رپورتاژ آگهی

جامع ترین راهنمای خرید یونیت هیتر

وقتی به یونیت هیتر فکر می کنید، احتمالاً قیمت اولین چیزی است که به ذهن شما می رسد. اما اگر به شما بگویم که قیمت ممکن است یکی از کم اهمیت ترین عوامل هنگام خرید یونیت هیتر باشد چه؟ در زمستان ها، معمولا افراد زیادی از انتخاب‌های خود برای سیستم گرمایشی نامناسب، پشیمان می‌شوند و با خرابی‌های ناخواسته و صورت‌حساب‌های غیرضروری بالا مواجه می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل در مورد پارامتر های ضروری هنگام خرید یونیت هیتر صحبت کنیم.

 

بررسی هزینه های واقعی هنگام خرید یونیت هیتر

این یک اشتباه رایج است که تحت تاثیر برچسب قیمت یونیت هیتر قرار بگیرید. اما آیا قیمت همیشه بازتابی از ارزش یک محصول صنعتی مانند یونیت هیتر است؟ به طور تکان دهنده، مطالعات نشان می دهد که بسیاری از مدل های ارزان تر در مقایسه با همتایان گرانتر خود عملکرد ضعیفی دارند. علاوه بر این، یک یونیت هیتر نادرست ممکن است به دلیل هزینه های پنهان غیر ضروری، پس اندازهای شما ار نابود کند.

قیمت یونیت هیتر

 

فراتر از برچسب قیمت یونیت هیتر نگاه کنید!

هنگام خرید یونیت هیتر، عملکرد باید در اولویت باشد. احتمالا یونیت هیتر های جذابی را با قیمت بسیار پایین دیده باشید. اما آیا آنها ویژگی هایی مانند بهره وری انرژی، تنظیمات قابل برنامه ریزی یا عملیات بی صدا را ارائه می دهند؟ گاهی اوقات، هزینه اولیه کمی بالاتر می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در درازمدت شود. آیا این آرامش خاطر، ارزش پول اضافی را ندارد؟

 

آشنایی با انواع یونیت هیتر

با انتخاب های زیادی که وجود دارد، چگونه تعیین می کنید که کدام نوع یونیت هیتر، به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد؟ در حالی که برخی ممکن است توسط قیمت یونیت هیتر بخار اغوا شوند، اما باید در نظر داشته باشید که مدل هایی که با بخار کار می کنند، ممکن است برای فضاهای کوچکتر ایده آل نباشد. برعکس، یونیت هیترهای آب گرم، ممکن است برای مناطق تجاری بزرگتر نامناسب باشند. چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری درستی انجام می دهید؟

ادامه مطلب  تخلیه چربی صورت

در مورد انتخاب یونیت هیتر، متناسب با نیاز خود حتما با یک متخصص با سابقه، مانند مرجع تخصصی تاسیسات دماجت، مشورت کنید تا از خرید خود مطمئن باشید.

قیمت یونیت هیتر بخار

 

 

به خطر انداختن ایمنی با یونیت هیتر ارزان قیمت

در انتخاب عاقلانه یک خطر خاموش وجود دارد. یونیت هیتر نامناسب، نه تنها ممکن است فضای شما را به اندازه کافی گرم نکند، بلکه می تواند خطرات ایمنی را نیز به همراه داشته باشد. شب‌های زمستانی را با یونیت هیتر‌هایی تصور کنید که به سختی کار می‌کند یا بدتر از آن، ممکن هر لحظه منفجر شود و سلامتی شما را به خطر بیندازد. آیا قصد دارید همچنین ریسکی را متحمل شوید، فقط به خاطر کمی هزینه ی اولیه پایین تر!!

یونیت هیتر های آب گرم، می تواند بسیار خطرناک تر باشند و در صورت منفجر شدن، آب جوش ۱۰۰ درجه را به محیط پرتاب می کند. به هیچ عنوان بر اساس قیمت یونیت هیتر آب گرم ارزان تر سلامتی خود و اطرافیان خود را به خطر نیندازید.

قیمت یونیت هیتر آب گرم

 

یونیت هیتر یا فن کویل برای گرمایش

هر کدام یک از محصولات فن کویل و یونیت هیتر، مزیت های منحصر به فرد خود را دارند و ممکن است برای کاربری های مختلف، عملکرد متفاوتی را ارئه دهند. معمولا قیمت فن کویل ، کمی از یونیت هیتر بیشتر است، آن هم به دلیل زیبایی ظاهری و کاربری بیشتر در محیط های مسکونی. به هر حال حتما باید نیاز های گرمایشی و نوع کاربری فضای خود را در نظر بگیرید تا بهترین محصول را انتخاب کنید.

ادامه مطلب  با خرید این لوازم آشپزخانه، کار هات سریع تر انجام میشن

 

دماجت، بهترین تامین کننده برای خرید یونیت هیتر

وقتی از دماجت خرید می‌کنید، تمرکز آن ها صرفا بر روی فروش یک یونیت هیتر نیست، بلکه آن ها در تمامی مراحل اطمینان حاصل می کنند که شما بهترین محصول را متناسب با نیاز های خود خریداری می کنید. دماجت، با ارائه طیف وسیعی از محصولات کارآمد و ایمن، قصد دارد انقلابی در نحوه خرید یونیت هیتر ایجاد کند.

با خرید یونیت هیتر از دماجت، می توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین محصول در بازار را با رقابتی ترین قیمت در ایران خریداری می کنید.

 

چک لیست نهایی خرید یونیت هیتر

۱ – فضای خود را ارزیابی کنید: آیا این یک منطقه تجاری، یک خانه دنج یا یک فضای صنعتی است؟

۲ – اولویت بندی ایمنی: آیا ویژگی های ایمنی مانند محافظت در برابر گرمای بیش از حد دارد؟

۳ – درازمدت فکر کنید: آیا ویژگی های صرفه جویی در مصرف انرژی، برای کاهش قبوض موجود است؟

۴ – فریب قیمت را نخورید: به یاد داشته باشید، ارزان ترین گزینه گاهی اوقات می تواند پرهزینه ترین انتخاب در دراز مدت باشد.

 

نتیجه گیری

وقت آن است که روایت را تغییر دهیم. همانطور که ما پرده برداری کردیم، ارزش واقعی یک یونیت هیتر بسیار فراتر از برچسب قیمت آن است و در مورد ویژگی های ایمنی، بهره وری انرژی و دوام آن است. فرقی نمی‌کند که قصد خرید یونیت هیتر آب گرم را دارید یا بخار، مطمئن شوید که همه عوامل را در نظر می‌گیرید. تحت تأثیر اعداد قیمت نباشید. عاقلانه انتخاب کنید و کیفیت را اولویت قرار دهید. به یاد داشته باشید، راحتی و ایمنی شما هرگز نباید محدودیت قیمت داشته باشد.

ادامه مطلب  جذابیت های بازدید از آتلانتیس دبی و پارک آبی آکواونچر دبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا