جذب فالوور هدفمند

جذب فالوور هدفمند چگونه است؟

جذب فالوور هدفمند یکی از دغدغه های صاحبان پیج اینستاگرام است. هر روز با بیش از ده ها پیام در اینستاگرام شخصی خود مواجه می شوم مبنی بر اینکه صاحبان صفحه به دنبال راهی برای رسیدن به فالوورهای یک شبه هستند و اغلب از من می خواهند که فالوورهای تقلبی بخرم، اما مطمئنا خرید چنین فالوورهایی تنها کمک کننده نیست.

به شما کمک می کند تا موفق شوید و پول درآورید، اما مقدار قابل توجهی از زمان و پول شما را می سوزاند. در اینجا می توانید بخوانید چرا نباید در اینستاگرام فالوور تقلبی بخرید.در این ویدیو به شما توضیح دادم که چگونه با استفاده از این ۷ تکنیک ساده و کاربردی، به طور طبیعی فالوورهای هدفمند بیشتری را به اینستاگرام خود جذب کنید.

عکس پروفایل جذاب در اینستاکرام خود بگذارید

اولین نکته مهم برای جذب فالوورهای هدفمند، انتخاب تصویر مناسب برای پروفایل است. اگر برند سازمانی دارید، بهترین انتخاب لوگوی برند سازمانی شماست. بدون عکس محصول یا کارت ویزیت. اما اگر شما یک برند شخصی هستید، توصیه می کنم از عکسی با کیفیت استفاده کنید که تصویر شما را به خوبی مشخص کند و حاوی لبخندی شیرین باشد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: چگونه فالوور واقعی بگیریم؟ [راهکارهای عملی]

جذب فالوور هدفمند در اینستا

نام جذاب برای اکانت خود بگذارید

نام اکانت اینستاگرام شما دومین مورد مهمی است که به شما در جذب فالوورهای هدفمند کمک می کند. در انتخاب نام حساب خود دقت کنید. مجدداً اگر یک برند سازمانی هستید، حتماً از نام کامل سازمان خود، همان نام بازار استفاده کنید.

اما اگر یک برند شخصی هستید، می توانید شغل خود را با نام خود نیز بنویسید. مثلاً علی کیانی، مهندس معدن. این شانس شما را برای جستجوی شغلتان افزایش می دهد، زیرا نام کاربری شما ممکن است قابل جستجو باشد.

بیوگرافی کوتاه و با معنی بگذارید

اما بخش بسیار مهم بعدی در جذب فالوورهای هدفمند، بیوگرافی شماست. جایی که کاربران جرات می کنند تصمیم نهایی را برای دنبال کردن شما بگیرند. من بخش بیوگرافی اینستاگرام شما را به چند بخش تقسیم کردم که در ادامه به بررسی آنها می پردازم.

یک ارزش پیشنهادی ارائه دهید

برای مخاطبان خود روشن کنید که با دنبال کردن شما چه چیزی به دست خواهند آورد. به عنوان مثال اگر فروشنده کفش هستید می توانید بنویسید که در این صفحه بهترین کفش های چرم ایرانی را با نازلترین قیمت مشاهده خواهند کرد.

شعار مناسب ارائه دهید

برای صفحه خود شعار داشته باشید. گاهی اوقات برای جذب فالوور هدف باید افکار یا عقاید خود را منتقل کنید تا کاربر ابتدا با تفکر شما آشنا شود. مثلا بنویسید که خبری از گران فروشی نیست.

دستاوردهای شما

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد CV شما در اینستاگرام، ثبت دستاوردها، افتخارات و عناوین مهم است. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک برند مهم هستید، یا برای مثال از شما به عنوان یک کارآفرین یا چیزی شبیه به آن تمجید شده اید،

یکی دو مورد از آنها را خیلی کوتاه ذکر کنید. به یاد داشته باشید که کسانی که برای اولین بار شما را ملاقات می کنند مطمئناً اطلاعاتی در مورد شما ندارند.

از لینک استفاده کنید

می توانید از لینک موجود در قسمت بیوگرافی استفاده کنید. پس عاقلانه از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، پیوند به یک هدیه رایگان، وب سایت شما یا سایر شبکه های اجتماعی می تواند خوب باشد.

راه حل های ارتباطی

ایجاد اعتماد در اینستاگرام بسیار مهم است. بنابراین با وارد کردن اطلاعات تماس خود مانند شماره تماس، پیامک، ایمیل و حتی آدرس، به گیرنده اطمینان دهید که هویت مشخصی دارید و می توانید در هر زمانی با شما تماس بگیرید.

هایلایت 

همچنین می توانید از هایلایت ها در این بخش استفاده کنید. هایلایت بخشی از نمایه شما است که می توانید داستان های آرشیو شده خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید. مخاطبینی که به صفحه شما می آیند می توانند محتوای مهم شما را فورا ببینند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام [غیر این ربات استفاده نکنید]

از کدام رقبا فالوور های خود را پیدا کنیم؟

زمانی که رقبای خود را پیدا کردید، وقت آن است که رقبای خود را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از آنها فالوور مناسبی دارند تا بتوانید از آنها برای افزایش فالوورهای هدف در صفحه خود استفاده کنید.

هنگام مشاهده صفحه اینستاگرام رقبای خود به چند نکته توجه کنید

صفحاتی را انتخاب کنید که پست های کم و فالوور بالایی ندارند. این صفحات معمولاً فالوور فعالی ندارند و ممکن است برای شما فالوورهای هدفمند نباشند. صفحاتی را انتخاب کنید که با تعداد پست ها و فالوورها مطابقت دارند.

برای مثال صفحه ای که ۳ پست و ۱۰۰۰۰ فالوور دارد، صفحه خوبی برای انتخاب به عنوان هدف نیست.

صفحاتی را انتخاب کنید که رابطه منطقی بین تعداد فالوورها و تعداد لایک و کامنت دارند. اگر صفحه ای را انتخاب کرده اید که ۱۰۰۰۰ فالوور داشته باشد اما هر پست حداکثر ۲۰۰ لایک داشته باشد،

این صفحه برای انتخاب به عنوان هدف برای خرید فالوورهای هدف مناسب نیست و باید صفحه ای را در نظر بگیرید که حداقل ۱۰ درصد کل آن باشد. تعداد فالوورها به عنوان انتشارات در صفحه. این بدان معناست که برای صفحه ای با ۱۰۰۰۰ فالوور، هر پست باید حداقل ۱۰۰۰ لایک داشته باشد.

صفحاتی را انتخاب کنید که محتوای مرتبط دارند. به عنوان مثال، انتخاب صفحه همکار که در آن عکس های شخصی خود را به اشتراک می گذارد، مناسب نیست.

شما باید افرادی را جذب کنید که به کسب و کار شما علاقه مند هستند و بتوانید آنها را به مشتری تبدیل کنید. بنابراین صفحاتی را انتخاب کنید که تصاویر آنها کاملاً با موضوع شما مرتبط باشد.

صفحات فعال را انتخاب کنید. مطمئن شوید که صفحاتی که در نظر می گیرید هدف خرید فالوورهای هدفمند هستند باید حداقل هفته ای یک بار منتشر شوند.

افزایش فالوور از طریق ریلز اینستا

از قابلیت ریلز اینستاگرام استفاده کنید

اگر هنوز از ریلز اینستاگرام استفاده نمی کنید، به این معنی است که شانس افزایش فالوور خود را تاکنون از دست داده اید.

ریلز اینستاگرام توانایی ساخت ویدیوهای کوتاه و جذاب است و یکی از بهترین راه ها برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام است.

برخلاف بسیاری از تجربیات اینستاگرام، بینندگان می توانند از Rails برای تماشای ویدیوهای جذاب کاربرانی که آنها را دنبال کرده اند و کاربرانی که دنبال نکرده اند استفاده کنند.

یعنی با کمک Rails می توانید به مخاطبانی خارج از لیست فالوورهای خود دسترسی پیدا کنید و به این ترتیب صفحه شما دیده می شود و تعداد فالوورهای شما افزایش می یابد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: ایده برای اسم پیج اینستاگرام [۱۰۰۰+ ایده جدید و ناب]

 

برای گرفتن نتیجه ی بهتر موارد زیر را رعایت کنید:

  • در کپشن ریلز خود از کلمه های کلیدی و هشتگ هایی که محتوای ویدیو را تشریح میکنند، استفاده کنید.
  • از موزیک های ترند شده استفاده کنید.
  • برای بازدید بیشتر ریلز کوتاه بسازید.
  • محتوای منحصر به فرد داشته باشید.
  • برای مخاطبانی که ویدیو را در حالت بی صدا تماشا میکنند، روی ویدیو متن بنویسید.
  • ویدیوهای با کیفیت بالا تولید کنید (و از آپلود محتواهای با واترمارک تیک تاک خودداری کنید).
  • حتی اگر برند و یا تجارت شما با ریلز همخوانی زیادی ندارد، باز هم میتوانید راه هایی برای موفقیت پیدا کنید.

 

از ترندهای معروف کمک بگیرید، پشت صحنه ی کار خود را به مخاطبان نشان دهید و از قبل و بعد استفاده از محصول خود عکس و فیلم ارائه دهید.

کپشن پست های خود را برای جستجو بهینه کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو برای اینستاگرام یکی از مهمترین عوامل جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام است.

با آپدیت جدید اینستاگرام، مخاطبان انگلیسی زبان در شش کشور اکنون می توانند اینستاگرام را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنند.

به گفته سخنگوی اینستاگرام در مصاحبه با The Verge، تیم اینستاگرام چندین فاکتور از جمله “نوع محتوا، کپشن ها و محل ارسال پست” و چندین عامل دیگر را برای نشان دادن نتایج مناسب در نظر گرفت.

روی استراتژی هشتگ سرمایه گذاری کنید

هشتگ های اینستاگرام یکی از بزرگترین ابزارهای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام هستند و نباید از آن غافل شد.

پس از بررسی بیش از ۱۸ میلیون پست اینستاگرام، متوجه شدیم که با افزایش تعداد هشتگ ها از یک به ۳۰، نرخ دسترسی ۱۱ درصد (از ۲۴ درصد به ۳۵ درصد) افزایش یافته است.

اگر بخواهیم واضح تر صحبت کنیم باید بگوییم که برای اکانتی با ۲۰۰۰۰ فالوور به مخاطبان ۲٫۲ هزار اکانت دیگر به ازای هر پست اضافه می شود.

اگر نمی دانید کدام هشتگ برای شما مناسب است، از ابزارهای ما کمک بگیرید. شما می توانید ۳۰ هشتگ مربوط به پست خود را پیدا کنید و آن را به کپشن خود اضافه کنید.

نکته: فهرستی از هشتگ‌های مرتبط را با استفاده از ویژگی زیرنویس‌های ذخیره‌شده بعداً تنظیم و ذخیره کنید و در صورت نیاز دوبار روی آنها ضربه بزنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

در کمپین های مسابقه ای در اینستاگرام شرکت کنید

  1. اگر می خواهید به سرعت تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، کمپین های اینستاگرامی برگذار کنید و به یک یا چند نفر هدیه بدهید.
  2. با یک استراتژی درست، می توانید صدها دنبال کننده جدید بالقوه به دست آورید و برند خود را مشهورتر کنید.
  3. میتوانید برای شرایط مسابقه از فالوور ها بخواهید دوستانشان را تگ کنند، اشتراک گذاری استوری در اینستاگرام و فالو کردن اکانت شما از طریق فالوورها.
  4. کمپین های مسابقه ای اینستاگرام، به ویژه زمانی که با همکاری برندها و تولیدکنندگان انجام شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

 

با افراد و برندهای تاثیرگذار همکاری کنید

کار با افراد و برندهای با نفوذ یک هدف برنده است. می توانید از همکاری با برندها بهره ببرید و در عین حال تعداد فالوورها را افزایش دهید.

خبر خوب این است که برای انجام این کار نیازی به سرمایه گذاری زیادی ندارید. بیشتر شراکت ها موثر، ساده و برای دو طرف سودمند هستند.

به عنوان مثال، SpaceNK با یک هتل مجلل همکاری می کند تا به مشتریان فرصت اقامت در هتل را بدهد.

محتوایی تولید کنید که مخاطبان شما را به پست کردن تشویق کند (از تصاویر فن و بانمک نیز استفاده کنید)

وقتی صحبت از جذب فالوورهای هدفمند در اینستاگرام به میان می آید، تولید محتوای قانع کننده حرف اول را می زند.

نقل قول های الهام بخش، پست های آموزنده و تصاویر سرگرم کننده که ترند هستند می توانند صدها بیننده را به یک پست جذب کنند.

تصاویر بانمک یکی از موارد کلیدی است که می تواند یک پست را ویروسی کند – به خصوص زمانی که در ترند هستند. این محتوا که معمولا سرگرم کننده است و نکات هوشمندانه ای را بیان می کند، ترکیبی از متن و گرافیک (عکس، گیف یا فیلم) است.

برای ایجاد محتوای طنز با کیفیت بالا، سعی کنید بین جلوه های بصری محبوبی که با آنها کار می کنید، احساسات مخاطبان هدف و موقعیت برند خود تعادل برقرار کنید.

به عنوان مثال، ما اغلب تصاویر مربوط به مدیران رسانه های اجتماعی خود را تولید می کنیم.

هرچه محتوای بیشتری با اعضای انجمن داشته باشید، احتمال اشتراک گذاری آن بیشتر است.

افزایش جذب فالوور هدفمند

به طور منظم پست کنید

وقتی صحبت از رشد در اینستاگرام به میان می‌آید، پست کردن مداوم حرف اول را می‌زند.

ما اخیراً بیش از ۸۱ میلیون نشریه فید (به استثنای ریلز) را بررسی کردیم تا ببینیم چگونه تعداد پست‌های ارسال شده برای دسترسی و تعامل به طور میانگین محاسبه شده است.

یکی از نتایجی که به دست آوردیم این بود که اکانت هایی که به طور منظم منتشر می شوند فالوورهای بیشتری دارند.

البته ایجاد محتوای با کیفیت برای مخاطبان همیشه باید هدف اصلی شما باشد.

 

 

ادامه مطلب  علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

حتما ببینید

چگونه ادمین پیج دیگری شویم ؟

چگونه در اینستاگرام ادمین شویم؟

یکی از فعالیت هایی که امروزه به شغلی پرطرفدار تبدیل شده و افراد زیادی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.