رپورتاژ آگهی

جذابیت های بازدید از آتلانتیس دبی و پارک آبی آکواونچر دبی

قطعا آوازه پارک های آبی منحصر به فرد دبی به گوشتان خورده است. اگر در انتخاب میان آن ها مانده اید، با ما در این مطلب همراه باشید تا سری به یکی از جذاب تربن این پارک ها بزنیم.

شهر دبی که روزی در آن، تنها ماسه ها و خاک های بیابانی به چشم می خورد، امروزه به یکی از پر گردشگرترین مقاصد در جهان تبدیل شده است. بازدید از جزیره های مصنوعی چشمگیر و زیبا در این شهر کویری خالی از لطف نمی باشد که از جمله آن ها می توان به جزیره نخل جمیرا اشاره نمود. وجود پارک آبی آکواونچر در این جزیره به جذابیت این بخش افزوده است. در این مطلب ضمن معرفی این جاذبه دیدنی و مفرح دبی، نگرانی شما را از بابت نحوه تهیه بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی (پارک آبی آکواونچر) بر طرف خواهیم کرد.

blank

چرا بازدید از پارک آبی اکواونچر پیشنهاد می شود؟

اگر می خواهید دو حس متفاوت آرامش و هیجان را در یک مکان تجربه کنید، پس یک روز خود را در پارک آبی آکواونچر سپری کنید. در این پارک جذاب، فضای فوق العاده ای طراحی شده است که برخی از بخش های آن را هیچ کجای دیگر تجربه نخواهید کرد. از سرسره های هیجان انگیز گرفته تا بزرگ ترین آکواریوم جهان. از آن جایی که این پارک در کنار هتل معروف آتلانتیس واقع شده است، به آن پارک آبی آتلانتیس نیز گفته می شود. پس خود و همراهانتان را آماده تجربه روزی سرشار از هیجان در پارک آبی آکواونچر کنید.

معرفی جذابیت های پارک آبی آکواونچر

شما از تفریحات آرامش بخش استقبال می کنید یا آدرنالین بالا؟ در فضای پارک آبی ۱۴۱ هکتاری آکواونچر بازی ها و تفریحات متنوع، مطابق با هر سلیقه ای نظیر سرسره های آبی با تم های متفاوت، سرزمین دلفین ها، آکواریوم و … انتظار شما را می کشد. پس لحظاتی را با ما همراه باشید تا سفری چند دقیقه ای را در بازی های این پارک تجربه کنیم. بی شک پس از خواندن این متن، پارک آبی آکواونچر را در صدر لیست تفریحات خود قرار خواهید داد.

ادامه مطلب  خرید انواع ماهی و میگو تازه جنوب از الو ماهی

سرسره آبی آکواکندا

آیا دوست دارید در طولانی ترین سرسره جهان به بازی بپردازید؟ به اندازه کافی دل و جرات بازی در این سرسره را دارید؟ پس به سراغ سرسره آکواکندا رفته و همانند ماهی مسیر طولانی را روی آب لیز بخورید. این سرسره در کنار طولانی بودن از تونل های باریک و سر پوشیده و در برخی نقاط رو باز و شیشه ای تشکیل شده است که هیجان آن را چند برابر کرده و در نهایت پس از چندین دور چرخیدن شما را به درون یک استخر پرتاب خواهد کرد. نکته قابل توجه در این سرسره، وجود افراد غریق نجات در اطراف سرسره می باشد. پس با آسودگی خاطر خود را به دل این سرسره بسپارید و فارغ از هیاهو از ته دل فریاد هیجان و شادی را سر دهید.

سرسره رقابت

همان طور که از نام این سرسره می توانید حدس بزنید، قرار است با دوستان خود، رقابتی در این سرسره صورت گیرد. پس اگر از رقابت با دوستان خود استقبال می کنید، سوار بر این سرسره الهام گرفته از معبد مایاها شوید. بی شک با دیدن این سرسره نیز حس رقابت در شما برافراشته شده و به وجد خواهید آمد. برای این رقابت هیجان انگیز و وابسته به سرعت، تنها کافی است به بالای این معبد رفته و پس از سوار شدن بر سرسره با سرعت بسیار بالایی به پایین سر بخورید. پیش از سقوط درون استخر، سرعت شما اندازه گرفته شده و برنده اعلام می گردد. اگر از آن دسته افرادی هستید که حس مبارزه و رقابت در شما زیاد است، حتما این سرسره را امتحان کنید.

سرسره ایمان

آیا ادعای شجاعت را دارید؟ اگر از شجاعت خود اطمینان کافی را دارید، حتما سری به سرسره ایمان بزنید. البته ابتدا به شیب این سرسره نگاهی بیاندازید و مجددا تصمیم بگیرید. به جرات می توان گفت که سرسره ایمان ترسناک ترین سرسره این پارک آبی می باشد. پس از سوار شدن بر این سرسره با شیب عمودی به سمت پایین سقوط خواهید کرد و در بین مسیر برای سقوطی آرام و بدون دردسر به دعا متوسل خواهید شد.

ادامه مطلب  بهترین صرافی آنلاین رمز ارز

سرسره حمله کوسه

حتی شنیدن نام سرسره حمله کوسه نیز شما را به ترس خواهند انداخت چه رسد که در واقعیت این اتفاق بیفتد. البته جای نگرانی نیست در این سرسره محفظه شیشه ای میان شما و کوسه ها قرار دارند و در همان لحظه که تصور می کنید کوسه ای به سمت شما حمله ور شده است، به یاد می آورید که این محفظه ها از شما حمایت می کنند. بگذارید از ابتدای سوار شدن بر این سرسره را شرح دهیم؛ پس از سوار شدن بر این سرسره و طی کردن مسیری کوتاه با خود می گویید که این سرسره چندان هم ترسناک و متفاوت نبوده، اما به یکباره درون تونلی روشن سقوط کرده و در اطراف خود با انواع ماهیان و آبزیان رو به رو خواهید شد که در این میان کوسه هایی که با سرعت زیاد به سمت شما می آیند، بیشتر توجهتان را جلب خواهد کرد. سعی کنید نگران این کوسه ها نباشید و تنها از مسیر شگفت انگیز این سرسره لذت ببرید.

سرسره ترن آبی

حتما در شهر بازی ها ترن های هوایی را دیده اید یا آن ها را امتحان کرده اید. همان طور که می دانید حتی دیدن این ترن هوایی ها از دور نیز آدرنالینتان را بالا می برد، چه رسد به امتحان کردن آن. باید بدانید که در پارک آبی آکواونچر ترکیبی از ترن هوایی و ترن آبی در انتظار شما نشسته است تا لحظاتی سرشار از هیجان را تجربه کنید. پس سوار بر ترن های دو نفره شوید و در تونل های رو باز اوج هیجان را تجربه کنید. شایان به ذکر است که جهت محافظت و حفظ امنیت شما عزیزان، دور تا دور این ترن توری کشیده شده است.

آیا هنوز تصمیم خود را در رابطه با انتخاب این پارک آبی نگرفته اید؟ نگران چگونگی تهیه بلیط این پارک جذاب هستید؟ پس تا انتهای این مطلب را از دست ندهید. اگر تصور کرده اید که پارک آبی آکواونچر تنها به سرسره ها محدود می شود، باید بدانید که این سرسره ها تنها بخشی از این پارک بوده و تفریحات بی نظیر دیگری نیز در این پارک قرار دارد که هنوز با آن ها آشنا نشده اید.

ادامه مطلب  درگاه پرداخت چیست؟

آکواریوم آکواونچر

هر چه آکواریوم تا کنون در طول زندگیتان دیده اید، فراموش کنید و حتما سری به آکواریوم موجود در این پارک آبی بزنید. بی شک بزرگ ترین آکواریوم با انواع موجودات آبزی را مقابل خود خواهید دید. از بخش های متعدد این آکواریوم می توان به اتاق آکواریوم گمشده، کشف دنیای آتلانتیس، تماسای تمساح و … اشاره نمود. یکی از شگفتی های این بخش از پارک امکان برگزاری جشن های شما با هماهنگی از قبل می باشد.

ساحل اختصاصی

پس از گذراندن ساعاتی در بازی های آبی، استراحت و آرامش در ساحل های اختصاصی پارک آبی آکواونچر تجربه ای بی نظیر خواهد بود. پس استراحت کردن و قدم زدن در ساحل های این پارک نظیر ساحل نپتون، ساحل رهایی از خود و … را به خود و همراهانتان هدیه دهید.

حتما تا به این جای متن تصمیم خود را در خصوص انتخاب این پارک آبی اعجاب انگیز گرفته اید. پس انتهای این متن را مطالعه نمایید تا به راحتی و با مناسب ترین هزینه بلیط این پارک را تهیه نمایید.

blank

تهیه بلیط پارک آبی آکواونچر

در این مطلب به معرفی برخی از تفریحات جذاب پارک آبی آکواونچر پرداخته ایم، اما باید بدانید که در این پارک بازی های متنوع دیگری نیز انتظار شما را می کشد. یکی از دغدغه اکثر گردشگران در سفر به دبی، تهیه بلیط مراکز تفریحی می باشد که ما به شما سایت دبی دیسکانت را معرفی می کنیم. این سایت معتبر و ایرانی، سابقه درخشان و طولانی در زمینه خدماتی نظیر تهیه بلیط مراکز تفریحی، اخذ ویزا، اقامت و … را دارد. بنابراین با آسودگی خاطر بلیط پارک آبی آکواونچر را از این سایت بی نظیر و حرفه ای تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا