رپورتاژ آگهی

در کمتر از یک ساعت سایت خود را طراحی کنید

طراحی و راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای، معمولا نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی دارد، اما آیا می‌دانستید با استفاده از وردپرس می‌توانید در کمتر از یک ساعت، صاحب یک وب‌سایت شوید؟

وردپرس به لطف سادگی استفاده و قابلیت‌های فراوانی که دارد، امکان طراحی سریع سایت را برای کاربران فراهم کرده است. شما تنها با خرید یک هاست و دامنه، انتخاب یک قالب زیبا و کاربرپسند و انجام تنظیمات اولیه، می‌توانید سایتی حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.

در ادامه قصد داریم با تشریح دوره آموزش طراحی وب، روند طراحی سریع سایت با وردپرس را با جزئیات کامل توضیح دهیم تا بتوانید در کمتر از یک ساعت، صاحب یک وب‌سایت شوید.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای open source و رایگان است که امروزه محبوب‌ترین پلتفرم برای طراحی وب‌سایت در سراسر دنیا به‌شمار می‌رود. با وردپرس می‌توانید به‌راحتی وب‌سایتی کاربرپسند، جذاب و با قابلیت‌های فراوان راه‌اندازی کنید.

blank

دلایل انتخاب وردپرس

سهولت استفاده:

وردپرس دارای پنل مدیریت ساده و دوستانه‌ای است که کاربران مبتدی هم به‌راحتی می‌توانند بدون نیاز به مهارتی خاص با آن کار کنند.

هزینه کم:

وردپرس به‌طور کامل رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای خرید آن نیست.

سرعت بالا:

وردپرس به لطف بهینه سازی‌های انجام شده روی آن، سرعت بارگذاری بالایی دارد.

امنیت:

وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است و تیم پشتیبانی آن همیشه آخرین نسخه‌های امن آن را منتشر می‌کنند.

قابلیت افزودنی بالا:

هزاران قالب و افزونه رایگان و پولی برای وردپرس وجود دارد که می‌توانید متناسب با نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

جامعه کاربری وسیع:

با بیش از ۶۰ میلیون وب سایت فعال وردپرسی، همیشه می‌توانید در صورت بروز مشکل از تجربیات دیگران استفاده کنید.

خرید قالب وردپرس از ژاکت

ژاکت با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت موفق در زمینه وردپرس، توانسته است به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های قالب وردپرس در ایران شناخته شود. این فروشگاه جوایز متعددی چون «برترین فروشگاه ایرانی وردپرس» را دریافت کرده‌ است.

ادامه مطلب  خرید ارزانترین پنل پیامکی از هلدینگ ایرانیان و ارین تل

ژاکت با بیش از ۳۰۰۰ قالب وردپرسی، بزرگ‌ترین مجموعه قالب‌های وردپرسی داخلی را دارد. به‌طوریکه انواع قالب‌های حرفه‌ای برای صنایع مختلف اعم از فروشگاهی، خبری، آموزشی، گردشگری و… در این مجموعه یافت می‌شود.

ویژگی‌های قالب‌های ژاکت

  • طراحی حرفه‌ای، استاندارد و کاربرپسند
  • بهینه سازی برای سرعت بالا
  • قالب‌های فارسی و راست چین شده
  • ارائه نمونه کار و دموی قالب‌ها
  • ارائه گارانتی، پشتیبانی و به‌روزرسانی

با توجه به نیاز خود می‌توانید قالب مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. خرید قالب‌های استاندارد ژاکت، انتخاب مطمئنی برای طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس است.

راه اندازی سایت وردپرسی در ۱ ساعت!

برای داشتن یک سایت وردپرسی جذاب چند مرحله ساده وجود دارد که آن‌ها را برایتان شرح می‌دهیم:

blank

مرحله ۱: خرید هاست و دامنه

بر اساس نیازهای خود از میان هاست های اشتراکی، VPS و اختصاصی هاست مناسب را انتخاب و خریداری کنید. برای این کار باید به میزان ترافیک، فضا و قابلیت های مورد نیاز سایت توجه داشته باشید.

سپس یک دامنه کوتاه و به یادماندنی مرتبط با نام سایت انتخاب کنید و بعد از پرداخت هزینه، هاست و دامنه را فعال کنید.

مرحله ۲: دانلود آخرین نسخه وردپرس

بسیاری از شرکت‌های میزبانی نصب یک کلیکی وردپرس را ارائه می‌دهند. این روش سریع و آسان است و نیازی به دانش فنی خاصی ندارد.

مرحله ۳: نصب و راه‌اندازی وردپرس

  • انجام فرایند نصب و پاسخ به سوالات اولیه
  • ورود به پنل مدیریت وردپرس با مشخصات تعیین شده

مرحله ۴: خرید قالب از ژاکت

بعد از اینکه وردپرس را نصب و راه‌اندازی کردید، نوبت به خرید قالب می‌رسد. وردپرس هزاران قالب متنوع دارد و مهم است قالبی را انتخاب کنید که با نیازهای شما و هویت برندتان همخوانی داشته باشد. برای این کار، ما وبسایت فروشگاهی ژاکت را به شما پیشنهاد می‌دهیم، زیرا قالب‌های آن واکنش‌گرا هستند و بر روی دستگاه‌های مختلف به‌درستی نمایش داده می‌شوند.

ادامه مطلب  نحوه قفل كردن پوشه در ويندوز 10 بدون نرم افزار

از آنجایی که محصولات ژاکت تنوع کم‌نظیر و گارانتی اطمینان و پشتیبانی خوبی دارند، تجربه‌ای متفاوت در خرید قالب وردپرس را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برای این کار، به بخش قالب های وردپرسی ژاکت مراجعه کنید و بعد از بررسی دقیق دمو و امکانات چند قالب مد نظر، قالبی را انتخاب کنید که بیشترین همخوانی را با نیازهای سایت شما داشته باشد.

بعد از اینکه فایل‌های مربوط به قالب را در هاست آپلود و نصب کردید، آن را از طریق پنل مدیریت وردپرس فعال کنید.

نکته: حتما صحت نمایش قالب در صفحات مختلف سایت را بررسی کنید.

مرحله ۵: تنظیمات اولیه سایت

پس از نصب وردپرس و قالب، نیاز است تنظیمات اولیه سایت را انجام دهید:

  • تنظیم لوگو و عنوان سایت در بخش ظاهر
  • تنظیم صفحه نخست سایت و منوها در بخش صفحات
  • تعیین تنظیمات اصلی سایت مانند زبان، فرمت تاریخ و …
  • تنظیم رنگ‌بندی، فونت‌ها و سایر تنظیمات ظاهری
  • تنظیمات امنیتی مانند بکآپ‌گیری و مدیریت کاربر

مرحله ۶: افزودن محتوا

در این مرحله محتوای اولیه سایت را اضافه می‌کنیم:

  • ایجاد صفحات مورد نیاز مانند درباره ما، تماس با ما و …
  • افزودن متن، تصاویر و ویدیو به صفحات
  • طراحی اسلایدرها و بنرهای تبلیغاتی
  • افزودن پست‌ها و محتواهای اولیه به وبلاگ
  • نمایش محتواها و بررسی صحت کارکرد سایت

اکنون وبسایت شما آماده انتشار و معرفی به کاربران است. در کنار این موارد، برای سهولت کار می‌توانید از خدمات حرفه‌ای طراحی سایت ژاکت نیز بهره مند شوید.

طراحی سایت را اصولی یاد بگیرید

با توجه به اینکه حرفه‌ای بودن وبسایت حرف اول را در موفقیت یک کسب‌وکار اینترنتی می‌زند، مهم است که طراحی سایت را به شیوه‌ای تخصصی و اصولی یاد بگیرید. منابع آموزشی متنوعی در سطح اینترنت وجود دارد، اما نکته کلیدی این است که باید منبعی قدرتمند و معتبر را انتخاب کنید که بتواند دانش و مهارت‌های لازم را به شیوه‌ای جامع و عملی ارائه دهد.

ادامه مطلب  درگاه پرداخت چیست؟

ژاکت آکادمی مرکز آموزشی فروشگاه ژاکت است که با بهره‌گیری از اساتید مجرب و حرفه‌ای، دوره آموزش طراحی سایت را به‌شکل به‌روز و کاربردی ارائه می‌دهد. با شرکت در این دوره می‌توانید وب‌سایت‌هایی زیبا و کاربرپسند ایجاد کنید که از نظر فنی کارآمد، برای موتورهای جستجو بهینه‌شده و در نهایت برای کسب‌وکارها و برندها ارزش افزوده ایجاد کنند.

دوره طراحی سایت ژاکت آکادمی

دوره طراحی وب ژاکت آکادمی، یک دوره کامل برای یادگیری مهارت‌های لازم در زمینه طراحی، راه‌اندازی و مدیریت یک سایت حرفه‌ای وردپرس است. در دوره آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی آموزش‌هایی در زمینه نصب وردپرس، انتخاب و کار با قالب، استفاده از افزونه‌ها، بهینه‌سازی، محتوانویسی حرفه‌ای، جذب بازدیدکننده و درآمدزایی ارائه می‌شود.

ثبت‌نام در این دوره به شما کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت حرفه‌ای وردپرس را کسب کنید.

جمع‌بندی

طراحی و راه‌اندازی سریع یک وب‌سایت حرفه‌ای با استفاده از وردپرس، گزینه مناسبی برای افراد و صاحبان کسب و کارهای کوچک است.

وردپرس با برخورداری از قابلیت‌های فراوان، سهولت استفاده و هزینه پایین، امکان طراحی و راه‌اندازی سریع سایت را در کمتر از ۱ ساعت فراهم می‌کند.

شما می‌توانید با خرید هاست و دامنه، انتخاب یک قالب کاربرپسند از ژاکت و انجام تنظیمات اولیه، وب‌سایتی کاملا حرفه‌ای و آماده به سرعت راه‌اندازی کنید.

همچنین ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی ژاکت آکادمی می‌تواند مهارت‌های شما را در طراحی، مدیریت و بهینه‌سازی وب‌سایت وردپرسی ارتقا دهد. با بهره‌گیری از وردپرس و با پشتیبانی ژاکت می‌توانید به سادگی صاحب یک سایت حرفه‌ای شوید و بستر مناسبی برای حضور در فضای مجازی و گسترش کسب‌وکارتان فراهم کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا