تکنولوژی

آلت کوین هایی که باید چند ماه آینده بخرید!

چیزی تا شروع فصل آلتکوین باقی نمانده و به همین دلیل قصد داریم به معرفی آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند ادامه دهیم.

رشد انفجاری بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۴ خاطره خوشی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرد. ما هنوز در سه ماهه اول سال جاری هستیم و در عین حال بازار ارزهای دیجیتال توانسته پتانسیل رشد خود را نشان دهد. رکورد قیمت بیت کوین و رسیدن به سطح قیمت ۷۲۰۰۰ دلار نتیجه افزایش احساسات مثبت معامله گران است.

آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند

بررسی دلایل افزایش قیمت بیت کوین نشان می دهد که رویداد نصف شدن و خرید انبوه TF تاثیر مهمی در سبز شدن بازار داشته است. البته بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که روند صعودی را طی کرده است، اتریوم با قیمت ۴۰۰۰ دلار و سایر آلتکوین های موفق در بازار روزهای خوبی را سپری می کنند.

به هر حال اکثر ارزهای دیجیتال موجود در بازار گران شده اند و تنها چند آلتکوین برای خرید مناسب نبودند که در مقاله ارزهای دیجیتالی که فعلاً نباید بخرید آنها را معرفی کرده ایم. چیزی تا شروع آلت کوین ها یا فصل های دیگر باقی نمانده و به احتمال زیاد در این رویداد مهم شاهد رکوردشکنی برخی ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

در مقاله بعدی به معرفی آلت کوین هایی خواهیم پرداخت که در ماه های آینده پتانسیل رشد بالایی خواهند داشت. اکثر پروژه های معرفی شده دارای زیرساخت قوی هستند و از نظر بازار برای سرمایه گذاری جذاب به نظر می رسند. همچنین بسیاری از آنها به دلیل جهش اخیر قیمت بیت کوین از بازار خارج شده اند و فرصت خوبی برای خرید محسوب می شوند.

سرمایه گذاری اساسی نیاز به تحقیق و مطالعه دارد و نباید بر اساس تحلیل شخصی دیگران و توصیه های خرید و فروش معامله شود. هدف رسانه گجت نیوز از انتشار مقالاتی در مورد ارزهای دیجیتال افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران است و محتوای تمامی مطالب به منزله توصیه خرید یا فروش نیست و مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۱٫ کامپیوتر اینترنتی – ICP

blank

یکی از ارزهای دیجیتال جذاب برای سرمایه گذاری در ماه های آینده، پروژه اینترنت کامپیوتر یا ICP است. این پروژه به اپلیکیشن ها و خدماتی ارائه می شود که هدفشان توسعه اینترنت و بهبود عملکرد آن است. یکی از چالش هایی که این ارز دیجیتال با آن مواجه است، عدم نظارت نظارتی است.

ژتون اینترنت کامپیوتری با وجود همه موانعی که پیش رو داشت، توانست لباس سبز بازار را به تن کند و خاطره افت قیمت اخیر خود را فراموش کند. کارشناسان و تحلیلگران ارشد بازار کریپتو چشم انداز مثبت و صعودی را برای پروژه ICP ترسیم کرده اند. یکی از اخبار مساعدی که می تواند باعث رشد انفجاری این توکن شود، ادغام احتمالی آن با اکوسیستم بیت کوین است.

ادامه مطلب  چگونه سرعت اینترنت را بررسی کنیم؟

تقاضا برای خرید توکن اینترنت کامپیوتری به معنای استقبال گسترده از سوی سرمایه گذاران و افزایش قیمت آن خواهد بود. اگرچه در لیست آلتکوین های امیدوارکننده به این ارز دیجیتال اشاره می کنیم و احتمال رشد قیمت آن را در سه ماهه دوم سال جاری می دهیم، اما نباید از چالش های نظارتی آن غافل شد.

۲٫ Stellar – XLM

blank

هر پروژه ارز دیجیتال برای موفقیت در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال باید یک ویژگی برجسته داشته باشد و Stellar چنین ویژگی هایی را دارد. پرداخت های سریع و ارزان برون مرزی این توکن باعث محبوبیت اولیه آن در بین تجار شد و مشارکت آن با دیگر بازیگران تاثیرگذار در بازار موقعیت این آلتکوین را برای تراکنش های مالی تقویت کرد.

در حال حاضر، قیمت XLM تحت تأثیر سطح پذیرش سرمایه گذاران و روندهای غالب در بازار ارزهای دیجیتال است. دوره های نوسانات این ارز دیجیتال بسیار زیاد بوده است، اما تلاش تیم توسعه آن همواره توسعه دسترسی مالی در سطح بین المللی بوده است. آینده بازار دارایی های دیجیتال به حواله ها و پرداخت ها بستگی دارد و استلار آینده درخشانی در این زمینه خواهد داشت.

بیشتر ارزهای دیجیتال بر نحوه پرداخت ها و بهبود آنها تمرکز می کنند و استلار تمام تلاش خود را برای بهبود این پروژه به کار گرفته است. بنابراین چالش این آلت کوین رقابت با پروژه های دیگر است و برای برنده شدن در این ماراتن نیاز به نوآوری سریع دارد. اگر خلاقیت استلار بتواند ادامه یابد و جامعه آن وفادار بماند، باید منتظر افزایش قیمت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ باشیم.

۳٫ وی چین – VET

blank

یکی از آلتکوین های موفق و امیدوارکننده در سال ۲۰۲۴، WeChain با نماد VET است. بلاک چین این پروژه بر مدیریت زنجیره تامین و تدارکات تمرکز دارد و موفق به ثبت ۲ میلیون تراکنش در روز شده است. حجم تراکنش های این ارز دیجیتال نشان می دهد که وی چین توسط اعضای جامعه پذیرفته شده است و کاربردهای زیادی برای برنامه های کاربردی در دنیای واقعی دارد.

خوشبختانه WeChain توانسته کاربردهای خود را به مردم ثابت کند و پذیرش روزافزون آن به دلیل حل چالش های پیچیده و دشوار زنجیره تامین، افزایش قیمت این توکن را در آینده تضمین می کند. پیش از این شاهد افزایش قیمت VET به دلیل حمایت شرکای برجسته و نوآوری های آن بودیم.

ادامه مطلب  اهمیت نصب دوربین مدار بسته برای منازل

ادامه افزایش قیمت این آلتکوین به شرایط بازار و برنامه های تهیه شده توسط توسعه دهندگان آن بستگی دارد و روند صعودی آن برای همیشه ادامه نخواهد داشت. رقابت این پروژه با دیگر بلاک چین های فعال در این زمینه یکی از چالش هایی است که وی چین باید برای حل آن تلاش کند. تنها راه غلبه بر بحران های آینده این ارز دیجیتال، همکاری با شرکای جدید و ادامه نوآوری و خلاقیت آن است.

۴٫ آوالانچ- AVAX

blank

چهارمین آلتکوین آینده که پتانسیل رشد بالایی در ماه های آینده خواهد داشت، بهمن با نماد تیک دار AVAX است. این ارز دیجیتال جذاب یک هدف اصلی و مهم دارد: توسعه تمرکززدایی، امنیت و مقیاس پذیری شبکه خود. در واقع، Avalanche می‌خواهد خود را با دارایی‌ها و ابزارهای اتریوم تطبیق دهد و در نتیجه ظرفیت عملیاتی خود را افزایش داده و هزینه‌های آن را کاهش دهد.

با تمرکز بر اهداف فوق، این ارز دیجیتال به یک پلتفرم جذاب برای برنامه ها و خدمات DeFi تبدیل می شود. بهمن در حال حاضر با بالاترین حد خود فاصله دارد و نوسان قیمت زیادی دارد. با این حال پیش بینی می شود این آلتکوین به لطف پیشرفت تکنولوژی و استقبال از بازار در ماه های آینده افزایش قیمت داشته باشد.

یکی از وب‌سایت‌های معروف کریپتو، کریپتو دیلی، پیش‌بینی می‌کند که قیمت توکن AVAX تا پایان سال ۲۰۲۴ به سطح ۶۵ دلار خواهد رسید و در سال‌های آینده به محدوده قیمت بالاتری خواهد رسید. علاوه بر این، سایر تحلیلگران نیز نظر مثبتی نسبت به این پروژه دارند و پتانسیل قابل توجه آن را نادیده نگرفته اند.

۵٫ کاردانو – ADA

blank

ارز دیجیتال بعدی که می تواند در ماه های آینده سود خوبی برای سرمایه گذاران خود فراهم کند کاردانو است. این آلتکوین با پروژه قدرتمند بلاک چین توانسته جایگاه مطلوبی در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورد. هدف پروژه کاردانو پیاده سازی اپلیکیشن های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند است و محبوبیت بیشتری نسبت به آلتکوین های دیگری که تاکنون معرفی کرده ایم دارد.

تراکنش های این ارز دیجیتال افزایش چشمگیری داشته و شبکه آن در سال های گذشته پیشرفت خوبی داشته است و به همین دلیل یکی از بهترین ها در صنعت ارزهای دیجیتال به حساب می آید. کاردانو در کنار سایر آلتکوین های موجود در بازار، به ویژه بیت کوین، نوسانات زیادی را تجربه کرده است، اما به لطف تحلیل های بنیادی قوی و حمایت اعضای جامعه وفادار خود، توانسته چشم انداز مثبتی برای آینده خود ایجاد کند.

ادامه مطلب  کامپیوتر قدیمی دارید؟ به‌جای ویندوز ۱۱، این سیستم‌عامل جدید را نصب کنید

کاردانو که با نماد ADA شناخته می شود، توانسته است اکوسیستم خوبی در بازار دارایی های دیجیتال ایجاد کند و با بازیگران مهم همکاری کند. البته نباید فراموش کرد که این آلتکوین رقابت جدی با سایر ارزهای دیجیتال دارد و به دلیل چالش های نظارتی، روی پوست خربزه قرار گرفته است. با این حال، موفقیت این ارز دیجیتال به تحولات نوآورانه و تقویت پذیرش عمومی آن بستگی دارد.

۶٫ Polkadate – POINT

blank

با تحقیق در مورد تاریخچه ارز دیجیتال پولکادات متوجه می شویم که این ارز فراز و نشیب زیادی را برای موفقیت پشت سر گذاشته است. متاسفانه خبرهای خوب منتشر شده در مورد این آلتکوین نتوانست محبوبیت و حجم معاملات آن را افزایش دهد. تحلیلگران پس از شنیدن خبر اجرای پروژه Polkadat 2.0 و حل مشکلات مقیاس پذیری و توسعه امکان همکاری با سایر پروژه ها به افزایش قیمت این ارز دیجیتال امیدوار بودند، اما همه چیز برعکس شد.

متأسفانه Polkadatti که ما می شناختیم در ابتدا با کاهش قابل توجهی روبرو شد اما توانست رشد خوبی را در بازار تجربه کند. چنین بالا و پایین‌هایی نشان می‌دهند که بازار کریپتو چقدر نوسان و نامطمئن است! کارشناسان به آینده این پروژه خوش بین هستند و معتقدند پتانسیل رشد بالایی خواهد داشت. همه چیز برای موفقیت به اجرای Polcadat 2.0 بستگی دارد و باید تا اجرای کامل آن صبر کنیم.

۷٫ لایت کوین – LTC

blank

آخرین ارز دیجیتالی که معرفی خواهیم کرد لایت کوین است. این پروژه بلاک چین با نوسانات و فراز و نشیب های زیادی دست و پنجه نرم کرده و خوش شانس نبوده است. لایت کوین در سال ۲۰۲۳ و پس از رویداد هاوینگ عملکرد ضعیفی داشت و به گفته تحلیلگران، اگرچه توانست مدت کوتاهی پس از آن بهبود یابد، اما همچنان عملکرد ضعیفی داشت.

سال گذشته برای altcoin LTC سال سختی بود زیرا متحمل ضررهای زیادی شد. لایت کوین به حدی ضرر کرد که وضعیت مثبت و بازار صعودی نتوانست تلخی را کاهش دهد. با تمام این شرایط آشفته، ما همچنان امیدواریم که قیمت این ارز دیجیتال در سال جاری و به خصوص در ماه های آینده رشد قابل توجهی داشته باشد.

نصف شدن لایت کوین در سال گذشته نتوانست روزهای خوشی را برای سرمایه گذاران رقم بزند، اما پتانسیل این پروژه چیز دیگری را به ما می گوید. انتظار داریم همزمان با گسترش استفاده از این توکن و شروع فصل جایگزین شاهد افزایش قیمت آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا