ترفند نرم افزارها

آسان ترین روش های دانلود از یوتیوب | چجوری از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

دانلود از یوتیوب می تواند دغدغه افرادی باشد که می خواهند یک محتوای خاص را در گوشی همراه خود داشته باشند. دیجیاتو نوشت؛ یوتیوب محبوب‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو در دنیاست، بااین‌حال به‌طور پیش‌فرض نمی‌توانید از آن ویدیو دانلود کنید. اما نگران نباشید؛ چرا که ابزارهای مختلفی از سایت گرفته تا اپلیکیشن‌ها و ربات های تلگرام، امکان دانلود از یوتیوب را برایتان فراهم می‌کنند. ما در این مطلب می‌خواهیم بهترین سایت های دانلود از یوتیوب را به شما معرفی کنیم؛ چند سایت دانلود از یوتیوب که رایگان هستند و می‌توانید کیفیت و فرمت ویدیو را خودتان انتخاب کنید.

سایت‌های زیادی برای دانلود ویدیو از یوتیوب وجود دارند، اما مسلماً تمام آن‌ها کاربردی نیستند یا اینکه امکانات کاربردی مانند انتخاب کیفیت ویدیو برای دانلود را ندارند. بنابراین ما می‌خواهیم در این مطلب یک لیست از سایت های دانلود از یوتیوب را در اختیارتان قرار دهیم که عملکرد و امکانات مناسبی دارند. همچنین نحوه دانلود از یوتیوب با سایت را به شما آموزش می‌دهیم.

لیست بهترین سایت های دانلود از یوتیوب

در ادامه به سراغ معرفی سایت‌های دانلود از یوتیوب می‌رویم و نحوه استفاده از آن‌ها را هم به شما آموزش می‌دهیم.

یوتیوب

دانلود از یوتیوب با سایت SSYouTube

SSYouTube یکی از گزینه‌ها در لیست بهترین سایت های دانلود از یوتیوب محسوب می‌شود که کارکردن با آن بسیار ساده است. با ورود به این سایت، یک نوار پیش‌روی شما قرار می‌گیرد که باید درون آن، لینک ویدیوی یوتیوب را وارد کنید.

پس از واردکردن لینک، به‌طور خودکار زیر نوار آدرس، یک باکس با کیفیت‌های مختلف ویدیو در اختیارتان قرار می‌گیرد. با کلیک روی گزینه Show more، کیفیت‌های متنوع‌تری را شاهد خواهید بود که البته برخی از آن‌ها بی‌صدا هستند. با کلیک روی گزینه Download روبه‌روی کیفیت مدنظرتان، دانلود شروع می‌شود. بنابراین نحوه دانلود از یوتیوب با سایت SSYouTube بسیار ساده است، هرچند کیفیت‌های محدودی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب  آموزش نصب imessage آیفون روی گوشی اندروید | استفاده از برنامه Imessage در اندروید بدون اپل آیدی

یوتیوب

سایت SaveFrom

سایت SaveFrom امکان دانلود از سرویس‌های مختلفی ازجمله یوتیوب و توییتر را برای شما فراهم می‌کند که ما برای این مطلب آموزشی به سراغ لینک مربوط به دانلود از یوتیوب آن می‌رویم. با ورود به صفحه مربوط به دانلود ویدیوهای یوتیوب از SaveFrom، یک نوار در اختیارتان قرار می‌گیرد که باید درون آن لینک یوتیوب را قرار دهید.

پس از واردکردن لینک یوتیوب، SaveFrom به‌طور خودکار آن را شناسایی می‌کند و یک باکس برای دانلود در اختیارتان قرار می‌دهد. در این باکس می‌توانید کیفیت مدنظرتان را انتخاب و روی گزینه Download کلیک کنید. این سایت هم امکان دانلود فایل‌های بی‌صدا را برای شما فراهم می‌کند.

یوتیوب

دانلود از یوتیوب با سایت YT5s

یکی از بهترین سایت های دانلود از یوتیوب، YT5s است که امکانات متعددی را در اختیارتان قرار می‌دهد. درحقیقت ویدیوهای مدنظرتان را می‌توانید از این سایت با کیفیت‌ها و فرمت‌های مختلف دانلود کنید و حتی به کیفیت‌های ۴K هم دسترسی دارید.

نحوه دانلود از یوتیوب با سایت YT5s بسیار ساده است. پس از اینکه لینک یوتیوب را وارد نوار آدرس مخصوص این سایت کردید، باید روی گزینه Start کلیک کنید. در ادامه یک باکس دانلود در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید از طریق یک منوی کشویی، کیفیت مدنظرتان را انتخاب کنید، حتی امکان دانلود فایل صوتی mp3 هم برای شما وجود دارد.

پس از انتخاب کیفیت، روی گزینه Get Link کلیک کنید. پس از مدتی، لینک دانلود روی صفحه ظاهر می‌شود که با کلیک آن، فرایند دانلود شروع می‌شود.

یوتیوب

سایت ۱۰Downloader

یکی دیگر از بهترین سایت‌های دانلود ویدیو از یوتیوب، ۱۰Downloader است که البته یک محدودیت دارد و آن، عدم امکان دانلود موزیک ویدیو است، بلکه این ویدیوها محدودیت کپی‌رایت نداشته باشند. این سایت هم چندین کیفیت با فرمت‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین امکان دانلود ویدیوهای بی‌صدا هم وجود دارد.

ادامه مطلب  آسان ترین روش های سوزاندن سیمکارت رایتل را بشناسید!

پس از ورود به این سایت، یک نوار برای واردکردن لینک یوتیوب در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ درست مانند سایر سایت‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم. پس از واردکردن لینک، این سایت به‌طور خودکار کارش را شروع می‌کند و کیفیت‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای دانلود هر کدام از آن‌ها، تنها کافیست روی گزینه Download کلیک کنید.

یوتیوب

سایت SnapSave

SnapSave امکان دانلود از چندین پلتفرم مختلف را برای شما فراهم می‌کند، اما در این آموزش می‌خواهیم نحوه دانلود از یوتیوب با سایت SnapSave را به شما آموزش دهیم. پس از ورود به SnapSave، باید لینک ویدیو را درون نوار مخصوص آن وارد کرده و سپس روی گزینه Download کلیک کنید.

در ادامه یک باکس همراه با یک منوی کشویی برای انتخاب کیفیت و فرمت ویدیو در اختیارتان قرار می‌گیرد. کیفیت و فرمت مدنظرتان را انتخاب کرده و درنهایت گزینه Get Link را بزنید. پس از مدت کوتاهی، گزینه دانلود در اختیارتان قرار می‌گیرد و با کلیک روی آن، فرایند دانلود شروع می‌شود.

یوتیوب

سایت ToMP3

آخرین گزینه در لیست بهترین سایت های دانلود از یوتیوب، ToMP3 است. پس از ورود به این سایت، با صفحه زیر روبه‌رو می‌شوید و یک نوار آدرس برای واردکردن آدرس ویدیوی یوتیوب در اختیارتان قرار می‌دهد. لینک را درون آن وارد کرده و سپس روی گزینه Start کلیک کنید.

در ادامه این سایت فرمت‌های مختلف برای دانلود را در اختیارتان قرار می‌دهد. روبه‌روی کیفیت‌ها، گزینه Convert وجود دارد که با کلیک روی آن، یک پنجره پاپ‌آپ روی صفحه ظاهر می‌شود که در آن باید روی گزینه Download کلیک کنید تا فرایند دانلود ویدیو شروع شود.

ادامه مطلب  آموزش تغییر صدای اعلان ها در ویندوز 11 | قرار دادن صدای اعلان خاص برای ویندوز 11

در پایان بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که برخی سایت‌های بالا شاید با آی‌پی آمریکا کار نکنند، بنابراین اگر از ابزارهای تغییر آی‌پی استفاده می‌کنید، باید کشور دیگری غیر از آمریکا را انتخاب کنید. همچنین امکان استفاده از سایت‌های معرفی‌شده در این مطلب توسط گوشی‌های هوشمند هم وجود دارد و می‌توانید بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن خاصی، تنها از طریق این سایت‌ها، از یوتیوب ویدیو دانلود کنید.

البته سایت های دیگری مانند x2download.app و y2mate نیز هستند که از طریق آنها نیز می توانید ویدئوهای یوتیوب را به سادگی و با کیفیت دلخواه دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا