ترفند نرم افزارها

بهترین برنامه های فارسی آیفون

با خرید گوشی آیفون جدید، ممکن است احساس نیاز به نصب برنامه‌های ایرانی روی گوشی‌تان داشته باشید ولی ندانید که آیا برنامه‌های موجود از نسخه iOS پشتیبانی می‌کنند یا خیر. برای شناخت بهترین برنامه های ایرانی iOS تا انتها مقاله همراه کالاتیک باشید.

بهترین برنامه های ایرانی iOS کدام است؟

چند سالی است که استارتاپ‌های ایرانی به میدان آمده و سرمایه‌گذاری‌های عظیمی به منظور توسعه اپلیکیشن‌های بومی انجام دادند که در همین راستا امروزه می‌توانیم از اپلیکیشن‌های ایرانی در حوزه‌های مختلفی چون رزرو هتل، گرفتن ماشین، سفارش آنلاین غذا و انجام کار‌های بانکی استفاده کنیم. استفاده از این اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کند تا در انجام کارهای روزمره در طول روز سریع‌تر و بهینه‌تر عمل کنید. برای شناخت بهترین اپلیکیشن های ایرانی iOS همراه ما باشید.

برنامه آپ (آسان پرداخت)

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی نسخه iOS برای انجام مباحث مالی، برنامه آپ است. تا به امروز برنامه‌های زیادی در خصوص امور بانکی و انجام کارت به کارت و سایر اقدامات دیگر در این حوزه تولید و منتشر شده‌اند اما به واسطه عملکرد مطلوب و قابلیت‌های گستره‌ای که با دانلود برنامه آپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ به عنوان بهترین و پردانلود‌ترین برنامه پرداخت‌های مالی در بین ایرانیان شناخته می‌شود.

دانلود برنامه آپ از اپ استور

برنامه اسنپ فود

اسنپ فود به عنوان کامل‌ترین و بهترین اپلیکیشن سفارش غذا به صورت آنلاین در ایران شناخته می‌شود. کار با این نرم افزار سفارش غذا بسیار آسان بوده و کافی است پس از ورود اپلیکیشن، شهر خودتان را جستجو کنید؛ در ادامه لیست کاملی از رستوران‌های سطح شهر شما به همراه منوی آن‌ها در صفحه پیش‌رویتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با توجه به قیمت و تصاویر غذا نسبت به ثبت سفارش غذای خود اقدام کنید.

ادامه مطلب  آسان ترین روش های سوزاندن سیمکارت رایتل را بشناسید!

دانلود برنامه اسنپ فود از اپ استور

برنامه دیوار

یکی دیگر از برنامه‌های ایرانی که داشتن آن برای هر گوشی آیفونی ضروری است برنامه دیوار است. این اپلیکیشن به شما این امکان را داده تا کالا‌های دست دوم را مستقیما و بدون واسطه خرید و فروش کنید. به دلیل نحوه استفاده و دسترسی آسان این برنامه؛ اپلیکیشن دیوار جز یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های ایرانی قرار دارد. برای دانلود برنامه خرید و فروش کالای دست دوم دیوار می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دانلود برنامه دیوار از اپ استور

برنامه آچاره

اپلیکیشن آچاره در دوسال متوالی به عنوان بهترین برنامه خدمت‌رسانی از سوی کاربران انتخاب شده‌ و به عنوان یکی از بهترین برنامه های ایرانی با پشتیبانی از نرم افزار iOS در لیست انتخابی مقاله کالاتیک جای گرفته است.
اگر به خدمات نظافت و شست و شو، تعمیرات منزل، نقاشی یا سایر کارهای تخصصی دیگری در منزل دارید؛ با نصب برنامه آچاره می‌توانید خدمت مورد نظر خود را انتخاب و در کمترین زمان، به صورت لیست شده، فهرستی از متخصصان آن حوزه به شما نمایش داده می‌شود که با مشاهده امتیاز، نظرات و تجربه کاربران، متخصص مورد نیازتان را انتخاب و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

دانلود برنامه آچاره از اپ استور

برنامه دانرو

دانرو را می توان به عنوان یک اپلیکیشن بازسازی شده نسخه خارجی (Foursquare) عنوان کرد. دانرو به شما کمک کرده مکان‌های اطرافتان مانند رستوران، کافه، فروشگاه، بیمارستان، آرایشگاه و سایر مکان‌های خدماتی و مهم دیگر را با آدرس و نشانی دقیق به همراه نظرات و تجربه کاربرانی که قبلا در آنجا حضور داشتند؛ مشاهده و سپس به آنجا مراجعه کنید. اگر قصد دانلود برنامه دانرو برای گوشی آیفون خود را دارید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ادامه مطلب  برای رفع ریپورت تلگرام چیکار کنیم؟ | آسان ترین راه برای رفع ریپورتی تلگرام!

دانلود برنامه دانرو از اپ استور

اپلیکیشن فیدیبو

به منظور افزایش سرانه مطالعه در کشور، سازندگان زیادی سعی در تولید اپلیکیشن‌های پخش کتاب صوتی و همچنین فروش نسخه‌های الکترونیک برخی از کتاب ‌های محبوب را در پیش گرفته و در این بین، برنامه فیدیبو یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های حوزه هنر و فرهنگ محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید نسخه الکترونیک کتابی بوده که تا کنون موفق به یافتن و خرید فیزیکی آن نشدید، می‌توانید با دانلود برنامه فیدیبو نسبت به دانلود نسخه صوتی یا الکترونیک آن اقدام کنید.

دانلود برنامه فیدیبو از اپ استور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا