دارای AUX – SD- 4 و بلوتوث خروجی و دارای پورت فلش جهت شارژ گوشی میباشد. ابعاد این سیستم صوتی ۲۰۰x۲۰۰x۵۰ ۱ سانتی‌متر و بیشینه صدای خروجی۴x۵۰ وات و دارای نور پس زمینه است. این سیستم پخش از بلوتوث خروجی برخوردار و دارای پورت فلش جهت شارژ گوشی است.

ادامه مطلب  اولین لپ‌تاپ کاملا شفاف دنیا

پخش کننده خودرو دنای(قیمت حدودی: ۹۵۰ هزار تومان)

دنای

این دستگاه پخش موسیقی به لحاظ کارکرد و ویژگی های ظاهری امتیازات بالایی می گیرد و در نتیجه برای کاربرانی که به ظاهر دستگاه پخش به اندازه ویژگی های ظاهری آن اهمیت می دهند، بسیار مناسب است. ابعاد این ضبط خودرو ۱۹x۱۵x۵.۵ سانتی‌مترو ابعاد صفحه نمایش آن ۲×۲×۸ است. این سیسنک پخش قابلیت پخش سی دی دارد. متاسفانه این ضبط فاقد قابلیت سازگاری با سیستم عامل خاصی است. صفحه نمایش این ضبط صوت ۸ کاراکتری مولتی کالر و دارای نور پس زمینه است. وزن این سیستم پخش چهارصد گرم است.

از ویژگی‌های پورت این محصول می توان به ۱ پورت USB و یک پورت AUX اشاره کرد. این محصول دارای بلوتوث است.

پخش کننده خودرو مکسیدر(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

مکسیدر

ظاهر این پخش کننده موسیقی، ظاهری زیبا است و می تواند برای افرادی که به دنبال محصولی جذاب می گردند مناسب باشد. ابعاد این پخش خودرو، ۱۸x۸x۴ سانتی‌متر است و از قابلیت پخش رادیویی هم برخوردار است. این پخش کننده خودرو از قابلیت پخش سی دی نیز برخوردار است. این پخش کننده خودرو با سیستم عامل iOS، اندروید، بلک بری، ویندوز فون سازگاری دارد و از نور پس زمینه نیز برخوردار است.

وزن این محصول ۴۰۰ گرم است، دارای بلوتوث و ۲ پورت USB و پورت AUXاست. از ویژگی‌های این دستگاه پخش خودرو می توان به امکان جدا شدن پنل اشاره کرد.

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A110UW(قیمت حدودی: ۳ میلیون و دویست هزار تومان)

سونی

گران ترین پخش کننده در فهرست من که آخرین محصول هم هست، از برند سونی انتخاب شده است. ابعاد این پخش کننده خودرو ۱۸x۱۲x۵ سانتی‌متر و بیشینه صدای خروجی۴x۵۵وات است. این دستگاه پخش، قابلیت پخش سی دی هم دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ۱جفت ( ۲عدد ) خروجی RCA قابلیت پخش فرمت های MP۳, WMA, FLAC اشاره کرد. این پخش کننده موسیقی، خروجی ساب ووفر ندارد اما دارای ۱۰ باند اکولایزر است.

ادامه مطلب  مهمترین نکات خرید دوربین دست دوم | چگونه یک دوربین دست دوم خوب بخریم؟

سیستم عامل سازگار با این محصول اندروید است و از نور پس زمینه سفید برخوردار است. وزن این محصول ۰.۷گرم است و دارای ۱ پورت USB و پورت AUX است. از ویژگی‌های این دستگاه پخش خودرو می توان به امکان جدا شدن پنل و کیفیت صدای ۲۴ بیت اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا