دسته‌بندی نشده

چجوری بفهمم رمز پیجم چیه؟ | آموزش یافتن پسورد پیج اینستاگرام فعلی

اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های فضای مجازی است که در سال های اخیر توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند. احتمالاً برای شما هم پیش آمده باشد یا بهتر است بگوییم حداقل افرادی را می‌شناسید که پسورد یا رمز عبور اینستاگرام خود را به‌راحتی فراموش می‌کنند. با این حال، اپلیکیشن‌های موبایل به کاربران اجازه می‌دهند تا زمانی که از حساب خود خارج نشده باشند، برخی اطلاعات حساب خود مانند رمز عبور را مشاهده کنند. در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم که رمز اینستاگرام حساب شما در گوشی کجا ذخیره میشود و چگونه می‌توان حساب خود را مجدداً بازیابی کرد.

رمز اینستاگرام کجا ذخیره میشود

blank

اگر با اکانت خودتان وارد اینستاگرام شده‌اید و رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، از طریق تنظیمات اپلیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کنید. فرقی نمی‌کند گوشی آیفون یا اندرویدی داشته باشید، با انجام دستورالعمل‌های زیر می‌توانید رمز فعلی اینستاگرام خود را مشاهده کنید.

مشاهده رمز فعلی اینستاگرام در گوشی آیفون

اگر از آیفون استفاده می‌کنید، می‌تواند رمز اینستاگرام خود را به‌سادگی از طریق تنظیمات مشاهده کنید. کاربران اندرویدی نیز باید به بخش مدیریت حساب گوگل خود بروند و از طریق آن پسوردهای ذخیره‌شده خود را مشاهده کنند.

برای مشاهده رمز عبور اینستاگرام خود در آیفون، ابتدا باید به تنظیمات گوشی خود بروید و «Passwords» را انتخاب کنید. بخش پسوردهای به شما اجازه می‌دهد تا رمزهای عبور ذخیره‌شده خود از جمله پسورد حساب اینستاگرام را مشاهده کنید.

با انتخاب بخش پسوردها، گوشی از شما درخواست می‌کند که Touch ID ،Face ID یا حتی رمزعبور خود را وارد کنید. پس از آن، به‌سادگی باید instagram.com را انتخاب یا جستجو کنید تا بتوانید پسورد خود را مشاهده کنید. سپس می‌توانید پسورد خود را کپی کنید. همچنین اگر instagram.com را در این بخش پیدا نمی‌کنید، پسورد شما ممکن‌است به‌صورت facebook.com ذخیره شده باشد.

ادامه مطلب  با رعایت این نکات گوشی دست دوم خوب بخر! | نکاتی که هنگام خرید گوشی قسطی باید رعایت کنیم

رمز اینستاگرام گوشی‌های اندرویدی کجا ذخیره می شود

اگر کاربر گوشی‌های اندرویدی هستید و می‌خواهید رمز عبور اینستاگرام خود را پیدا کنید، ابتدا باید به تنظیمات و سپس بخش مدیریت حساب گوگل خود بروید. پس از آن به‌ترتیب به بخش‌های Security و Password Manager بروید.

تمام پسوردهای شما در این بخش ذخیره شده است. با جستجوی Instagram، در صورتی که پسورد خود را ذخیره کرده باشید، می‌توانید آن را پیدا کنید. اگر پسورد اینستاگرام خود را نتوانستید پیدا کنید، بهتر است Facebook را جستجو کنید، زیرا رمز عبور فیسبوک و اینستاگرام شما ممکن است مشابه باشد.

اگر به هر دلیلی با این روش‌ها نتوانستید رمز اینستاگرام خود را پیدا کنید، احتمالاً به دستگاه خود اجازه نداده‌اید تا پسورد را ذخیره کند. در این شرایط بهتر است رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید که در ادامه به چند روش اشاره می‌کنیم.

۳ راه ساده برای تغییر یا بازنشانی رمز عبور اینستاگرام

blank

اگر رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید، برای دسترسی مجدد به حساب کاربری خود می‌توانید به‌راحتی آن را تغییر دهید. البته شرط موردنیاز برای انجام این کار، دسترسی داشتن به آدرس ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با حساب خود است.

تغییر رمز عبور اینستاگرام در اندروید

blank

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، برای تغییر رمز عبور خود باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود اجرا کنید.
  • در زیر بخش مربوط به وارد کردن نام کاربری یا پسورد خود، روی گزینه Get help signing in ضربه بزنید.
  • در مرحله بعد باید نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با حساب خود را وارد کنید و سپس روی Next کلیک کنید.
  • در نهایت، ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که از طریق لینک داخل آن می‌توانید نسبت به تغییر رمز عبور اینستاگرام خود اقدام کنید.
ادامه مطلب  متن پاییزی برای اینستاگرام

تغییر رمز عبور اینستاگرام در آیفون

blank

کاربران آیفون نیز نسبتاً باید مراحل مشابهی را برای بازیابی رمز عبور خود طی کنند.

  • ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.
  • گزینه Forgot password? را انتخاب کنید.
  • نام کاربری، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید.
  • در نهایت با انتخاب گزینه Reset your password ایمیل حاوی لینک تغییر رمز عبور برای شما فرستاده خواهد شد.

تغییر رمز عبور اینستاگرام در مرورگر

blank

با مرورگر خود و از طریق نسخه وب اینستاگرام نیز می‌توانید نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام کنید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا با مرورگر وب خود وارد اینستاگرام شوید.
  • در بخش مربوط به لاگین‌کردن، روی Forgot password? ضربه بزنید.
  • آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری مرتبط با حساب خود را وارد کنید.
  • با ضربه‌زدن روی دکمه Send Login Link لینک مربوطه برای شما ارسال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا